Stránka 1 z 1

Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 00:59
od fencl.tom
Mam moznost tento stroj ted ziskat... Co vse to ma mit za vybavu?ABS?Automat je 4kvalt ?Kastle je hlinikova u vsech?

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 02:09
od fidzi
Hliníkové jsou jen panely. Skelet je železo.

Odesláno z mého MI 2S

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 09:10
od fencl.tom
Foto
Chybi napr zadni sedacky,mel by nekdo?

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 12:03
od Mirko
Ahoj,
Možnost tento stroj "získat" měli několik měsíců všichni, co se dívali na bazoš a asi jsme všichni naznali, že na něm nejsou ani použitelné díly. Osobně mi nestál ani za telefonát, podobně jako dalšímu potencionálnímu zájemci o všechny Classici v zemi, se kterým jsem se na ten inzerát díval.
Je na něm vidět hliniková koroze na dveřích, určitě bude shnilý ocelový skelet: rakouská sůl je "nejlepší" v Evropě, jak jsem se mohl přesvědčit u svého a několika dalších rakouských - a tenhle je z Rakouska. Budou díry v podlaze, prazích, spodky sloupků, podběhy, podlaha kufru, příčníky zrezlé. Předpokládám, že polovina těch elektronických věci - sedačky, vyhřívání oken, tempomat, střešní okno atd. nebude fungovat. Vidím tam už nějakou dodělanou páčku u vypínače světel, neštastně dodělané repráky atd. Údržba motoru a převodovky určitě šla ruku v ruce s údržbou zbytku vozu, takže bude potřeba vyměnit všechny náplně a doufat, že důvodem prodeje není tlak v chladicí soustavě, což by svědčilo o prasklém bloku. Věřím, že takové věci jako podtlak předstihu, vačková hřídel a další budou na výměnu.
Nechci to auto úplně hanit, dokud jsem ho neviděl, ale pokud by se měl vrátit na silnice, tak bude zcela jistě potřeba nemalé investice a zadní sedačka nebude ta hlavní :mrk
Rozhodně to není vstup do světa Land Roverů, který bych doporučoval, i když můj první taky nevypadal o moc lépe a jezdí dodneška, ale je otázka jak moc do něho chceš nasypat peněz. Mě stálo zprovoznění zanedbaného vozu výrazně víc než by stála koupě zachovalého v té době.

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 12:13
od Johny R
Není to někde od Bruntálu? Přesně takového jsem tam jednou obhlížel, je to dva roky a ještě byl na značkách. Ale stav byl teda zoufalý, to je fakt!

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 12:14
od fencl.tom
Fakt je ze vypada jako kdyz v nem nekdo vozil drevo z lesa... :hmm:
Ale jako milovnikovi starych autaku je mi ho lito hned zatracovat :F

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 15:52
od fencl.tom
Mirko píše:Ahoj,
Možnost tento stroj "získat" měli několik měsíců všichni, co se dívali na bazoš a asi jsme všichni naznali, že na něm nejsou ani použitelné díly. Osobně mi nestál ani za telefonát, podobně jako dalšímu potencionálnímu zájemci o všechny Classici v zemi, se kterým jsem se na ten inzerát díval.
Je na něm vidět hliniková koroze na dveřích, určitě bude shnilý ocelový skelet: rakouská sůl je "nejlepší" v Evropě, jak jsem se mohl přesvědčit u svého a několika dalších rakouských - a tenhle je z Rakouska. Budou díry v podlaze, prazích, spodky sloupků, podběhy, podlaha kufru, příčníky zrezlé. Předpokládám, že polovina těch elektronických věci - sedačky, vyhřívání oken, tempomat, střešní okno atd. nebude fungovat. Vidím tam už nějakou dodělanou páčku u vypínače světel, neštastně dodělané repráky atd. Údržba motoru a převodovky určitě šla ruku v ruce s údržbou zbytku vozu, takže bude potřeba vyměnit všechny náplně a doufat, že důvodem prodeje není tlak v chladicí soustavě, což by svědčilo o prasklém bloku. Věřím, že takové věci jako podtlak předstihu, vačková hřídel a další budou na výměnu.
Nechci to auto úplně hanit, dokud jsem ho neviděl, ale pokud by se měl vrátit na silnice, tak bude zcela jistě potřeba nemalé investice a zadní sedačka nebude ta hlavní :mrk
Rozhodně to není vstup do světa Land Roverů, který bych doporučoval, i když můj první taky nevypadal o moc lépe a jezdí dodneška, ale je otázka jak moc do něho chceš nasypat peněz. Mě stálo zprovoznění zanedbaného vozu výrazně víc než by stála koupě zachovalého v té době.
Rakusaci fakt nejak extra solej?Ja myslel ze skoro vubec...proti nam. :coze:

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 16:16
od fidzi
Rakušáci naopak jenom solí. Kdykoliv, cokoliv. :wink:

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 18 led 2014 18:14
od omar
fidzi píše:Rakušáci naopak jenom solí. Kdykoliv, cokoliv. :wink:
a polaci to same davaj do potravin

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 19 led 2014 11:11
od fencl.tom
Myslim ze by stalo za to ho zachranit.No to je proste ta slabost pro offroady :lol:
Takze motor casto tlakuje do vody?A z vackama byva taky problem jo?

