Stránka 1 z 1

Rozširovacie podložky na Dl 300Tdi

Napsal: 31 led 2013 20:06
od forester
Celé to tu preliezam,ale nič konkrétneho som nenašiel.
Popletá sa mi v dielni dural.Dali by sa z neho urobiť rozširovacie podložky.Ich hrúbka by vyšla 40mm.Jedná sa mi o to,že bežne sa pri 2" lifte a 235/85x16 dávajú podložky 30mm.Tých 10mm navyše by mi ušetrilo sústružnie a potešilo oko pri pohľade na auto.Dôležité je aby mi to niekde nezačalo drhnúť.Aké vlastne môžu byť najširšie podložky pod koleso bez rezania lemov. :muscle

Re: Rozširovacie podložky na Dl 300Tdi

Napsal: 31 led 2013 21:19
od Kaktus1333
Mám D1, Gumy-235/85 R16, mám tam 30mm položky, lift 3´ a aj tak budem musieť "upraviť" lemy zadných blatníkov, pri krížení (30-40cm) sa to šúcha o koleso. Takže, asi je jedno, či dáš podložky 30 alebo 40mm!

Re: Rozširovacie podložky na Dl 300Tdi

Napsal: 31 led 2013 21:28
od forester
Dobre ale šúcha to vzadu a porieši to Camel cut.Alebo potrebuješ rezať viac z lemu aj nad kolesom?

Re: Rozširovacie podložky na Dl 300Tdi

Napsal: 31 led 2013 22:57
od Kaktus1333
Nad kolesom to je v pohode, len lem nad zásterkou to chytá...

Re: Rozširovacie podložky na Dl 300Tdi

Napsal: 01 úno 2013 05:41
od forester
Tak to je v pohode.Ja potrebujem vedieť či to nechyti lem nad kolesom pri vykrížení. :hmm:

Re: Rozširovacie podložky na Dl 300Tdi

Napsal: 01 úno 2013 08:34
od Hončar
Já mam zvednuto na podvozku o 2 palce + boudu o 3.5cm. Kola 235/85/16 ET8 a vyhozenej zadní stabík + naváděcí kužely. Samozdřejmě camel-cut :D a stejně mi zadní kola při max. vykřížení lehce drhnou o ten krycí plech v podběhu, jak na něm původně drží zástěrky. Předky trochu drhly o nárazník a prahy, ale to sem vyřešil pevnostníma :Pohoda:

Re: Rozširovacie podložky na Dl 300Tdi

Napsal: 03 úno 2013 21:30
od Petroff
Zdar,
já mám 2" lift a 2" podložky nad pružinama, obě nápravy bez stabilizátorů. Teď mám zimáky 235/85 na origo hliníkách s 3cm podložkama. Původně drhly přední i zadní kola oboje v zadní části podběhu, tak jsem to nechal u klempíře přiříznout a vyklepat znovu to zahnutí lemu dovnitř. Pak jsem nasadil BFG A/T 285/75 na triangulárech ET -25, pěkně vylezly kola ven a při extrému v Mohelnickým lomu si to stejně drblo, ale to jsem to měl bez dorazů, takže jsem namontil žlutý prodloužený dorazy a je to v pohodě. Je fakt, že prahy a přední nárazník mám taky pevnostní, tak nevím, jak by to bylo s originálem.