Stránka 1 z 1

RR P38 EAS problem

Napsal: 14 lis 2013 18:49
od juro224
zdravim, mam problem s kompresorom-zapne cca na pol minuty, vypne na 10s..a tak to robi dookola....a pritom stojim na mieste mam tam normal vysku....a stale ked zacne tahat dvihne to trochu..a ked sa vypne na tych 10s tak sfukne...kde je problem ? dik

Re: RR P38 EAS problem

Napsal: 14 lis 2013 20:16
od Kokesek
juro224 píše:zdravim, mam problem s kompresorom-zapne cca na pol minuty, vypne na 10s..a tak to robi dookola....a pritom stojim na mieste mam tam normal vysku....a stale ked zacne tahat dvihne to trochu..a ked sa vypne na tych 10s tak sfukne...kde je problem ? dik
ve ventilovem bloku.

Re: RR P38 EAS problem

Napsal: 14 lis 2013 20:32
od juro224
co presne? jak to zistim co presne je blbe?

Re: RR P38 EAS problem

Napsal: 15 lis 2013 07:01
od Kokesek
to zjistim jenom na stolici, na dalku jeste presne zavadu identifikovat neumim, ale delam na tom :grin:

Re: RR P38 EAS problem

Napsal: 17 lis 2013 10:46
od juro224
vyriesene...rozmrdany tesniaci kruzok na NRV

Re: RR P38 EAS problem

Napsal: 17 lis 2013 14:50
od Kokesek
juro224 píše:vyriesene...rozmrdany tesniaci kruzok na NRV
jsi sikovny :clap

Re: RR P38 EAS problem

Napsal: 17 lis 2013 22:36
od JSK
Dneska nám při návratu z Lazy Adventure ještě v Polsku na dálnici něco pšouklo pod zadkem, za 20 km koukám, že auto jede vzadu na dorazech a svítí všechny kontrolky EASu. Tak mi došlo, že po včerejším uražení nahnilého výfuku u spoje středního a zadního dílu foukalo teplo nad příčku rámu, kde vedou plastové trubky k PZ měchu a vzduchojemu. Samozřejmě bouchla ta natlakovaná k vzduchojemu, takže na řadu přišla nouzová varianta propojení předních a zadních měchů přes T-kusy s ventilkem, abysme těch zbývajících 400 km nějak dojeli. Na "výletě" se moje vylítaná P38 chovala až podezřele dobře, překvapovala i průjezdností na třech zimních a jedné olítané rezervě (původní čtvrtou gumu jsem asi podhustil moc a ta se odrazila). Ca 100 km noční a denní etapy vládla důstojně (kromě výfuku, zadního nárazníku a antény CB, ale za to může řidič). Projeli jsme všechno kromě bažiny, kde se navijákovaly i nazvedaná auta na 33" se špérama, dobrovolně jsme tyhle čtyři razítka objeli.
Zato po cestě zpátky krom EASu začla mít problémy s chlazením (dálniční kopce rafika skákala a políčko a půl výše) a pravděpopodobně s tím související topí/netopí.

Re: RR P38 EAS problem

Napsal: 18 lis 2013 07:05
od KDB
Co je to NRV ?? :shock:
Jinak podobný stav ( bez zvedání a klesání) mě způsoboval špatný kontakt v konektoru kompresoru.
Chaotické zvedání zatuhlé táhlo čidla a ucházející kolo....

Re: RR P38 EAS problem

Napsal: 18 lis 2013 07:40
od Kokesek
KDB píše:Co je to NRV ?? :shock:
Jinak podobný stav ( bez zvedání a klesání) mě způsoboval špatný kontakt v konektoru kompresoru.
Chaotické zvedání zatuhlé táhlo čidla a ucházející kolo....
nrv - zpěťák