Expediční D3 dostala držák rezervy a nádrž na vodu
Napsal: 25 čer 2013 08:16
Ahojky pánové, spousta z Vás zná mojí oranžovou dvoumístnou D3 v barvách G4 Challenge. No a protože každý rok tam na ní něco namontuju a většinou to bývají jen samé praktické věci tak jsem se dohodl s Hubertem a ten mě vymyslel a dodal otočné rameno na rezervu, s velmi důmyslným zámkem a zevěšením.
Rezerva zmizela a tak zbyl prostor pro nádrž. Jasně všichni už vidíte dalších 105 litrů nafty a neuvěřitelný dojezd auta. Jenže nafty je všude včetně afriky a Ruska dostatek narozdíl od benzínu a tak jsem si udělal radost a nechal si vyrobit z nerezu nádrž na vodu. Plnění je z rohu nárazníku jako tomu bylo u mojí první stavby D1, v nádrži je měděná spirála napojená na termoventil a spojená s chladící kapalinou od motoru. Z boku umístěné elektrické čerpadlo pak tlačí vodu do hadice, která i s kabely od vypínače vede pěkně schovaná v ramenu rezervy.
V praxi to tedy znamená, že 105 litrů vody je během jizdy za necelou hodinu ohřáto na 40 stupňů a o stálou teplotu se stará zmíněný termoventil. Lamely v nádrži pak zajistí aby se tam nic nemlelo a nemělo vliv na stabilitu vozu.
Na rameni mám pak dvojí ventil, jeden určen výhradně pro sprchu a druhý na běžné mytí nádobí, rukou a pod.
Špičkově provedená práce a použití drahých materiálů bylo odměněno velmi rozumnou částkou.
Celá sranda mě stála 29.900 Kč.
Pokud by měl někdo zájem jsem přesvědčen, že se s Hubertem dohodne i na jiných úpravách než jsem chtěl já.
No a pár fotek pro inspiraci jsem dal sem:
http://blazius.rajce.idnes.cz/Nadrz_Disco_3/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo kontakt na Huberta je: 724 878 985
Rezerva zmizela a tak zbyl prostor pro nádrž. Jasně všichni už vidíte dalších 105 litrů nafty a neuvěřitelný dojezd auta. Jenže nafty je všude včetně afriky a Ruska dostatek narozdíl od benzínu a tak jsem si udělal radost a nechal si vyrobit z nerezu nádrž na vodu. Plnění je z rohu nárazníku jako tomu bylo u mojí první stavby D1, v nádrži je měděná spirála napojená na termoventil a spojená s chladící kapalinou od motoru. Z boku umístěné elektrické čerpadlo pak tlačí vodu do hadice, která i s kabely od vypínače vede pěkně schovaná v ramenu rezervy.
V praxi to tedy znamená, že 105 litrů vody je během jizdy za necelou hodinu ohřáto na 40 stupňů a o stálou teplotu se stará zmíněný termoventil. Lamely v nádrži pak zajistí aby se tam nic nemlelo a nemělo vliv na stabilitu vozu.
Na rameni mám pak dvojí ventil, jeden určen výhradně pro sprchu a druhý na běžné mytí nádobí, rukou a pod.
Špičkově provedená práce a použití drahých materiálů bylo odměněno velmi rozumnou částkou.
Celá sranda mě stála 29.900 Kč.
Pokud by měl někdo zájem jsem přesvědčen, že se s Hubertem dohodne i na jiných úpravách než jsem chtěl já.
No a pár fotek pro inspiraci jsem dal sem:
http://blazius.rajce.idnes.cz/Nadrz_Disco_3/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo kontakt na Huberta je: 724 878 985