Defender 130 HCPU - co a jak - TD5 opravy řídících jednotek
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - zástěrky? kam s rezervou?
Tak jsem napsal email do Foley v GB s pár dotazy ohledně prodloužení boudy a p.Stehlíkovi, jestli mi to povolí.
Foley se ozval obratem - váha auta s hard topem bez ptákovin uvnitř by měla být maximálně o 100kg vyšší, než u HCPU - což by dávalo velmi dobrej základ - cca 2300kg pro auto s velkou boudou. Pro srovnání - sériová D2 má v papírech 2185kg, Def 130 HCPU 2200kg, Def 110 TDi - 9ti místnej 2130kg. Do celkové váhy 3500kg je furt ještě velká rezerva, takže by se nemělo stát, že bych to někde přelezl, s naložený autem, což bych si u D2 nebyl až tak jistej.
Druhej dotaz byl na kroucení kastle - odpověď lehce vyhýbavá, ale nemělo by to být horší než 110.
A třetí bylo na cenu - přestavba od nich vyjde na 9500GBP + DPH. A to už je víc než dvakrát tolik, co jsem dal za auto. To asi neprojde, za tyto peníze mi to tady taky někdo zvládne udělat, když na to dojde.
Foley se ozval obratem - váha auta s hard topem bez ptákovin uvnitř by měla být maximálně o 100kg vyšší, než u HCPU - což by dávalo velmi dobrej základ - cca 2300kg pro auto s velkou boudou. Pro srovnání - sériová D2 má v papírech 2185kg, Def 130 HCPU 2200kg, Def 110 TDi - 9ti místnej 2130kg. Do celkové váhy 3500kg je furt ještě velká rezerva, takže by se nemělo stát, že bych to někde přelezl, s naložený autem, což bych si u D2 nebyl až tak jistej.
Druhej dotaz byl na kroucení kastle - odpověď lehce vyhýbavá, ale nemělo by to být horší než 110.
A třetí bylo na cenu - přestavba od nich vyjde na 9500GBP + DPH. A to už je víc než dvakrát tolik, co jsem dal za auto. To asi neprojde, za tyto peníze mi to tady taky někdo zvládne udělat, když na to dojde.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Tak teď koukám do RAVE a u Defa s 300kou motorem je výparník klimatizace součástí boxu s ventilátorem topení - čili vlastně to, co jsem chtěl udělat. Může mi to někdo potvrdit, případně nemá někdo fotky? Docela by mě zajímalo, co je tam jinak než u TD5ky, protože zmenšovat si prostor u nohou v už tak malé kabině se mi doopravdy nechce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Udelej cokoliv - dej ten vyparnik kamkoliv, klidne do motoru a zaizoluj, ale vyhni se tomu jak to ma resene v kabine def TD5 tovarne s tou divnou podpalubovkou s vykousnutym mistem abys mohl vubec zaradit 1,3,5 - ja si na misto v defovi nikdy nestezoval ale tohle je uz za hranici...
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Naprosto souhlasím. A to, že jsem u 300ky našel v RAVE že ten výparník je v motoru mě jenom utvrzuje, že by to nemuselo být špatné řešení.
Palubku stejně chci rozdělat, protože spodní část je taková svěšená - typuju, že tam někdo zapomněl dát nějaké šrouby, tak se uvidí jak to půjde.
Třeba z toho nakonec vyjde kombinace TD5 kompresoru a 300TDi výparníku a části palubovky, a z Disco2 ovládání.
Palubku stejně chci rozdělat, protože spodní část je taková svěšená - typuju, že tam někdo zapomněl dát nějaké šrouby, tak se uvidí jak to půjde.
Třeba z toho nakonec vyjde kombinace TD5 kompresoru a 300TDi výparníku a části palubovky, a z Disco2 ovládání.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Tak jsem našel zajímavé stavby na základě Def 130 - ne že by se mi všechny líbily, ale občas se tam najde nějaká inspirace.
Postupně je sem doplním:
http://www.blacklandy.eu/blboard/forum/ ... 30-Projekt
http://www.blacklandy.eu/blboard/forum/ ... ermorphose
Postupně je sem doplním:
http://www.blacklandy.eu/blboard/forum/ ... 30-Projekt
http://www.blacklandy.eu/blboard/forum/ ... ermorphose
Naposledy upravil(a) MadTom dne 05 říj 2013 19:36, celkem upraveno 1 x.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Nechápu, proč stříkal nové auto...MadTom píše:Tak jsem našel zajímavé stavby na základě Def 130 - ne že by se mi všechny líbily, ale občas se tam najde nějaká inspirace.
