Stránka 1 z 1
Teplota kompresoru P38
Napsal: 22 kvě 2013 16:36
od KDB
Ahoj, všichni..
Nevšiml jste si někdo, jakou teplotu mívá kompresor EAS při běžném ježdění město/venku ?
Re: Teplota kompresoru P38
Napsal: 23 kvě 2013 01:54
od ssang
KDB píše:Ahoj, všichni..
Nevšiml jste si někdo, jakou teplotu mívá kompresor EAS při běžném ježdění město/venku ?
Dost hřeje.
Re: Teplota kompresoru P38
Napsal: 23 kvě 2013 06:44
od KDB
Takže, když na něm skoro neudržím ruku je to normální.....?
Opravdu bych rád jednou pochopil logiku EAS.....na jednu stranu přijdu ráno v Dejvicích k autu a do Slaného dojedu s vypnutým kompresorem a Std. výšku to udrží (a ještě by to zvládlo i High). Ve Slaném kompresor nahodím a než dojedu zpátky do Dejvic, tak něm sotva udržím ruku.
Proč na jednu stranu ho vůbec nepotřebuje, a když ho má, tak ho nenechá vydechnout .....???

Re: Teplota kompresoru P38
Napsal: 24 kvě 2013 22:36
od Jacoppo
Před rokem jsem jej repasoval vč. hlavního silikon kroužku na pístu, filtru atd. a teplota je sice dost vysoká, ale že by se na něm nedala udržet ruka, to ne.
Re: Teplota kompresoru P38
Napsal: 24 kvě 2013 22:43
od KDB
Díky....ruku většinou na něm udržím, ale po chvíli pevného držení už to přestává být příjemný....
Re: Teplota kompresoru P38
Napsal: 25 kvě 2013 01:13
od Jacoppo
Přivez na Suchdol, porovnám a kouknu na to

z Dejvic kousek.
Re: Teplota kompresoru P38
Napsal: 25 kvě 2013 06:39
od KDB
Já jsem na Suchdole

Re: Teplota kompresoru P38
Napsal: 25 kvě 2013 13:47
od Jacoppo
Gut no :-D
Re: Teplota kompresoru P38
Napsal: 28 kvě 2013 08:47
od Kokesek
normalni provozni teplota (P38) okolo 70stupnu.Trosku spatne je ze se teplo kumuluje od motoru a jeste navic je kompresor uzavren v dost malem prostoru. Cidlo teploty reaguje na 85stupnu. Kompresory Wabco v L322 pracuji trosku jinak. Maji zvlast motor a zvlast kompresor s vysousecem dohromady. u techto kompresoru se meri teplota v realnem case a jednotka vyhodnocuje teplotua rychlost narustu tlaku. Podle toho jej spousti. teplota se zde meri primo na pracovnim valci - dosahuje v momente par sekund 60-280stupnu. Dulezite je kolik kompresor udela do mrtva za nejaky velmi kratky cas. Pokud udela 15bar do mrtva za treba minutu - znamena to ze neni dobry. Kompresor musi reagovat okamzite nemuze pracovat tak ze az se zahreje tak pak tlaci. Takovy kompresor nema velkou sanci na repas protoze uz ma hodne utocenou elektrickou cast. Vychazi zhruba 3x repase kompresorove casti na jednu elektrickou. Pokud se tot podceni dochazi k zastaveni motoru za behu dusledkem male sily el. motoru proti repasovane kompresorove casti. No a nasledky kazdy chape nez zareaguje pojistka 40A tak el. cast je na uhel.