PRODÁNO
Napsal: 19 dub 2013 12:25
Zdar,
vypouštím předběžný dotaz, jak by to asi vypadalo se zájmem o P38a '96 4.6 HSE?
Modrý, stav na svá léta slušný, vzduch bez problémů, motor zcela bez problémů (dávno převložkováno, takže do oleje nefouká a nebude; nedávno nové těsnění pod hlavou), funguje vše zásadní, z běžných drobností zlobí topení/klima (klasika, budou olámané zoubky u serv nejspíše), sedadla topí trochu náhodně, řidičovo sedadlo má mírný vakl, jak bývá u těchto aut v tomto věku běžné. Dlouhodobě svítí kontrolka ABS, nicméně ABS (i TC vzadu) funguje bez problémů. Sekvenční LPG, toroidní nádrž 90 l (minus něco na plovák) místo reservy. Interiér šedý, léta na něm jsou vidět. Najeto má dost, z hlavy to nevím, bude to něco k 300K, v případě zájmu samozřejmě zjistím. TK někdy do příštího roku pokud mne paměť nešálí. Zabarvená všechna skla kromě čelního, někomu se to líbí, někomu ne, technicky je to s předními sice nezákonné, ale TK platnou má a dosud nikdy žádný problém nebyl. Tažné tam je, kola mohu nabídnout 16" nebo 18", raději bych jej prodal na těch 18". FOBy jsou dva, EKA je známý a ověřený
Komunikuje anglicky, možná bych našel německý owner's book, ale upřímně řečeno si nejsem jist, zda jej ještě mám 
Cenu bych si představoval někde cca kolem 80K (aktuálně 55, vizte níže). Obecně možno vidět u Mníšku pod Brdy. Důvod prodeje -- uvažuji o koupi čtvrtého auta, ale čtvrté auto plus tři P38 je moc
Tady na těch fotkách jsou stará kola, s nimiž jsem to kdysi koupil, a jež už dávno nemám, ale je to to auto


S novými fotkami se budu případně pidlit až podle zájmu, bude-li vůbec jaký
vypouštím předběžný dotaz, jak by to asi vypadalo se zájmem o P38a '96 4.6 HSE?
Modrý, stav na svá léta slušný, vzduch bez problémů, motor zcela bez problémů (dávno převložkováno, takže do oleje nefouká a nebude; nedávno nové těsnění pod hlavou), funguje vše zásadní, z běžných drobností zlobí topení/klima (klasika, budou olámané zoubky u serv nejspíše), sedadla topí trochu náhodně, řidičovo sedadlo má mírný vakl, jak bývá u těchto aut v tomto věku běžné. Dlouhodobě svítí kontrolka ABS, nicméně ABS (i TC vzadu) funguje bez problémů. Sekvenční LPG, toroidní nádrž 90 l (minus něco na plovák) místo reservy. Interiér šedý, léta na něm jsou vidět. Najeto má dost, z hlavy to nevím, bude to něco k 300K, v případě zájmu samozřejmě zjistím. TK někdy do příštího roku pokud mne paměť nešálí. Zabarvená všechna skla kromě čelního, někomu se to líbí, někomu ne, technicky je to s předními sice nezákonné, ale TK platnou má a dosud nikdy žádný problém nebyl. Tažné tam je, kola mohu nabídnout 16" nebo 18", raději bych jej prodal na těch 18". FOBy jsou dva, EKA je známý a ověřený


Cenu bych si představoval někde cca kolem 80K (aktuálně 55, vizte níže). Obecně možno vidět u Mníšku pod Brdy. Důvod prodeje -- uvažuji o koupi čtvrtého auta, ale čtvrté auto plus tři P38 je moc

Tady na těch fotkách jsou stará kola, s nimiž jsem to kdysi koupil, a jež už dávno nemám, ale je to to auto



S novými fotkami se budu případně pidlit až podle zájmu, bude-li vůbec jaký