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 19 led 2014 11:28
od Mirko
Zachránit se dá leccos...a stát to bude :mrk
Je toho tady už hodně napsaného.
Motorům praskají občas bloky, vačky bývají sjeté při špatné údržbě od 150 tis. km. Vytahané rozvodové řetězy, nefunkční seřízení předstihu a obecně to vstřikování nebývá jednoduchý soupeř, jestli nešlape dobře.
Z interiéru jak jsem již psal zlobí elektronické doplňky a u topení výměníky v palubovce a ventilátory. Klima obvykle nefunguje.
Automat bývá docela držák, u rozvodek mohou být vytahané řetězy a nejspíš bude tuhá viskospojka.
Nejhorší by ale byla pokročilá koroze, nevím jak jsi na tom se svařováním, ale nejspíš padne mnoho drátu.
Nevím, jaký máš úmysl s tímhle kusem, pokud si ho cheš spravit na blbnutí do lesa, tak budiž, ale udělat z něho leštěnku by stálo hodně :mrk

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 19 led 2014 11:55
od fencl.tom
Svarovani neni problem,to uz mam nekolik veteranu na svedomi :mrgreen:
Premyslim vzit si ho pro sebe a nejak uschopnit zatim a pak se uvidi treba se sezene jiny a tenhle bude zdroj dilu.Kazdopadne je to pekny auto...

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 19 led 2014 13:18
od KDB
Vačka ale na druhou stranu stojí nová 1600,-.....

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 20 led 2014 15:11
od Mirko
To je sice pravda, díly na Range opravdu nejsou nijak drahé. Ale určitě to sám znáš: musíš vačku měnit i s hydroštelama, nejspíš vymeníš rozvody, když už to máš rozdělané a podíváš se na olejové čerpadlo, které už nebude mít zuby jako za mlada, když máš prsa v ruce, zavakluješ s vodním čerpadlem, kde se ti bude zdát, že ta vůle neslibuje klidné spaní, pak nějaké to těsnění, pro vydělání celého předku musíš sundat a vypustit chladiče u kterých si všimneš porézních hadic, pak se budeš koukat na otřepané řemeny, no prostě jediný řešení na levnou opravu je :tmi
:mrgreen:

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 20 led 2014 15:58
od Franta D1
Mirko píše:To je sice pravda, díly na Range opravdu nejsou nijak drahé. Ale určitě to sám znáš: musíš vačku měnit i s hydroštelama, nejspíš vymeníš rozvody, když už to máš rozdělané a podíváš se na olejové čerpadlo, které už nebude mít zuby jako za mlada, když máš prsa v ruce, zavakluješ s vodním čerpadlem, kde se ti bude zdát, že ta vůle neslibuje klidné spaní, pak nějaké to těsnění, pro vydělání celého předku musíš sundat a vypustit chladiče u kterých si všimneš porézních hadic, pak se budeš koukat na otřepané řemeny, no prostě jediný řešení na levnou opravu je :tmi
:mrgreen:
Přesně s to popsal. :clap Nicméně je všechno cenově krásný mimo olejový čerpadlo. :cash

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 24 led 2014 22:36
od fencl.tom
Mirko píše:To je sice pravda, díly na Range opravdu nejsou nijak drahé. Ale určitě to sám znáš: musíš vačku měnit i s hydroštelama, nejspíš vymeníš rozvody, když už to máš rozdělané a podíváš se na olejové čerpadlo, které už nebude mít zuby jako za mlada, když máš prsa v ruce, zavakluješ s vodním čerpadlem, kde se ti bude zdát, že ta vůle neslibuje klidné spaní, pak nějaké to těsnění, pro vydělání celého předku musíš sundat a vypustit chladiče u kterých si všimneš porézních hadic, pak se budeš koukat na otřepané řemeny, no prostě jediný řešení na levnou opravu je :tmi
:mrgreen:
To znam z jinych motoru...To ja asi vsude stejne.
Ta prevodovka je ZF 4st?

Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat

Napsal: 08 úno 2014 17:50
od fencl.tom
Tak jsem se na toho RR byl podivat...Shnilej je fakt hoodne :hmm: Nebrzdi a motor jde taky nejak divne :hmm: