Stránka 1 z 2
RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 14 kvě 2013 18:17
od Tomy70
Zdravím, mám dotaz. Jaký je mezi těmito motory rozdíl a jaká případná náchylnost na poruchy. Chtěl bych si tu potovoru koupit, ale taky minimalizovat případné problémy co by mě mohli potkat. Taky mi není zcela jasný odstupnování výbavy. HSE je jejvyšší?
Předem díky za rady

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 14 kvě 2013 21:28
od dabartos
Ahoj
2,7 TDV6 je šestiválec do V
3,6 TDV8 je 8 válec do V
Možnosti výbavy jsou S , SE a HSE přičemž HSE je nejvyšší výbava.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 14 kvě 2013 21:32
od Neklan
Turbo-diesel 2,7 je V6, 3,6 z něho vychází, ale má přidány 2 válce, takže je to TDV8. Výkonově je to 190 koní u 2,7 proti 270-ti koním u 3,6. Některé 2,7 odcházely po cca 160-ti až 200 tisících km (znám cca 4 případy, z toho 1 u RRS a 3 u D3), prostě se najednou zadřely. U 3,6 mi žádný takový případ není znám. 3,6 bude rozhodně relaxovanější a živější, 2,7 má s tímhle kolosem (podle rozměrů se to nezdá, ale RRS váží prázdný kolem 2,6 tuny) docela dost práce. Z toho důvodu se ani spotřeba nebude téměř vůbec lišit. HSE je myslím nejvyšší výbava.
Oba motory jsou stejně komplikované, jako ostatně celé auto, proto je zásadní kupovat auto se známou historií a servisní knížkou. Olej doporučuji měnit častěji než je doporučeno (to ostatně platí u všech motorů). Land Rovery mají ohromné kouzlo a jezdí úžasně, ale díky své komplikovanosti jsou trochu náchylné ke komplikacím, pokud se ale člověk nechá chytit, už si žádné jiné auto nekoupí. Přeji šťastnou ruku.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 15 kvě 2013 05:37
od Tomy70
Výroba motorů asi nebude LR, vzhledem k předchozí spolupráce s Fordem z dílny GM?
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 15 kvě 2013 05:39
od Tomy70
dabartos píše:Ahoj
2,7 TDV6 je šestiválec do V
3,6 TDV8 je 8 válec do V
Možnosti výbavy jsou S , SE a HSE přičemž HSE je nejvyšší výbava.
Chlape, tohle by mě asi nenapadlo (válce)

Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 15 kvě 2013 07:58
od dabartos
Motory jsou PSA. A TDV8 nemá rozvodovej řemen ale řetěz.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 15 kvě 2013 14:37
od Neklan
On je to společný projekt Fordu a PSA.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 15 kvě 2013 14:45
od Tomy70
Neklan píše:On je to společný projekt Fordu a PSA.
Je o případnou záměnu dílů. To bylo jako v jednu dobu Volvo V30 mělo stejné díly jako Renault, tak něco na ten způsob.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 15 kvě 2013 15:31
od Tomy70
No a taky jsem zapoměl- jak vydrží dvouhmotobý strvák, vstřikovače a třeba vzduchové tlumiče..?
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 21 kvě 2013 21:57
od eliott
Tomy70 píše:No a taky jsem zapoměl- jak vydrží dvouhmotobý strvák, vstřikovače a třeba vzduchové tlumiče..?
Snad si to nechceš koupit s manuální převodovkou

. Pokud bych musel volit mezi těmito motory, tak jedině 3.6 V8.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 22 kvě 2013 08:09
od Neklan
Přesně tak, 3,6TDV8 a manuál není ani v nabídce, je to pouze v automatu, což je jedině dobře, také si tohle auto v manuálu nedokážu ani představit.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 25 kvě 2013 09:53
od Tomy70
Ted jsem měl možnost se svézt v Klasice RR rv. 2006 s 3 litrovou naftou a pocitově se mi zdá větší Jaký je tem 3 litr od BMW?
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 25 kvě 2013 10:11
od xxx
Neklan píše:Turbo-diesel 2,7 je V6, 3,6 z něho vychází, ale má přidány 2 válce, takže je to TDV8. Výkonově je to 190 koní u 2,7 proti 270-ti koním u 3,6. Některé 2,7 odcházely po cca 160-ti až 200 tisících km (znám cca 4 případy, z toho 1 u RRS a 3 u D3), prostě se najednou zadřely. U 3,6 mi žádný takový případ není znám. 3,6 bude rozhodně relaxovanější a živější, 2,7 má s tímhle kolosem (podle rozměrů se to nezdá, ale RRS váží prázdný kolem 2,6 tuny) docela dost práce. Z toho důvodu se ani spotřeba nebude téměř vůbec lišit. HSE je myslím nejvyšší výbava.
Oba motory jsou stejně komplikované, jako ostatně celé auto, proto je zásadní kupovat auto se známou historií a servisní knížkou. Olej doporučuji měnit častěji než je doporučeno (to ostatně platí u všech motorů). Land Rovery mají ohromné kouzlo a jezdí úžasně, ale díky své komplikovanosti jsou trochu náchylné ke komplikacím, pokud se ale člověk nechá chytit, už si žádné jiné auto nekoupí. Přeji šťastnou ruku.
s tím zadřením 2,7 je to problém jen u PSA motorů, které se montovaly do LR 2006-2008, jestli se nepletu

Stejný problém měly i Jaguary těchto ročníků s 2,7. Znám taky konkrétní případ.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 26 kvě 2013 18:39
od Neklan
Tomy70 píše:Ted jsem měl možnost se svézt v Klasice RR rv. 2006 s 3 litrovou naftou a pocitově se mi zdá větší Jaký je tem 3 litr od BMW?
Nevím, jestli se ti zdál větší ten motor nebo celé auto - to se ti nezdálo větší, to je větší a o moc. RRS je zmenšená Discovery 3, zatímco RR L322 je ještě větší než D3.
S L322 3,0TD6 jsem jel jenom párkrát, ale stará verze řadové šestky TD od BMW má 180 koní a co se výkonu týká, připadalo mi to jenom nepatrně línější než D3 s 2,7TDV6 a manuálem. Nicméně pár majitelů RR L322 TD6 tady je, takže se nebudu pokoušet o žádné rozumy, když jsou tu mnohem povolanější.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 28 kvě 2013 06:56
od Tomy70
Já jsem rád za každý názor, je to vzdy jiný úhel pohledu.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 12 led 2014 21:09
od Tomy70
Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 12 led 2014 21:18
od Kokesek
Tomy70 píše:Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.
to je dobre ze si nakonem nevolil 2.7 ani 3.6
nemohu totiz souhlasit ze 3,6 se nezadira...
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 12 led 2014 21:59
od eliott
Tomy70 píše:Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.
Najdi si nejbližší Bosch servis
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 12 led 2014 22:17
od Tomy70
No doufám, že to byla dobrá volba. Při nejbližsí době změním avatara, aby mě někdo nenařkl že tam mám H2

Je fakt, že Sport je malý a já chtěl něco prostornýho, mám totiž 195cm a tak trochu mám problém.
Re: RR Sport 2.7 vs 3.6 ?
Napsal: 12 led 2014 22:20
od eliott
V8 by byla lepší