Stránka 1 z 1
Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 12:27
od JiriD
Vážení,
velice zvažte koupit tuto anglickočínskou popelnici. Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- . Těsně po skončení záruky 110000 km se rozlétla kladka, která rozbila veškeré plasty a nasekla rozvodový řemen, 140000 km vysypané turbo.
Prostě hrůza , kvalita těchto vozů je ta tam a o přístupu výrobce k řešení už vůbec nemluvě. Vůz je servisován v AS a lidé nad tím pouze kroutí hlavou jaké závady je možné u tak drahého vozu mít. Šit,šit,šit.
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 12:58
od dabartos
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 13:02
od Johny R
Dík, dám si na to do budoucna pozor

!
Jinak tedy upřímnou soustrast!
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 13:05
od fidzi
To by se ti u jiných nestalo
:-D
Odesláno z mého MI 2S
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 13:19
od dabartos
Asi páteční kus.....
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 13:48
od Balú
JiriD píše:Vážení,
velice zvažte koupit tuto anglickočínskou popelnici. Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- . Těsně po skončení záruky 110000 km se rozlétla kladka, která rozbila veškeré plasty a nasekla rozvodový řemen, 140000 km vysypané turbo.
Prostě hrůza , kvalita těchto vozů je ta tam a o přístupu výrobce k řešení už vůbec nemluvě. Vůz je servisován v AS a lidé nad tím pouze kroutí hlavou jaké závady je možné u tak drahého vozu mít. Šit,šit,šit.

kde ty žiješ,asi v nejakom paralelnom vesmíre,alebo...
kamarátova Toy LC 150 odišli vstreky,turbo,ložisko v prednom kolese (500€),tečie ekvivalent ACE ,keď sa tam tlačítkom zaradí redukcia,tak takmer vždy zostane v medzipolohe a potom pri zaradení D-čka nastáva veľké frézovanie zubov v prídavnej prevodovke,toisté naopak...buď rád ,že máš to čo máš,mohlo by to byť ešte omnoho omnoho horšie...

Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 13:58
od KRANG
JiriD píše:Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- .
Bych ho za ty dvě kila možná vzal pro manželku, na mě je to moc malý

Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 14:26
od Balú
KRANG píše:JiriD píše:Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- .
Bych ho za ty dvě kila možná vzal pro manželku, na mě je to moc malý

aj ja sa hlásim keby si mal problém sa ho zbaviť...a ty si kúp nejakú poriadnu značku napr. Toyotu

Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 15:39
od Franta D1
On to bude dnes asi průser všech nových aut. Výrobci nepotřebujou aby to něco vydrželo a ekologická loby se taky musí přiživit takže ideální životnost = cca 100000km. Pak rychlá smrt a nebo ukrutně drahý opravy a zůstatková cena auta je nepodstatná popřípadě cena šrotu. I já mám zkušenost, ne sice z RR ale koupil jsem Hnujdaj H1.

Mezi 95 - 100000 stál na zárukách výrobce cca 250 tis. a mne od května do října asi 100000. do oprav a servisu a to jsem najel v tomto časovém úseku pouze 35000 km. Dnes jsou auta pro lidi co najezdí tak 5-10 tis ročně a když dáš do ruky auto magorovi co s ním nalítá tak 50 ročně tak je to jasný. Pokud se rvou do aut takový ptákoviny jako dvouhmotý setrváky, filtry pevných částic, turba s životností 80-100tis. popřípadě se vyrábí takový udělátka jako TSI motory tak budeme jen platit. Mně vychází jeden km s H1 na 80kč

Abych najel s dodávkou (Renault Trafic) 360000 s původní spojkou a turbem v provozu každý den a naložený jako bejk to už se nestane. Bude jen otázkou kolik budu účtovat zákazníkovi za ten ekologickej kilometr když každý 3 roky dám do šrotu auto s nájezdem 150tis a půjdu si s radostí kopit nový, úspornějsí a ekologičtějsí.

Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 15:58
od dava

Franta DI to vystih, zdaleka se nejedná jen o RR, je to problém prakticky všech aut, i těch levných.
Snad jen pár japonců origo ještě lze brát za kvalitu, ale i na ně dojde tlakem na ceny a euro normy zároveň.
Akorát u toho RR za 2 míče by člověk doufal že to bude jinak, ale asi ne, podobně jako u X - BMW, Q audin atd.
Je to sociální program vzor komouši, např. čína, ale i v usa to vedou podobně a kvalitu odbourávají. Velký objem produkce, ale malá životnost, poměrně nízký nákup a velká servisní náročnost = zaměstnanost, kšeft se točí.
Představ si že se tu začnou znova prodávat auta kvalitou srovnatelný s japonci z 90 let. Životnost 20 let bez oprav, jen údržba. Za 4 roky se nasytí trh a pak krize... a to není jen o autech
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 17:25
od MILUNAK
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 18:03
od Franta D1
Já taky nedodžuju ty jejich termíny výměny olejů. S dieslama na oleje do 15000 je tak ukurát. Ty jejich 30000 je cesta k rychlejší smrti (což je pro ekonomiku žádoucí).

Žádnej výrobce aut ani olejů mi vylágrovanej motor nezaplatí. Oni totiž zapomínají dodat za jakého druhu provozu je možno naject těch jejih 30000.
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 18:15
od MILUNAK
Franta D1 píše:Já taky nedodžuju ty jejich termíny výměny olejů. S dieslama na oleje do 15000 je tak ukurát. Ty jejich 30000 je cesta k rychlejší smrti (což je pro ekonomiku žádoucí).

Žádnej výrobce aut ani olejů mi vylágrovanej motor nezaplatí. Oni totiž zapomínají dodat za jakého druhu provozu je možno naject těch jejih 30000.
Jj já měním olej po 10000 km a vše je ok.
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 18:19
od Franta D1
Jsme nežádoucí.

Když to takle půjde dál budou se dělat ekologický auta s celoživotnostní náplní motového oleje.

To mi to pak moc dlouho nevydrží.

Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 18:24
od Kubrtos
Poseté se každý auto ať se o něj staráš jak chceš. Je jenom otázka jestli ho koupíš nový a zničíš, nebo už zničený koupíš a pak látáš.
Čím víc se jezdí, tím větší je pravděpodobnost poruchy-jakékoli.
Tatík dával dycky auta po deseti letech pryč a kupoval nový. Od š105, přes fačko, feldu, pak Hiunday getz, a teď má I30. A nikdy neřešil poruchu. Taky proto že nejezdí.
Když by ty auta byly denně v zápřahu tak umřou po 5 letech. Se všema byl spokojenej ještě kupec.
Já koupit Range deset let starýho a s 30 tis najetýma, za běžnou bazarovou cenu deset let starýho Range, tak su taky spokojenej.

Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 20:49
od míra hd
Ani se kolegovi nedivím,že je znechucený.Koupit anglický výrobek chce opravdu odvahu a kopec štěstí.Před lety jsem přivezl z anglie tkalcovský stav a po složení z návěsu se vzduchovým pérováním se z podlahy vymetla lopata šroubů a matek.Hlavně,že se ve fabrice plácali po ramenou jací jsou machři.Kdyby toho mýho mazlíka 6 let nerepasovali rakušáci tak bych taky váhal.A k těm olejům,měním podle manualu a jsem bez problémů.Tak nevím.Poradil bych pořádnou prohlídku u německých soudruhů určitě se sportík rozjezdí.
Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 21:04
od Honza21
To, že se VŠECHNA auto sypou po 100 000 km jsem si dovolil napsat cca před dvěmi lety (
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =1&t=16602) a div, že jsem nebyl vymazán ze světa.
Příspěvky se nemažou ze zásady.

Re: Nekvalitní RR
Napsal: 27 pro 2013 21:27
od míra hd
Jo,máš pravdu,ale můžeš se divit když DAS AUTO montuje motory v Madarsku?A ostatní se snaží taky ušetrit.Jak je vidět z avataru jsem na velký a těžký stroje,koncepce z pravěku ale v kovošrotu jde o váhu
