Stránka 1 z 1

výměna těsnění pod hlavou 300TDI

Napsal: 14 kvě 2013 00:12
od cpt. Morgan
Zdravím, mám laický dotaz... potřebuju vědět jaký je rozdíl v těsněních pod hlavu motoru u 300Tdi, narazil jsem v shopech na více možností... jak v počtu nějakých direk a pak samozřejmě v tlouštce. Může mi někdo vysvětlit o jaké dirky jde? podle WINka mám jednu z posledních Disco1 300Tdi rv. 98. Vybral jsem toto tesnění, tak doufam že jsem nešlapl vedle.. http://www.litep4x4.cz/detail/discovery ... mm--4-diry" onclick="window.open(this.href);return false; Taky jsem zjistil nemylou věc a nevím čím to může být, cca před měsícem jsem nechaval u mechanika měnit rozvody a cca po 2000 km šlo těsnění pod hlavou do háje... když jsme sundali hlavu tak se tam na válcích objevily otisky od ventilů... vůbec netuším jak je to možný... že by byly špatně nastavený rozvody? přikládám foto... také ještě otázka jestli se dá podle něčeho poznat na hlavě jestli už byla v minulosti broušená? díky za rady Lanďáci ;-)

Re: výměna těsnění pod hlavou 300TDI

Napsal: 14 kvě 2013 10:33
od Rover
Těsnění pod hlavou mají různé výšky a udávaný počet dírek definuje tloušťku těsnění. Když děláš hlavu, tak obecně dáváš nové těsnění o stejném počtu dírek (tedy výšce) jako tam bylo. Takže když kupuješ těsnění tak si musíš nejdřív zjistit jaké máš na motoru... Dírky jsou vyseklé po obvodu těsnění...

Re: výměna těsnění pod hlavou 300TDI

Napsal: 14 kvě 2013 19:00
od cpt. Morgan
díky za radu, asi tam mám bezděrové proto mě to mátlo ;-)