Stránka 1 z 1

Range Rover Sport od Hamanna

Napsal: 31 črc 2006 11:10
od Admin
Hamann patří k těm nejlepším v oboru tuningu a Range Rover Sport zase ke špičce mezi luxusními terénními automobily. Když se tyhle dva vrcholy setkají, vznikne něco vpravdě efektního.

Hamann Motorsport se soustřeďuje jen na ty nejlepší automobily na světě. Jenže je tu ještě mnoho značek, které si zaslouží pozornost. Třeba takový Land Rover s vrcholným modelem Range Rover Sport. Ten s motorem 4.4 prostě neposkytuje ty pravé zážitky, jaké si přejí movití zákazníci. Proto je tu Hamann.

Range Rover Sport v jeho podání dostal pod kapotu vidlicový osmiválec s převrtaným objemem na 5,2 l s výkonem 283 kW při 5800 ot./min. Samozřejmě, že výkon není u terénního vozu to hlavní - 2,5 tun plechu musí rozhýbat točivý moment, který má 540 N.m při 4000 ot./min. Z 0 na 100 km/h dokáže s tímto motorem sprintovat za osm sekund a maximální rychlost nepřekročí 230 km/h (oficiálně 229 km/h).

Také na design Hamann nezapomněl. Zcela přepracoval přední i zadní nárazník, nainstaloval tam pořádné mlhovky, dal nové prahy a vše nalakoval efektní černou barvou. Opomenuty nezůstaly ani kola - nyní jsou dvaadvacetipalcová vzoru Hamann PG3.

V interiér je kompletně zašit do kůže a kde není, tam kralují uhlíkové kompozity. Jsou prostě všude - na výplni dveří, přístrojovce, řadicí páce... Když jsme už v interiéru, jistě se sluší zmínit i speciální DVD audio-video soupravu Alpine s větší obrazovkou o úhlopříčce 12,1".

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Range Rover Sport od Hamanna

Napsal: 12 úno 2007 18:06
od cenda111
Admin píše:Hamann patří k těm nejlepším v oboru tuningu a Range Rover Sport zase ke špičce mezi luxusními terénními automobily. Když se tyhle dva vrcholy setkají, vznikne něco vpravdě efektního.

Hamann Motorsport se soustřeďuje jen na ty nejlepší automobily na světě. Jenže je tu ještě mnoho značek, které si zaslouží pozornost. Třeba takový Land Rover s vrcholným modelem Range Rover Sport. Ten s motorem 4.4 prostě neposkytuje ty pravé zážitky, jaké si přejí movití zákazníci. Proto je tu Hamann.

Range Rover Sport v jeho podání dostal pod kapotu vidlicový osmiválec s převrtaným objemem na 5,2 l s výkonem 283 kW při 5800 ot./min. Samozřejmě, že výkon není u terénního vozu to hlavní - 2,5 tun plechu musí rozhýbat točivý moment, který má 540 N.m při 4000 ot./min. Z 0 na 100 km/h dokáže s tímto motorem sprintovat za osm sekund a maximální rychlost nepřekročí 230 km/h (oficiálně 229 km/h).

Také na design Hamann nezapomněl. Zcela přepracoval přední i zadní nárazník, nainstaloval tam pořádné mlhovky, dal nové prahy a vše nalakoval efektní černou barvou. Opomenuty nezůstaly ani kola - nyní jsou dvaadvacetipalcová vzoru Hamann PG3.

V interiér je kompletně zašit do kůže a kde není, tam kralují uhlíkové kompozity. Jsou prostě všude - na výplni dveří, přístrojovce, řadicí páce... Když jsme už v interiéru, jistě se sluší zmínit i speciální DVD audio-video soupravu Alpine s větší obrazovkou o úhlopříčce 12,1".

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autíčko to je nádherné,chci ho!!!Ale tu cenu bych typoval na 4 mega

Napsal: 13 úno 2007 09:20
od Rover
Hezký..., ale zatím jsem nepochopil k čemu (mimo "mastění" ega) je to vlastně dobrý, do terénu na nic a na silnici jsou rychlejší a obratnější auta... Vím, už se zase projevuju jako starej, mrztutej, konzervativní dědek... :wink:

Napsal: 13 úno 2007 09:33
od DanoDEF
...surduhovia z Hamannu....mohli aspon rovnake pneu pouzit na fotenie... :D :D :D

Napsal: 13 úno 2007 10:39
od cenda111
Rover píše:Hezký..., ale zatím jsem nepochopil k čemu (mimo "mastění" ega) je to vlastně dobrý, do terénu na nic a na silnici jsou rychlejší a obratnější auta... Vím, už se zase projevuju jako starej, mrztutej, konzervativní dědek... :wink:
Souhlasím,že do terénu s těma paprskáčema........to bych si nedal.Kára je to ale boží!!!

Napsal: 13 úno 2007 19:04
od Admin
Rover píše:Hezký..., ale zatím jsem nepochopil k čemu (mimo "mastění" ega) je to vlastně dobrý, do terénu na nic a na silnici jsou rychlejší a obratnější auta... Vím, už se zase projevuju jako starej, mrztutej, konzervativní dědek... :wink:
Tomu nerozumíš, to je image. Někdo prostě nemá rád seriový kusy. Proto drobná úprava a je to nový originál za pár mega :roll:

Napsal: 20 črc 2007 16:06
od Martin.K
Je to vońavka.I když mně se víc líbí off-roadový styl 8)

Napsal: 20 črc 2007 16:11
od karel
Tuning na offroad nepatří, na to jsou jiný břichoplazky

Napsal: 20 črc 2007 20:04
od BigRoman
DanoDEF píše:...surduhovia z Hamannu....mohli aspon rovnake pneu pouzit na fotenie... :D :D :D
A ani nemaj na čtyři stejný gumy - viz čelní pohled.

Napsal: 21 črc 2007 00:02
od ATOL
no můj názor.......hnus fijalovej..... :lol:

Napsal: 21 črc 2007 00:44
od Antonov
No ja bych ho bral rosriril bych si letku jenom ta cena bude mimo moje moznosti :cry:

Napsal: 30 črc 2007 10:30
od motohanz
Rover píše:Hezký..., ale zatím jsem nepochopil k čemu (mimo "mastění" ega) je to vlastně dobrý, do terénu na nic a na silnici jsou rychlejší a obratnější auta... Vím, už se zase projevuju jako starej, mrztutej, konzervativní dědek... :wink:
nerikej ze si ve svem aute ego nemastis....tak nejak svym vlastnim zpusobem :wink: a nekdo potrebuje takovouhle karu protoze jeho ego je opak teto bestie a dalsi tohle auto proste chce a ma na to...:)

p.s. ta guma na predku bude asi dusledek offroadoveho radeni v podobe cca 5cm kaminku na hladke vozovce....

Napsal: 31 črc 2007 13:03
od cenda111
Za ty prachy je lepší si pořídit P38 a ktomu pár Defů a Classiců :roll:

Napsal: 31 črc 2007 20:10
od default
BigRoman píše:
DanoDEF píše:...surduhovia z Hamannu....mohli aspon rovnake pneu pouzit na fotenie... :D :D :D
A ani nemaj na čtyři stejný gumy - viz čelní pohled.
A na kazde fotce na jine pulce auta - budto to prezouvali nebo je to udelany na pocitaci :roll: Mozna cele :!: :D