Stránka 1 z 1
Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 11 bře 2013 14:25
od MH1
Zdravím
Máte někdo zkušenost se středním měničem na P 38 2,5 DSE?
Montáž na převodovku je bez problémů, je potřeba nějaké přípravky?
Co doporučujete ještě vyměnit spolu s měničem?
Jak se hodně změní chování auta při jízdě?
Předem díky za reakce.
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 11 bře 2013 14:36
od teslo
stredny by tam mal byt by default...nie?
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 11 bře 2013 14:38
od Navi
Kdepak. Na P38 je 22 ne 24 (4HP22).
Také jsem přemýšlel o změně, ale nejde to jen zaměnit. Musí se toho měnit víc.
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 11 bře 2013 17:27
od Kokesek
stredni menic musi mit tri diry uz sem videl i se ctyrma pak by se musel udelat plech na zmenu. ale jinak nic zvlastniho jde to jak po masle zadna jina zmena....
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 11 bře 2013 18:42
od Sláma Karel
Střední měnič podle mě původem pochází z P38 4,0 V8. Ta má převodovku také 4HP22 stejně jako Td5 nebo P38 2,5DT.
P38 4,6 V8 už má měnič velký a převodovku 4HP24. Ten velký měnič už na převodovky 4HP22 bez úprav té převodovky nejde. Má jinak dlouhé hřídel do měniče.
Tenhle měnič do P38 4,0 V8 má 4 šrouby. Co se dávalo originál do naftové P38 si nepamatuju a na kolik šroubů byl ten měnič to už vůbec ne.
K

Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 11 bře 2013 21:52
od Kokesek
no to rikas uplne presne.... akorat ze ja mel stredni menic na tri srouby (nevim kde sem k nemu prisel). a na dse malem menici jsou tri srouby pokud si to dobre pamatuju. Velky tam nedas to je jasne...
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 11 bře 2013 23:19
od Sláma Karel
No tak to už jsi asi měl ten co dělá Aschroft jako upgrade. Podle mě berou ty ze 4,0 a převaří na nich ty držáky, aby to šlo na Td5 a naftouvou P38 bez úprav.
K

Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 13 bře 2013 07:19
od eliott
Co se týče počtu šroubů, tak diesly mají 3x, benzíny 4x bez ohledu na velikost měniče. Převařování držáků nevidím jako pravděpodobné řešení, konzultoval jsem to s firmou co měniče opravuje a odmítly to udělat z technologických a bezpečnostních důvodů.
Re: Střední měnič na 2,5 DSE
Napsal: 13 bře 2013 07:45
od Kokesek
eliott píše:Co se týče počtu šroubů, tak diesly mají 3x, benzíny 4x bez ohledu na velikost měniče. Převařování držáků nevidím jako pravděpodobné řešení, konzultoval jsem to s firmou co měniče opravuje a odmítly to udělat z technologických a bezpečnostních důvodů.
jedine reseni je nechat si vypalit jiny plech. nebo sehnat menic na tri diry