Stránka 1 z 1
ABS D2
Napsal: 11 úno 2013 18:28
od pkot
Dobrý dne,
rád bych se zeptal někoho, kdo má doma multimetr a Discovery2 na nějáké informace.
Na palubce mi svítí ABS, TC atd.. proste taková ta veselá trojkombinace .
Na téhle stránce
http://www.landroverclubvi.com/abs-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false; jsem se docetl a vykoukal to, že při troše štěstí by to nemusel být až takový problém. Jen že ... odpojil jsem konektor od ABS a změřil jsem hodnotu na pinu 9 a 6 - měřák ukázal 1,8 ohmu - hodnota při vypnutém motoru, když jsem nastartoval, tak se hodnota malinko zmenila cca na 1,6 ohmu.
Má otázka zní, jaká tam má být hodnota při vypnutém motoru, jaká pri nastarování/brždění atd...
Pro začátek by mi stačila hodnota při vypnutém motoru.
Předem velice děkuji, za případnou pomoc a rady .
Petr
Re: ABS D2
Napsal: 12 úno 2013 07:19
od MarekS
Když budeš hledat je tu spousta vláken
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12392" onclick="window.open(this.href);return false;
Mě to svítí taky a když mám možnost diagnostiky tak nesvítěj akorát mě sami zhasnou.
Re: ABS D2
Napsal: 12 úno 2013 08:49
od vladob8
pkot píše: měřák ukázal 1,8 ohmu - hodnota při vypnutém motoru, když jsem nastartoval, tak se hodnota malinko zmenila cca na 1,6 ohmu.
Petr
Nechcel si napisat 1,8 k ohmu, teda 1800 ohmov? Ked bude cas tak to zmeram, mozno este dnes, lenze v tejto zime...

Re: ABS D2
Napsal: 12 úno 2013 09:25
od Acon
Presne tak. O tomto sú tu celé romány, čítaj, prípadne pokračuj tam nech tu nie je miliontá prvá téma o ABS,TC
Re: ABS D2
Napsal: 16 úno 2013 17:19
od pkot
vyreseno ... az budu mit chvilku tak napisu cim to bylo ...

Re: ABS D2
Napsal: 17 úno 2013 18:33
od pkot
U kamarada jsem si promeril hodnoty na kostce a u sebe jsem zjistil, ze jsou jine. Misto 3kOhmu jsem tam mel cca 1,8k. Tak jsem vyhodil z ABS desku se switchema a zjistil jsem ze je jeden mrtvej. Frezou jsem odbrousil zalitej tistak a vytahnul jsem ho z pouzdra swtiche. Na tistacku jsou krom switche dva smd odpory, jeden 5OOohmu a druhy 1k. No a u jednoho byl studenak. Vyletoval jsem je oba, udelal dratovej propoje a po promereni jsem zjistil, ze uz se chova tak jak ma, tak ze jsem to epoxidem zase zpet zalil a pak namontoval zpet na karu. Po nastartovani ABS , TC atd... zhaslo a vse funguje jak ma.
Re: ABS D2
Napsal: 17 úno 2013 18:41
od MadTom
Studeňáky v kostce jsou docela častá závada, i když to většinou nebývá u odporů, ale v konektoru, kterým se tyhlety switche připojují - je to taková tyčka uvnitř. Hlavně když se podařilo opravit.
Re: ABS D2
Napsal: 17 úno 2013 18:54
od pkot
MadTom píše:Studeňáky v kostce jsou docela častá závada, i když to většinou nebývá u odporů, ale v konektoru, kterým se tyhlety switche připojují - je to taková tyčka uvnitř. Hlavně když se podařilo opravit.
jj o tom problemu vim , proto jsem si take vyvedl draty od toho nitrniho konektoru, jako takovou malou pripravu do budoucna, abych se nemusel zase mordovat s tema trema imbusama

Re: ABS D2
Napsal: 17 úno 2013 23:40
od Balú
pkot píše:U kamarada jsem si promeril hodnoty na kostce a u sebe jsem zjistil, ze jsou jine. Misto 3kOhmu jsem tam mel cca 1,8k. Tak jsem vyhodil z ABS desku se switchema a zjistil jsem ze je jeden mrtvej. Frezou jsem odbrousil zalitej tistak a vytahnul jsem ho z pouzdra swtiche. Na tistacku jsou krom switche dva smd odpory, jeden 5OOohmu a druhy 1k. No a u jednoho byl studenak. Vyletoval jsem je oba, udelal dratovej propoje a po promereni jsem zjistil, ze uz se chova tak jak ma, tak ze jsem to epoxidem zase zpet zalil a pak namontoval zpet na karu. Po nastartovani ABS , TC atd... zhaslo a vse funguje jak ma.
no,si rozhodne šikovný,mne to tiež sem-tam zasvieti a som z toho celý ...čo neznášam je palubka ako vianočný stromček,podľa diagnostiky by to mala byť tiež ta nešťastna kocka,rozhodne díky za ten anglický link,trochu som sa cez to prekúsal...škoda,že bývaš v Prahe,keby si bol bližšie,tak by si sa nato možno za nejakú tú tekutú kvalitnú domácu

+samozrejme prípadný úspech by sa musel tiež riadne osláviť

dal nahovoriť,či ?
Re: ABS D2
Napsal: 18 úno 2013 17:54
od pkot
Balú pokud máš multimetr, tak začni tím, že změříš hodnotu na těch pinech podle toho odkazu.
Když nenaměříš nic , je možné že je špatný konektor který je v kostce, tím pádem by jsi jeden drát zapojil přímo do svazku a druhý píchnul na kostru. Důležité je aby jsi naměřil 3-2-1kOhm na tom obvodu se spínačema. Ale také to může být i něco jiného, fakt nevím LR mám týden
