Stránka 1 z 1

Rady ohledně 3.2i6 LPG + poradit co s interiérovou lištou

Napsal: 14 úno 2013 09:37
od Tom_P
Stal jsem se čerstvým majitelem zachovalého Freelandera 3.2i6 - motor mi přijde výborný, nicméně spotřeba ne :)) Má někdo zkušenosti s přestavbou tohoto typu na LPG? Například jak se zvedne spotřeba, co ventilové sedla, velikost nádrže atp.

Dále jen takový postřeh - interiérová lišta v barvě dřeva je opravdu hrozná - má někdo zkušenosti s její demontáží (a jak jí demontovat) a nástřikem??

Díky moc za postřehy

Re: Rady ohledně 3.2i6 LPG + poradit co s interiérovou lišto

Napsal: 15 úno 2013 16:31
od Josef St
Sice poradit neumím, ale potěšilo mne, že i někdo jiný má tuto motorizaci jako já, řekl bych, že těchto motorů bude v ČR jako prstů na jedné ruce.

Velmi dobrou pověst mezi plynaři mají http://www.lpg-autogascentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, reagují i na dotazy e-mailem zda je přestavba možná a jaké budou dopady.

Tak ať slouží

Re: Rady ohledně 3.2i6 LPG + poradit co s interiérovou lišto

Napsal: 15 úno 2013 17:08
od Tom_P
No 3.2i HSE skoro nejsou, to je pravda :) Taky bych radši něco spořivějšího s větším krouťákem. Nicméně byla to výhodná koupě. Kolik ti to žere?

Re: Rady ohledně 3.2i6 LPG + poradit co s interiérovou lišto

Napsal: 15 úno 2013 21:10
od Josef St
Free II 3.2i
při cestě do Rumunska 1000 km tam a 1 000 km zpět 2,3 tuny na kouli, narvaným autem a velmi svižné jízdě 17 l
při běžném ježdění po městě tj. max 3 km se studeným motorem 15 l
při alespoň 50 km trase 12 - 13 a to i při svižnější jízdě

pro srovnání RRS SC 4999cm3
velmi svižná jízda z Mnichova (německá dálnice stabilně 200 km/hod) průměrná spotřeba 17 l
ježdění do práce ráno 25 km tam, večer 25 km zpět 18 l
cesta do Plzně 100 km (žádná dálnice) svižná jízda 13,5 l
cesta do Prahy 120 km, cca polovina dálnice max 120 km/hod s jednou tunou na kouli 13,8 l