Stránka 1 z 1

Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 12 bře 2013 10:00
od Dalinov
Zdravím, existuje nějaká možnost jak vyřadit ABS tak, aby bylo možno jej zase někdy připojit? Tedy žádné nevratné úpravy. Jde mi o to, že v nějakém složitějším terénu, kdy člověk potřebuje až "trialovým" opatrným způsobem najet pomalu přesně k nějaké překážce, může být ABS problém..

Re: Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 12 bře 2013 10:22
od Sláma Karel
A jaký to může být problém? Vždyť ABS funguje až od nějaké rychlosti.

Jinak stačí vyndat pojistku. Nebo ještě lépe odpojit ten konektor přímo na kostce ABS.

K :dance

Re: Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 12 bře 2013 10:48
od Dalinov
jo, tak to jsem třeba nevěděl že to pracuje až od vyšší rychlosti, dík za info :)

Re: Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 12 bře 2013 11:48
od Hubert
Na tu rychlost bych nespolehal. U DI je to hodně pomalá rychlost a furt funguje. Jediné co funguje je vyndání 5A pojistky od řidiče nikoliv z motorového prostoru. Nebo mezi pojistku a napájení RJ ABS vypínač. Tak to mám já a zatím to funguje děti problémů.

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2

Re: Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 13 bře 2013 12:44
od eliott
Dnes jsem měl zajímavý zážitek s ABS u D1. Auto přijelo na diagnostiku ABS. Sednu na dvoře do auta, pomalu zajíždím na dílnu, chci zabrzdit ale ABS začne ''kopat'' a auto jede dál... Naboural jsem pojízdný stolek s nářadím. Příčina - dvě čidla měly špatný kabel... Stát se to na přechodu, je z chodce placka...

Re: Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 13 bře 2013 18:20
od Sláma Karel
eliott píše:Dnes jsem měl zajímavý zážitek s ABS u D1. Auto přijelo na diagnostiku ABS. Sednu na dvoře do auta, pomalu zajíždím na dílnu, chci zabrzdit ale ABS začne ''kopat'' a auto jede dál... Naboural jsem pojízdný stolek s nářadím. Příčina - dvě čidla měly špatný kabel... Stát se to na přechodu, je z chodce placka...
To jsi zažil poprvé?
To máš ještě hovno zkušenosti. Tohle už jsem zažil hne v roce 2001 u své první D1.
A hlavně se tu o tom už asi desetkrát psalo.
Stačí pořádně prošlápnout brzdu a ne se leknout. Ale vím, že si nejde pomoct. Taky jsem se poprvé pěkně leknul a profrčel na červenou jako v ruské ruletě. :mrgreen:

Holt D1 když má problém s ABS tak přestane brzdit když má a DII zase pro změnu si začne brzdit kdy chce :mrgreen:
Není nic lepšího než bezpečnostní systém ABS :rofl

K :dance

Re: Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 13 bře 2013 18:53
od eliott
Sláma Karel píše:
eliott píše:Dnes jsem měl zajímavý zážitek s ABS u D1. Auto přijelo na diagnostiku ABS. Sednu na dvoře do auta, pomalu zajíždím na dílnu, chci zabrzdit ale ABS začne ''kopat'' a auto jede dál... Naboural jsem pojízdný stolek s nářadím. Příčina - dvě čidla měly špatný kabel... Stát se to na přechodu, je z chodce placka...
To jsi zažil poprvé?
To máš ještě hovno zkušenosti. Tohle už jsem zažil hne v roce 2001 u své první D1.
A hlavně se tu o tom už asi desetkrát psalo.


K :dance
To všechno vím. Tady byl rozdíl v tom, že jsem se skoro na tu brzdu postavil a nebylo to nic platné. Tos měl vidět na dílně to pozdvižení :rofl

Re: Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 13 bře 2013 18:56
od DanoDEF
... no mne sa v poslednej dobe stalo, ze mi Defik sam od seba zaflekoval nastastie v pomerne malej rychlosti. :mrgreen:

Re: Dá se vyřadit ABS z provozu? Discovery I

Napsal: 13 bře 2013 20:29
od RudaK
No mě ABS na D1 zrušil Jarda Pešlík hned při první návštěvě .....prostě něco rozpojil,nebo vyndal v motorovým prostoru :) a je pokoj . Stejně se mě zdá,že to blbě brzdí,ale porovnávat můžu jen z D3 :mrgreen: Ta prozměnu brzdí dobře i s ABS .