Postupně je sem doplním:
http://www.blacklandy.eu/blboard/forum/ ... 30-Projekt
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Mám dojem, že to bylo kvůli tomu, že nástavba vyšla s jiným odstínem než zbytek auta. Asi neumí míchat barvy. Na nějakým obrázku to tam bylo vidět.
A tady jsou další dobří blázni - doporučuju číst chronologicky od začátku - docela se bavím:
http://landroverkaty.blogspot.co.uk/
Nicméně ani jedno není podle mých představ, ale jako inspirace dobré:
1. 4 místa k sezení - teď mám v TP psáno 5 a v autě 6 pásů, tak jsem se zeptal, jestli by to nešlo přepsat na 6. Jinak na výlety předpokládám, že vzadu budou dvě plnohodnotné sedačky a mezi nimi bude lednička. A pokud to nějak rozumně půjde, tak vpředu demontovatelný cubby box, s tím, že by se místo něj dalo dát nouzové sedadlo - je tam nachystanej ten 6tej pás.
2. co nejnižší těžiště - i když bude nahoře stan, možná roll-cage, možná zvedací střecha - uvidím co mi povolí jako přestavbu z pick-upu na skříň. Nejvíc by se mi líbil dlouhý wagon - prostě prodloužená 110, ale pokud to bude neprůchozí, tak udělám nástavbu na pick-up a propojím ho s kabinou.
3. váha - 2900kg prázdné je docela hodně, na to že tam nemá ani rám aspoň nad budkou řidiče a spolujezdce. Na druhou stranu to není zas tak moc, na takto velké auto.
A furt je tady otevřená možnost, sehnat někde budku ze sanitky a napasovat ji na to.
A tady jsou další dobří blázni - doporučuju číst chronologicky od začátku - docela se bavím:
http://landroverkaty.blogspot.co.uk/
Nicméně ani jedno není podle mých představ, ale jako inspirace dobré:
1. 4 místa k sezení - teď mám v TP psáno 5 a v autě 6 pásů, tak jsem se zeptal, jestli by to nešlo přepsat na 6. Jinak na výlety předpokládám, že vzadu budou dvě plnohodnotné sedačky a mezi nimi bude lednička. A pokud to nějak rozumně půjde, tak vpředu demontovatelný cubby box, s tím, že by se místo něj dalo dát nouzové sedadlo - je tam nachystanej ten 6tej pás.
2. co nejnižší těžiště - i když bude nahoře stan, možná roll-cage, možná zvedací střecha - uvidím co mi povolí jako přestavbu z pick-upu na skříň. Nejvíc by se mi líbil dlouhý wagon - prostě prodloužená 110, ale pokud to bude neprůchozí, tak udělám nástavbu na pick-up a propojím ho s kabinou.
3. váha - 2900kg prázdné je docela hodně, na to že tam nemá ani rám aspoň nad budkou řidiče a spolujezdce. Na druhou stranu to není zas tak moc, na takto velké auto.
A furt je tady otevřená možnost, sehnat někde budku ze sanitky a napasovat ji na to.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Tak jsem namontoval zástěrky - obrázky doopravdy pomohly.
A demontoval většinu palubní desky a podlahu vpředu - je to teď trošku jako u Flinstoneů - stačí prostrčit nohy dolů a pořádně je rozkmitat.
Čekalo mě několik překvapení - nejdřív to příjemné - ono je to vážně jako merkur, stočilo povolit nebo odvrtat pár šroubů a celé se to začalo cíleně rozkládat na relativně malé kousky.
A teď to nepříjemné - že jsou zrezlé oba footwelly jsem věděl - zatím to vypadá, že koroze postihla pouze vodorovnou část a šikmou část, navazující svislá část už vypadá zdravě. Bohužel mě trošku dostal čas - když to budu během následujících dvou víkendů vyvařovat, tak to za dva roky budu dělat znovu, protože ať to natřu čímkoliv, tak to venku pořádně neuschne, protože je tam prostě zima. Takže to vypadá na pokračování rozborky někde v aspoň temperované garáži.
Druha nepříjemná věc je, že bulkhead je prorezlý pod vstupem teplého vzduchu - to jsem nečekal, ale není to moc, takže opravitelné. Dál je orezlý na krajích, ale vypadá to povrchově - proběhlo nejprve opatrné oklepání kladívkem a potom pořádné omlácení ostrým majzlíkem. Takže to je furt v rozsahu toho co jsem očekával.
