Discovery 2 Td5 HSE 2004
Napsal: 28 lis 2013 20:39
Z důvodu nafasování služebního auta a potřeby druhého rodinného vozu prodám svoji leštěnku do Tesca:
- Rok 2004
- 110tis km, koupeno a servisováno LR Praha (majitelé: ženská, LR servisák a já), výpis Cebia z doby koupě, veškeré investice na korunu
- manuální převodovka a uzávěra mezinápravy
- HSE výbava = zimní paket, parkovací senzory, tempomat, kůže+alcantara, bez šíbrů, měchy (nové)
- 5cm lift Terrafirma, nová BF Goodrich MTčka a nová zimní kola Pirelli
- příprava navijáku origo LR včetně krytu (nyní sundaná)
- pevnostní prahy s nášlapy iDEFENDER
- nájezďák origo Mantec G4
- vše udělané (komplet brzdy desky a větrané vrtané kotouče, oleje, regulátor nafty a mnoho dalšího - Land Jirka Boskovice)
- bluetooth Kenwood radio s Handsfree, Harman-Kardon repro
- tažné 3,5tuny Thule, ochranné folie na blatníkách a já nevím co ještě.
100% stav interieru, pár škrábanců na laku, ale pravidelně leštěno a umýváno jen ručně. Investice celkem vč. auta přes 300 tisíc -mohu doložit. Jsem puntičkář a na auta pedant. Auto bylo přesně na 4 off akcích, poté jsem nechal renovovat lak. Není třeba žádná investice, po servisu (olejích) najeto 10 tisíc km.
Auto jsem kupoval v origo stavu leštěnky, byl bouchlý pravý práh na parkovišti, opraveno v LR servisu, dohledatelné v LR nebo pojišťovně. Já z něj dělám off road, ale v rámci legality (kola, naviják, prahy atd. zapsány v techničáku). Ale stále je to jediné rodinné auto, takže nemůže dostávat čočku.
K autu dělící mříž do kufru (N1), hromada náhradních plastů a pár tradičně-se-kazících náhradních dílů (+ origo demontované součástky).
Fotky na http://ondra-big.rajce.idnes.cz/Landrov ... _Td5_2004/
Cena 270 000 Kč, při slušném jednání dohoda.
- Rok 2004
- 110tis km, koupeno a servisováno LR Praha (majitelé: ženská, LR servisák a já), výpis Cebia z doby koupě, veškeré investice na korunu
- manuální převodovka a uzávěra mezinápravy
- HSE výbava = zimní paket, parkovací senzory, tempomat, kůže+alcantara, bez šíbrů, měchy (nové)
- 5cm lift Terrafirma, nová BF Goodrich MTčka a nová zimní kola Pirelli
- příprava navijáku origo LR včetně krytu (nyní sundaná)
- pevnostní prahy s nášlapy iDEFENDER
- nájezďák origo Mantec G4
- vše udělané (komplet brzdy desky a větrané vrtané kotouče, oleje, regulátor nafty a mnoho dalšího - Land Jirka Boskovice)
- bluetooth Kenwood radio s Handsfree, Harman-Kardon repro
- tažné 3,5tuny Thule, ochranné folie na blatníkách a já nevím co ještě.
100% stav interieru, pár škrábanců na laku, ale pravidelně leštěno a umýváno jen ručně. Investice celkem vč. auta přes 300 tisíc -mohu doložit. Jsem puntičkář a na auta pedant. Auto bylo přesně na 4 off akcích, poté jsem nechal renovovat lak. Není třeba žádná investice, po servisu (olejích) najeto 10 tisíc km.
Auto jsem kupoval v origo stavu leštěnky, byl bouchlý pravý práh na parkovišti, opraveno v LR servisu, dohledatelné v LR nebo pojišťovně. Já z něj dělám off road, ale v rámci legality (kola, naviják, prahy atd. zapsány v techničáku). Ale stále je to jediné rodinné auto, takže nemůže dostávat čočku.
K autu dělící mříž do kufru (N1), hromada náhradních plastů a pár tradičně-se-kazících náhradních dílů (+ origo demontované součástky).
Fotky na http://ondra-big.rajce.idnes.cz/Landrov ... _Td5_2004/
Cena 270 000 Kč, při slušném jednání dohoda.