Stránka 1 z 1

RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 30 črc 2013 11:52
od kali
Zdravim,

mam RRC 2,4VM a potreboval by som zohnat spinac na spiatockove svetlo a zaroven aj nejake diely do prevodovky.

Kde by som mohol zistit, ake typy prevodovky su na mojom RRC?

Ak to pomoze, je to konfiguracia:
2,4VM motor, 5 rychlostna manualna prevodovka /spiatocka sa radi dolava a dopredu/ + redukcna prevodovka na lavej strane uzavrety medzinapravovy dif, na pravej otvoreny, redukcie smerom do predu.

Dakujem

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 30 črc 2013 12:29
od petmic
mal by si mat LT77

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 01 srp 2013 12:08
od kali
Dakujem za odpoved a to je označenie tej hlevnej? Resp. aka tam je priadva-redukcna?

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 01 srp 2013 19:21
od Mirko
Ano, je to ta hlavní, Redukčka je LT 230

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 02 srp 2013 00:10
od kali
Este jedna vec, snad mi nevinadate :)

Ked som dal napr. do Google vyhladat obrazky LT77 + LT230, tak som na vsetkych prevodovkach videl umiestnenie salpak nasledovne od zadu smerom k palubovke: redukcna, normalna

Problem je v tom, ze ja to mam na aute opacne /normalna, redukca - je blizssie k palubovke/

Je to volitelne, alebo to je predsa len podstatna informacia?

Dakujem

Nazorna ukazka poradia pak /foto nie je z mojho Range/

Obrázek

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 02 srp 2013 07:11
od Mirko
A ročník tvého náhodou nevíš?

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 02 srp 2013 09:09
od Macej
Opačné poradie pák má Defender ak si hladal iba obrázky samotných prevodoviek. Ak by si mal takéto poradie v RRC tak by si mal 4kvalt typ LT95.

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 02 srp 2013 09:14
od Mirko
4 kvalt to být nemusí, Byl i pětikvalt s dlouhou pákou vepředu, ale toto pořadí nebylo originál s VM motorem k mání.

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 02 srp 2013 09:17
od Macej
No jo. Je vidieť kto je znalec :Sorry: :wink:

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 02 srp 2013 11:03
od Sláma Karel
Mirko píše:4 kvalt to být nemusí, Byl i pětikvalt s dlouhou pákou vepředu, ale toto pořadí nebylo originál s VM motorem k mání.
To měli RRC V8 co měli ještě karburátorový motory a měli už pětikvalt (84-85). Jak přišla stříkačka tak pak už páky tak jak na fotce.

VM by opravdu všechny měli mít pořadí pák jako na foto.

K :dance

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 02 srp 2013 11:08
od Mirko
Krom toho teda zavání i to co je na fotce těžkým bastlem, i když to je jen pro ilustraci....

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 02 srp 2013 22:40
od merlin
Nejjistější je si pod to lehnout a opsat čísla. Potom je vygooglíš.
Na VMku jsem měl hlavní LT77 a přídavku LT230, kříže na kardanu 75 a 10tidrážku na poloosách


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 20 srp 2013 09:59
od merlin
Mirko píše:Krom toho teda zavání i to co je na fotce těžkým bastlem, i když to je jen pro ilustraci....
Já když koupil VM, měl jsem to úplně stejně jenom LHD


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 20 srp 2013 10:02
od Mirko
merlin píše:
Já když koupil VM, měl jsem to úplně stejně jenom LHD

Myslel jsem tu palubovku, která tam v tom ročníku určitě nebyla.

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 20 srp 2013 19:50
od merlin
Nevím jak obvykle, ale jak jsem už psal, všechno je jinak a zvlášť u RRC. Palubovku mám úplne stejnou tvarově, měl jsem úplně stejnou středovou konzoli(při LT77) Cubby box je taky stejný. Kaplička i přístroje jsou stejný. I ty koberce. Vše ale LHD. Jenom závidím panely na dveřích a ovládání.
Jo zapomněl jsem, že mám ten starší 4ramenný větší volant a nemám imitací dřeva.

Halt VM měl nějakou pokrokovou výjimku...

Jo a ten zpátečkový spínač je stejný jako spínač uzávěry

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: RRC - ako zistit typ prevodovky

Napsal: 21 srp 2013 17:50
od Mirko
Právě to dřevo tam není originál (a není to imitace, ale poctivá dýha) a pak ještě před středovou konzoli ta část kolem rádia je z modelu 92 a dál, což značí, že celá spodní část palubovky musela být přehozená až na kapličku. Taky v tom původně nebyl, a nejspíš ani není, rozvodovka Borg Warner, ale středová konzola je právě z těchto dob (odkládání na obou stranách malé šaltrpáky) Nicméně je to hodně slušně udělané.