A poslední příjemné zjištění - když se vyhodí sedáky od sedaček, dá se tam sedět i řídit, akorát pocit je takovej jako ve sportovním tanku - sedíš nízko a nikam přes kapotu nevidíš. Musím to vyfotit. V kombinaci s demontovanou podlahou bylo popojíždění po dvoře naprosto novej zážitek.
A jeden dotaz - díly podlahy a tunelu převodovky byly přišroubované vrutama do plastových kostiček - ty koupím nové a vruty nejraději se šestihrannou hlavou a nerezové. Ale čím to utěsnit? Teď tam byla nějaká mechová páska, nalepená na jedné straně. To se mi moc nelíbí, a nejsem si jistej, jak dobře to bude dlouhodobě těsnit. Když tam máznu tmel (silikon, polyuretan nebo třeba mamuta), tak už to nikdy nerozeberu bez toho, abych ty spoje proříznul předem nožem.
No a jak jsem koukal, kolik je místa okolo výměníku topení, tak si jsem čím dál víc jistej, že se tam po úpravě vejde i výměník na klimatizaci - nemáte to někdo do 300TDi Defa? Aspoň jako inspiraci.
A demontoval většinu palubní desky a podlahu vpředu - je to teď trošku jako u Flinstoneů - stačí prostrčit nohy dolů a pořádně je rozkmitat.
Čekalo mě několik překvapení - nejdřív to příjemné - ono je to vážně jako merkur, stočilo povolit nebo odvrtat pár šroubů a celé se to začalo cíleně rozkládat na relativně malé kousky.
A teď to nepříjemné - že jsou zrezlé oba footwelly jsem věděl - zatím to vypadá, že koroze postihla pouze vodorovnou část a šikmou část, navazující svislá část už vypadá zdravě. Bohužel mě trošku dostal čas - když to budu během následujících dvou víkendů vyvařovat, tak to za dva roky budu dělat znovu, protože ať to natřu čímkoliv, tak to venku pořádně neuschne, protože je tam prostě zima. Takže to vypadá na pokračování rozborky někde v aspoň temperované garáži.
Druha nepříjemná věc je, že bulkhead je prorezlý pod vstupem teplého vzduchu - to jsem nečekal, ale není to moc, takže opravitelné. Dál je orezlý na krajích, ale vypadá to povrchově - proběhlo nejprve opatrné oklepání kladívkem a potom pořádné omlácení ostrým majzlíkem. Takže to je furt v rozsahu toho co jsem očekával.
A poslední příjemné zjištění - když se vyhodí sedáky od sedaček, dá se tam sedět i řídit, akorát pocit je takovej jako ve sportovním tanku - sedíš nízko a nikam přes kapotu nevidíš. Musím to vyfotit. V kombinaci s demontovanou podlahou bylo popojíždění po dvoře naprosto novej zážitek.
A jeden dotaz - díly podlahy a tunelu převodovky byly přišroubované vrutama do plastových kostiček - ty koupím nové a vruty nejraději se šestihrannou hlavou a nerezové. Ale čím to utěsnit? Teď tam byla nějaká mechová páska, nalepená na jedné straně. To se mi moc nelíbí, a nejsem si jistej, jak dobře to bude dlouhodobě těsnit. Když tam máznu tmel (silikon, polyuretan nebo třeba mamuta), tak už to nikdy nerozeberu bez toho, abych ty spoje proříznul předem nožem.
No a jak jsem koukal, kolik je místa okolo výměníku topení, tak si jsem čím dál víc jistej, že se tam po úpravě vejde i výměník na klimatizaci - nemáte to někdo do 300TDi Defa? Aspoň jako inspiraci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Bulkhead je díky své konstrukci náchylný na korozi tam, kde jsou dva až tři plechy přes sebe. Šrouby dej klidně na křížák, jako tam byly, ale nerez. Těsnění nalepovací mechovkou je v pohodě, použil jsem ji na šedivého Pick-upa a funguje bezvadně, v rozích a tam kde je třeba něčím spárovat používám Butylenový tmel, koupíš ve stavebninách. POZOR, nezaměnit za Bitumen!!
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Děkuji za info Patriku, jenom ještě - jakou mechovku? Vzhledem k rozměru, mi to nejvíc připomnělo pásku, co jsem lepil na konstrukce, když jsem doma dělal sádrokarton.
