Range Rover Sport od Hamanna
Napsal: 31 črc 2006 11:10
Hamann patří k těm nejlepším v oboru tuningu a Range Rover Sport zase ke špičce mezi luxusními terénními automobily. Když se tyhle dva vrcholy setkají, vznikne něco vpravdě efektního.
Hamann Motorsport se soustřeďuje jen na ty nejlepší automobily na světě. Jenže je tu ještě mnoho značek, které si zaslouží pozornost. Třeba takový Land Rover s vrcholným modelem Range Rover Sport. Ten s motorem 4.4 prostě neposkytuje ty pravé zážitky, jaké si přejí movití zákazníci. Proto je tu Hamann.
Range Rover Sport v jeho podání dostal pod kapotu vidlicový osmiválec s převrtaným objemem na 5,2 l s výkonem 283 kW při 5800 ot./min. Samozřejmě, že výkon není u terénního vozu to hlavní - 2,5 tun plechu musí rozhýbat točivý moment, který má 540 N.m při 4000 ot./min. Z 0 na 100 km/h dokáže s tímto motorem sprintovat za osm sekund a maximální rychlost nepřekročí 230 km/h (oficiálně 229 km/h).
Také na design Hamann nezapomněl. Zcela přepracoval přední i zadní nárazník, nainstaloval tam pořádné mlhovky, dal nové prahy a vše nalakoval efektní černou barvou. Opomenuty nezůstaly ani kola - nyní jsou dvaadvacetipalcová vzoru Hamann PG3.
V interiér je kompletně zašit do kůže a kde není, tam kralují uhlíkové kompozity. Jsou prostě všude - na výplni dveří, přístrojovce, řadicí páce... Když jsme už v interiéru, jistě se sluší zmínit i speciální DVD audio-video soupravu Alpine s větší obrazovkou o úhlopříčce 12,1".




Hamann Motorsport se soustřeďuje jen na ty nejlepší automobily na světě. Jenže je tu ještě mnoho značek, které si zaslouží pozornost. Třeba takový Land Rover s vrcholným modelem Range Rover Sport. Ten s motorem 4.4 prostě neposkytuje ty pravé zážitky, jaké si přejí movití zákazníci. Proto je tu Hamann.
Range Rover Sport v jeho podání dostal pod kapotu vidlicový osmiválec s převrtaným objemem na 5,2 l s výkonem 283 kW při 5800 ot./min. Samozřejmě, že výkon není u terénního vozu to hlavní - 2,5 tun plechu musí rozhýbat točivý moment, který má 540 N.m při 4000 ot./min. Z 0 na 100 km/h dokáže s tímto motorem sprintovat za osm sekund a maximální rychlost nepřekročí 230 km/h (oficiálně 229 km/h).
Také na design Hamann nezapomněl. Zcela přepracoval přední i zadní nárazník, nainstaloval tam pořádné mlhovky, dal nové prahy a vše nalakoval efektní černou barvou. Opomenuty nezůstaly ani kola - nyní jsou dvaadvacetipalcová vzoru Hamann PG3.
V interiér je kompletně zašit do kůže a kde není, tam kralují uhlíkové kompozity. Jsou prostě všude - na výplni dveří, přístrojovce, řadicí páce... Když jsme už v interiéru, jistě se sluší zmínit i speciální DVD audio-video soupravu Alpine s větší obrazovkou o úhlopříčce 12,1".



