Stránka 1 z 2
LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 00:20
od Balú
nazdar chaloši
dnes mi telefonoval kamoš a trochu ma zaskočil otázkou ,že z čoho pochádza motor v najnovšich D IV ten trojliter...vyzerá to,že chce zmeniť značku a predáva T LC 150 a chcel by Disco IV,uplne ma vykoľajil,lebo je to ortodoxný toyoťák
a asi som mu podal mylnú info že by to mal byť BMW,ale ako som po tom trochu pátral na nete tak by to mal byť len vylepšený fordopežotí 2,7 z D III so zväčšeným objemom a výkonom. Je to tak? Zaujímavá info je že v LR v Trenčíne keď sa pýtal na motor tak vedeli ho..o

Tak ako je to? Díky
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 01:04
od cyril
Fordopezot 2,7 s lepsi klikou, dvema turby a vetsim objemem. Takze je to tak jak rikas. Ale jezdi to pekne.
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 01:28
od Balú
dík. budem ho musieť vyviezť z omylu(do ktorého som ho zaviezol) a prevodovka ke ZF? keby sa náhodou spýtal?
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 08:36
od cyril
To nevím. Já mám D4 z roku 2010 s AT 6ti kvaltem a řadící pákou. Ty novější s řadícím kolečkem jsou 8kvalty. Ale označení nevím.
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 10:31
od evo828
Ano - automaticke prevodovky v LR (D3 a D4 urcite) od ZF.
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 10:32
od PavelU
Balú píše:dík. budem ho musieť vyviezť z omylu(do ktorého som ho zaviezol) a prevodovka ke ZF? keby sa náhodou spýtal?
Ano převodovky jsou ZF...

Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 10:39
od Hubert
6st AT: ZF 6HP28 (ZF 6HP26)
8st AT: ZF 8HP70 4WD
Tak by to mělo být, a neručím za to.
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 14:23
od Balú
díky moc chlapi za info ,už som mu volaj updejtnute informacie...sám som zvedavý či tú novú D IV zoberie ešte spomínal,že ak mu urobia dobrú cenu tak do úvahy pripadá aj nový RR
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 14:30
od fidzi
V týhle kategorii si člověk skoro nevybere. ToiToi LC150 je za hodně peněz málo muziky a zastaralá technika na druhou stranu spolehlivá, Disco 4 je sice výkladní skříň moderní techniky a potenciálně nespolehlivá mrdka. U nás to nakonec vyhrála ToiToika LC120, ale jen kvůli tomu, že jsem je stáhnul na 999000Kč bez DPH za plnou palbu.
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 15:56
od PavelU
Na D4 3.0 od roku 2012 slyším jenom chválu, nedá se srovnávat s prvníma D4 a už vůbec né s D3...

Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 16:52
od RudaK
fidzi píše: Disco 4 je sice výkladní skříň moderní techniky a potenciálně nespolehlivá mrdka.

to se furt opakuje

hodnotí to ti,co ji nemají ( spíš si zdůvodňují,proč koupili něco jinýho - mám kamaráda,který po zakoupení Toyoty byl zklamán ...myslím že to byla 120 nebo 150 - nová - vyměněná za D III ) . Já mám D III r.v. 2005 a nemohu na ni říct nic špatnýho a to jsem s ní jezdil myslím i tam,kde rádoby hodnotitelé nebyli ani ve snu !
Pravda je , že by mohla míň žrát

, ale zatím na ni nedám dopustit a kdybych chtěl menší spotřebu, tak jezdím v ochcávce do šesti při maximálce 160 km/hod . Dneska jsem dál a nové auto by byl
Nový Range Rover Sport 
- hold proti gustu žádný dišputát ( stéjně jezdím skoro furt sám tak by prostorově stačil ...... )
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 17:05
od fidzi
RudaK píše:fidzi píše: Disco 4 je sice výkladní skříň moderní techniky a potenciálně nespolehlivá mrdka.

to se furt opakuje

hodnotí to ti,co ji nemají ( spíš si zdůvodňují,proč koupili něco jinýho ) . Já mám D III r.v. 2005 a nemohu na ni říct nic špatnýho a to jsem s ní jezdil myslím i tam,kde rádoby hodnotitelé nebyli ani ve snu !
Pravda je , že by mohla míň žrát

, ale zatím na ni nedám dopustit a kdybych chtěl menší spotřebu, tak jezdím v ochcávce do šesti při maximálce 160 km/hod . Dneska jsem dál a nové auto by byl
Nový Range Rover Sport 
- hold proti gustu žádný dišputát ( stéjně jezdím skoro furt sám tak by prostorově stačil ...... )
Stejně jako se opakuješ ty, pokaždé když se řeší spolehlivost. Pokud si problém neměl, tak je logické, že všechny opačné názory ti budou připadat padlé na hlavu. Ale pokud to vezmeš celkově, tak se o nějaké zázračné spolehlivosti mluvit nedá a počty pátečních kusů taky dosti velké. S LC najezdíme 50000km za rok, každý den a nějaké ty občasné rozmary, které Diskošky mají nepřipadají v úvahu.
edit: Když sem půjčenou D4, tak mi za ty dva dny jednou přestalo řadit, pak sem na zabahněné cestě zapadl, protože mi to hodilo suspension failure a spadlo to na břicho. Ale jinak to bylo fajn

Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 17:30
od RudaK
fidzi píše: Když sem půjčenou D4, tak mi za ty dva dny jednou přestalo řadit, pak sem na zabahněné cestě zapadl, protože mi to hodilo suspension failure a spadlo to na břicho. Ale jinak to bylo fajn

A vo tom to je

...já toho teď moc nenajezdím,ale asi sem měl štěstí na kus .

Zase jsem si užil s nesmrtelnou 300 kou TDI

p.s Jinak nic ve zlým, beru to podle sebe .
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 17:44
od Balú
dvaja kamarati maju T LC jaden 120 tku a druhy 150 tku,ale žeby to boli etalóny spoľahlivosti ,tak to teda ani omylom...obidva
boli kúpené nové a jazdené iba výnimočne niekým iným okrem majiteľov,už som to tu desi písal čo všetko sa porúčalo ...rozhodne to neboli halierové položky,ale musím objektívne priznať,že elektronika tam funguje zatiaľ celkom dobre,ale mechanika to je otras...a povedal by som že tá 120tka je spoľahlivejšia ako tá 150tka aspoň tento konkrétny kus asi nieje piatkový ale pondelkový po vianočnom voľne
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 17:56
od Duri999
Ako neviem kde ludia beru tu stalu doveru v Toyote ale asi su este zakomplexovany z 90 tich rokov ked este boli spolahlive
Mame servis kde sa stretavame so vselicim ale spolahlivost Toyoty... napr Hilux po cca 60 000km vymena zad differencialu na dvoch kusoch tak to asi nebola nahoda a napriklad motor 2,2 D4D tesnenie pod hlavou cca 120-150 tisic je bezna zivotnost a tu vymenu si treba skusit

zacina to prednou napravou, to stvoril asi blb

a to iste je v Lexus IS 220 ale tam aspon netreba tahat motor, alebo LC 150 trasenia pred. naprav... to budu asi tiez tie "páteční kousky"
A priaznivcom by som to dal mesiac servisovat, aby vedeli ako to vskutocnosti je a nehovorim este o cenach a terminoch dodania ND

Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 14 led 2014 21:22
od Mahatma
Před Disco 3 jsem měl LC 95. Jízdně a komfortem nesrovnatelné. Spolehlivost ... Asi takhle. S Diskárnou jsem v servise častěji než s LC (Ale je fakt, že u Diskárny spíš odcházejí věci opotřebováním než že by se něco najednou podělalo), jenže Diskárna mě ještě na holičkách na cestě nenechala, kdežto LC ano.
Bumbalo to taky zhruba stejně.
Myslím, že je můžu objektivně srovnat, páč jsem s nima jezdil ve stejných podmínkách, stejně ojetými auty.
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 15 led 2014 12:51
od Stavros
Nerozumim, ze dneska nekdo resi spolehlivost u aut? Je jedno jaka je to znacka nebo jaky motor, vsechno stoji za pendrek, vsechno je osizeny, zfusovany a levne staveny.
Zivotnost vozu se pocita na 200 tis. km, netreba resit jestli D4, toyota, bmw, mercedes, proste vsechno je to kram nad kram.
Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 15 led 2014 15:28
od PavelU
Stavros píše:Nerozumim, ze dneska nekdo resi spolehlivost u aut? Je jedno jaka je to znacka nebo jaky motor, vsechno stoji za pendrek, vsechno je osizeny, zfusovany a levne staveny.
Zivotnost vozu se pocita na 200 tis. km, netreba resit jestli D4, toyota, bmw, mercedes, proste vsechno je to kram nad kram.
Karle nerozčiluj se, praskne ti cévka...

Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 15 led 2014 16:25
od Franta D1
Stavros píše:Nerozumim, ze dneska nekdo resi spolehlivost u aut? Je jedno jaka je to znacka nebo jaky motor, vsechno stoji za pendrek, vsechno je osizeny, zfusovany a levne staveny.
Zivotnost vozu se pocita na 200 tis. km, netreba resit jestli D4, toyota, bmw, mercedes, proste vsechno je to kram nad kram.
Je to tak

Jen s tou životností ještě uber. Podle známýho automechanika kterej byl na školení, tak jim bylo sděleno že podle předpisů EU by měla být životnost auta maximálně 150tis. Což podle mých zkušeností odpovídá. Bez rozdílů značky jsou to všechno sra..y a ani mercede už není co bejval

Re: LR Discovery IV 3,0 V6 motor
Napsal: 15 led 2014 18:40
od hifi
už som asi za zenitom ... 289.000km