A našel jsem úpravu jakou bych si nejspíš představoval - časem:
http://www.blacklandy.eu/blboard/forum/ ... etan/page2
A našel jsem úpravu jakou bych si nejspíš představoval - časem:
http://www.blacklandy.eu/blboard/forum/ ... etan/page2
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Já používám tu, co tam patří (číslo dílu z hlavy nevím), dělá se i v druhovýrobě, takže za pár babek...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
To bylo dobré info - už vím co jsem měl hledat a našel jsem: MRC8626
A jedna zajímavost - koule na konci držáku vnějšího zrcátka by měla mít stejný rozměr, jako koule v RAM držácích všeho možného - takže sebrat držák zrcátka, uříznout příslušnou část, přišroubovat na vhodné místo, nasadit RAM držák a je to. RAM držáky (RAM mount) jsou fajn, ale co jsem měl v rukou, tak část s přísavkou nebo na přišroubování, s koulí na konci, byla z celého držáku slabé místo - nedrželo to, nebo to pružilo.
A jedna zajímavost - koule na konci držáku vnějšího zrcátka by měla mít stejný rozměr, jako koule v RAM držácích všeho možného - takže sebrat držák zrcátka, uříznout příslušnou část, přišroubovat na vhodné místo, nasadit RAM držák a je to. RAM držáky (RAM mount) jsou fajn, ale co jsem měl v rukou, tak část s přísavkou nebo na přišroubování, s koulí na konci, byla z celého držáku slabé místo - nedrželo to, nebo to pružilo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Je dobry vedet, ze si muzu dat misto zrcatka iphona
Ne - vazne je to dobry zjisteni, ze se tam da misto zrcatka nasadit treba videokamera.
Ne - vazne je to dobry zjisteni, ze se tam da misto zrcatka nasadit treba videokamera.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Tak já jsem myslel spíš dovnitř, jako držák navigace - není to teda můj výmysl, někde jsem to našel na webu. Rozhodně to ramínko bude dost pevné, aby to něco udrželo. A dá se tím protáhnout kabel na vyhřívání. To pro ten Iphone venku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
RAM prisavku sme mali v rusku na Trippy a drzala uplne dokonalo. trochu pruzenia tam vzdy bude, ale to sa da jednoducho vyriesit tym ze to opries o palubovku;-)MadTom píše:To bylo dobré info - už vím co jsem měl hledat a našel jsem: MRC8626
A jedna zajímavost - koule na konci držáku vnějšího zrcátka by měla mít stejný rozměr, jako koule v RAM držácích všeho možného - takže sebrat držák zrcátka, uříznout příslušnou část, přišroubovat na vhodné místo, nasadit RAM držák a je to. RAM držáky (RAM mount) jsou fajn, ale co jsem měl v rukou, tak část s přísavkou nebo na přišroubování, s koulí na konci, byla z celého držáku slabé místo - nedrželo to, nebo to pružilo.
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Nebude ta mechovka mít tendenci držet vodu? Nebyl by spíš lepší na utěsnění nějaký gumový profil.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Já mám RAM držák s přísavkou na Garmina 276 a taky ho opírám o palubovku. To pruženíjsem viděl hlavně u delších držáků, které nebylo kam opřít. A to co jsem viděl byl držák od zrcátka přidělanej někam ke cubby boxu, takže ten mobil, nebo co na tom bylo, byl někde u řadící páky. A tam to není kam opřít.
S tou mechovkou a vodou nevím, proto jsem se ptal. Gumové těsnění se tam určitě žádné nevleze - ona ta stará mechovka byla ve výsledku splácnutá na cca 1mm tloušťky.
S tou mechovkou a vodou nevím, proto jsem se ptal. Gumové těsnění se tam určitě žádné nevleze - ona ta stará mechovka byla ve výsledku splácnutá na cca 1mm tloušťky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
ono zase cakat, ze nejake rameno cez pol auta nebude vobec pruzit je minimalne trochu naivne, nie?MadTom píše:Já mám RAM držák s přísavkou na Garmina 276 a taky ho opírám o palubovku. To pruženíjsem viděl hlavně u delších držáků, které nebylo kam opřít. A to co jsem viděl byl držák od zrcátka přidělanej někam ke cubby boxu, takže ten mobil, nebo co na tom bylo, byl někde u řadící páky. A tam to není kam opřít.
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - kam s rezervou? klimatiz
Jak přes půl auta - co jsem se koukal byl dlouhé 5-10cm a třepalo se to nechutně. Prostě kus umělé hmoty, která navíc praská - můj držák nepřežil ani cestu poštou, svařil jsem to, protože jsem neměl čas řešit reklamaci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo