Stránka 1 z 1
poměr rychlosti a otáček motoru
Napsal: 27 pro 2012 16:02
od venca.-.
zdravíčko chlapi,jak vám jede disco rychle a při jakých otáčkách?na dálnici se musí dost šlapat na plyn a 130km/h je daleko za hranicí 3000 otáček,to si myslím je velice špatně vychytané u tohoto auta na delší trasy,co vy na to?
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
Napsal: 27 pro 2012 16:52
od MadTom
Mě to přišlo, že 130km/h je těsně nad 3000ot/m. Já teda tak rychle většinou nejezdím, autu ani mě to nesvědčí. Mám ale manuál, u automatu to může být jinak, zvlášť pokud by se neuzamknul měnič a trvale prokluzoval.
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
Napsal: 27 pro 2012 16:58
od discovery1liptov
nooo ja mam obuté pneu MT offroad protektor 245/75R16 a moja rýchlost pri 2000ot/min je 95-100km/hod čo mi velmi vihovuje, pretože toto je v pohode cestovná rýchlost, na dialnici koli spotrebe aj tak nepojdem viac ...
auto je discovery1 300tdi r.v.96
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
Napsal: 27 pro 2012 20:53
od libovka
Už se to tu někde řešilo.Moje DII automat při 130km/h točí cca 3100ot.
Jinak si myslím že 130km/h je pro to auto pohodová cestovní rychlost.
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
Napsal: 27 pro 2012 21:05
od Acon
to je celkom normálne. Všetky autá z tých rokov a podobných výkonov točia +- rovnako. Alebo aj užitkáče s motormi 2,5-3l ako MB Sprinter, Iveco Daily... Toto sú terénne a pracovné autá. Sprevodované sú tak aby mali optimálne otáčky v režime do ktorého sú určené. A myslím, že na dialnice neboli konštruované. To treba zabrúsiť medzi SUV.
Re: poměr rychlosti a otáček motoru
Napsal: 27 pro 2012 21:27
od libovka
DII je kompromis mezi terénem a silnicí.
V terénu si svoje umí odpracovat a na silnici umí být tichá a pohodlná.Párkrát jsem jel s DII dovolenou (cca 1000km v kuse) a vylezl jsem z toho auta nerozlámanej,neunavenej prostě v poho.Chvilkama při předjíždění jsem jí provětral i 150km/h,ale jinak jsem jel na pohodu +-120.Samozdřejmě to není auto na závodění.Já osobně mám DII pro radost.
