Stránka 1 z 1

Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

Napsal: 08 led 2014 11:17
od MH1
Jak velký problém by byl zaměnit diesel 2,5 r.v. 99 za benzín 4,6? Jde mi hlavně o elektroniku, BECM, palubní přístroje - teploměr, otáčkoměr atd.

Dále jak je to s převodovkou 4,6 má střední měnič - lze to bez problémů zaměnit?
Nebo je to nesmyslný nápad?

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

Napsal: 08 led 2014 11:53
od Mirko
Vzhledem k hodnotě těchto vozů se mi to zdá jako nesmyslný nápad. Prodat nafťáka a koupit, i když výrazně dražšího benzína určitě vyjde levněji a nebude to "zbastlené"

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

Napsal: 08 led 2014 12:12
od Kokesek
MH1 píše:Jak velký problém by byl zaměnit diesel 2,5 r.v. 99 za benzín 4,6? Jde mi hlavně o elektroniku, BECM, palubní přístroje - teploměr, otáčkoměr atd.

Dále jak je to s převodovkou 4,6 má střední měnič - lze to bez problémů zaměnit?
Nebo je to nesmyslný nápad?

je to totalni blbost.
elektriku potrebujes komplet vymenit v motorovem prostoru a cast v kabine taky. Nererim ze bude nekdo ochotny ti to ladit. Cena teto prestavby 2x prevysuje cenu auta.
Menic na 4,6 je ten nejvetsi, prumer 320mm. becm, pristroje muzou zustat stare. vse bude fungovat. POUZE ROZSAH OTACEK A ZHAVENI BUDE DIVNE...

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

Napsal: 08 led 2014 13:15
od MH1
O.K, díky za odpovědi, tak se asi pokusím ještě vzít na milost diesel.
Zřejmě stále tlakuje do vody, ale nehřeje se. Při jízdě se natlakuje až na 1,4, ale zátka to stačí odfouknout.
Teď začal téct radiátor nebo jeho těsnící kroužky. Je to hodně cítit z výdechů topení - takže ještě demontáž palubky.
Poradili by jste někoho kdo dokáže skutečně dobře vyzkoušet hlavu?
Měl jsem ji u p. Pejška, ale zkoušeli ji tlakovat za studena a to asi nestačí.
Našel jsem ještě jednoho výrobce nových hlav ve španělsku, ale nevěřím že to bude kvalitní, cena asi 25 000,- vč. DPH - bez ventilů.
Na fóru je psáno i o prasklém bloku - máte zkušenost v kterém místě praská?

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

Napsal: 08 led 2014 21:29
od Kokesek
Skutecne profesionalni repase HLAV MOTORU - funguje na vsechny typy hlav vcetne oprav der PD vstrikovacu.
sedla, gufera,brouseni,vareni vcetne slitin AL,CU,...
Karel Student OSTRAVA
Mobil: +420 608 044 444
Telefon: +420 596 237 223
Holvekova
718 00 Ostrava
(areál dolu Alexander)

Re: Záměna dieselu 2,5 v P38 za 4,6 benzín.

Napsal: 08 led 2014 21:32
od Kokesek
MH1 píše:O.K, díky za odpovědi, tak se asi pokusím ještě vzít na milost diesel.
Zřejmě stále tlakuje do vody, ale nehřeje se. Při jízdě se natlakuje až na 1,4, ale zátka to stačí odfouknout.
Teď začal téct radiátor nebo jeho těsnící kroužky. Je to hodně cítit z výdechů topení - takže ještě demontáž palubky.
Poradili by jste někoho kdo dokáže skutečně dobře vyzkoušet hlavu?
Měl jsem ji u p. Pejška, ale zkoušeli ji tlakovat za studena a to asi nestačí.
Našel jsem ještě jednoho výrobce nových hlav ve španělsku, ale nevěřím že to bude kvalitní, cena asi 25 000,- vč. DPH - bez ventilů.
Na fóru je psáno i o prasklém bloku - máte zkušenost v kterém místě praská?


praska to tady