Stránka 1 z 1

DIII-velká kilometráž?

Napsal: 05 srp 2013 09:31
od favore
Zdravím! :hi Mám možnost za dobrou cenu(alespoň si myslím) koupit DIII z roku 95,ale má nalítáno 260 tisíc.Ptám se vás zkušenejch,jestli to není už moc a jestli mi při téhle kilometráži nečekají příliš velké investice do motoru,podvozku ...?Kolik tyhle motory vydrží?Je to "střední věk" nebo začíná "podzim života"?Celej život jezdím benzíny ,takže nevím.Sbírám o DIII informace kde se dá a řeknu vám,čím víc jich mám,tím je to horší.Někdy jsou úplně protichůdné.Můžete pomoci někdo radou nebo vlastní zkušeností?Na co bych se měl případně zaměřit při prohlídce vozu? Díky za každou radu!Jó a jakou žízeň má DIII?Podle mnou sehnaných informací mám ve spotřebě rozdíl 6l!!? :sweat

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 05 srp 2013 09:49
od Tim
favore píše: koupit DIII z roku 95:sweat
:?: :?: :?: Spíše rok 2005 ne? Já bych na kilometry tolik nekoukal, spíš na celkový stav. Je rozdíl mezi tím, když auto najezdí 260 tis. po dálnicích a mezi tím, když to najezdí popojížděním po okolí a binkáním se někde po pastvinách a lesních cestách, ale to na tom autě většinou bude vidět :sun

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 05 srp 2013 11:29
od cyberax
D3 je super auto velke, priestorne, pohodlne.
Spotreba: moja je okolo 11,5 litra, ale jazdim hlavne mesto tak 80% a nie vzdy s lahkou nohou :devil
Pri kazdom aute je dobre aspon trochu poznat jeho historiu a to jak servisnu tak aj administrativnu (tarcha, exekucia, kradez). Neni moc prijemne, ked ti policajti beru auto :ne , to som ale este mal ine auto.
Motor to neni najhorsi, je to sice PSA v spolupraci s Fordom, ale co uz... Hlavna podmienka je, aby nemal zanedbanu udrzbu, ale to plati asi pre cele auto. Kamarat mal D3 2008 TDV6 a dolamala sa mu klukovka...
Co sa tyka D3 2005-ky, tak ten EURO 3 motor bol asi trochu spolahlivejsi, ako nove EURO 4, tam sa obcas lamali olejove cerpadla ... ja som ho dal pre istotu vymenit.
Skontroloval by som aj ram pod autom ci neni ohnuty, alebo ci nebolo havarovane a ci nebol ram zvarany.
Ak to je automat, tak pri 260t km ho treba tiez vyskusat za studena aj za tepla ako radi vsetky prevodove stupne, alebo ci uz bol repasovany. Neni to lacna vec na opravy.
Co sa tyka cien :cash dielov tak pozri napr. http://www.litep4x4.cz

Stevo

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 06 srp 2013 07:45
od Frana
Tak si skoro myslim, ze D3, ktera litala 260tkm po dalnicich na tom bude s motorem hur nez ta co jezdila kolem baraku. A pokud v ni nekdo menil olej podle predpisu vyrobce po 24tkm v motoru a po 160tkm v automatu, tak to patrne bude pekna pokladnicka. Ale je to jen muj subjektivni nazor zalozeny na byvalem vlastnictvi tohoto vozidla. :-)

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 06 srp 2013 13:55
od dava
Jak, velká kilometráž?? Vždyď to je 2700 km měsíčně... :chuckle

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 07 srp 2013 07:07
od favore
Díky za názory ale moc jste mi nepomohli.Je to zase tak půl na půl.Asi to holt risknu.Moc se mi líbí a to asi převáží.Jestli dopadnu blbě se na tomhle fóru dozvíte :Ja blb: .Díky a držte mi palce! :hi

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 07 srp 2013 09:21
od Balú
prečo nepomohli ? podľa mňa si sa dozvedel zasadnu info,a to,že 260 000km su normalne km na vek tohto auta,a že pri DIII s takýmto nájazdom by bolo viac než dobré poznať históriu auta ako tam boli menené náplne,lebo ak bolo auto z DE tak neverím,že by nejaký nemec dal vymeniť olej v motore a prevodovke skôr ako mu to prikazujú v servisnej knižke a to môže byť pri DIII zásadný problém(navyše západne,aj južne od ČR,SR je plno diaľnic...rýchla jazda...) serviska tam asi nieje čo ?
no ak si sa do auta zamiloval,tak ti stokrát môže každý hovoriť nekupuj to,a ty si to aj tak kúpiš :grin: ,tak držím palec,aspoň ten automat riadne vyskúšaj

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 08 srp 2013 08:17
od favore
Ale jo,máš pravdu,každá info dobrá.Díky za ně chlapi.Krása zvítězila-stojí před barákem!Budu tady chytat rozumy,tak mi odpuste moje, někdy pro vás asi blbý, otázky. :hi

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 08 srp 2013 13:44
od gluteus
mam 2007,euro4, 275tis km.
Je to nespolehliva pokladnicka, ale
jiny auto bych nechtel. posralo se lecos,ale vzdy sem dojel.
preber si to jak chces.

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 09 srp 2013 10:23
od favore
Tak nějak vidím budoucnost!! :D :D :D :D :D :D :D

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 10 srp 2013 01:12
od MILUNAK
Mám rok 2005 koupeno před rokem a čtvrt auto je každý den v provozu a za tu dobu jsem s tím najezdil 50 000km......celkově mám 250 000km. Olej měním po 10 000km a v převodovce po 40 000km. Za tu dobu jsem dělal jen jedno ložisko, přední brzdy, větrák topení a brzdový spínač. Jinak auto šlape jak hodinky......

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 11 srp 2013 09:32
od venaval
MILUNAK píše:Mám rok 2005 koupeno před rokem a čtvrt auto je každý den v provozu a za tu dobu jsem s tím najezdil 50 000km......celkově mám 250 000km. Olej měním po 10 000km a v převodovce po 40 000km. Za tu dobu jsem dělal jen jedno ložisko, přední brzdy, větrák topení a brzdový spínač. Jinak auto šlape jak hodinky......
Jen více takových dobrých zpráv o D III.
A majitel před tebou dělal co všechno? :grin:

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 11 srp 2013 22:53
od maniac
Mám D3 rok a půl, koupeno ve 180 000km, ve 210 000 jsem dělal spojku, teď mám 240 000 a odešla podávačka v nádrži, zjištěny špony v nádrži, takže mě čeká výměna všech hadic, čerpadla, vstřiků...
Auto mě stále baví :Pohoda:

Re: DIII-velká kilometráž?

Napsal: 12 srp 2013 23:28
od cyberax
D3 je hlavne srdcovka, ked ta raz chyti :inlove ... vymenil by som, ale len za D4 s V8 benzinom ...
Inac mam ju rok a : predne kotuce zvlnene (vymena), rucna brzda (choroba D3, nove lanka a pakne), par silenblokov na zadnej naprave, olejove cerpadlo (preventivne), susicka vzduchu vzduchoveho podvozku (prasknute viecko), rozvody, remen, naplne, filtre, 2 sady 18" pneumatik, baterka, xenonove ziarovky (boli uz vysvietene, v noci svietili moc na modro).
Ine veci co som nepotreboval, ale chcel: 18" disky (od WSP s dizajnom ako ma D4 19"-tky), diagnostika IID Tool (vyuzil som hlavne pri ploblemoch s podvozkom).
Takze cca 4500 EUR za rok auto spapalo + nafta tak 2000 EUR rocne (cca 12000km).