Range Rover Classic třídvířko
Napsal: 06 úno 2014 03:18
Zdravím přátelé. Prodávám tuto svoji legendu kterou mám v držení od roku 2000. Nevím co vše o něm napsat tak aspoň pár základních údajů. Ostatní nechám na vás.
r.v. 1979 s klimatizací. Vůz je bez jakékoliv elektroniky, tedy 2x karburátor. RZ v depozitu magistrátu od r. 2010 Stav úměrný stáří a opotřebení avšak funkční kromě předních brzd (třmeny a potrubí nutno vyměnit) -agregát ok -originál převodovky ok (původní, festovní čtyřrychlostní s redukcí a uzávěrkou) -zadní zesílená náprava z Defendera 110 s diferenciálem Salisbury -nevýrazná koroze karoserie (žádné díry durch kromě boků uvnitř motorového prostoru nahoře, kde jsou spoje mezi ocelovým skeletem a hliníkovým blatníkem) -rám podvozku ok. Úpravy ověřené provozem a zkušenostmi: Lift podvozku na vysokých pružinách + tlumiče, nové pneu MAXXIS 33x12,5 R 15, naviják ComeUp DV9500, přední pevnostní nárazník (nerez/ocel) s masívními tažnými oky, CB, střešní xenonová rampa, spodní kryty (vrstvený dural), zadní kryt nádrže (vrstvený dural), kryty diferenciálů, podlahy v interiéru slza hliník, sání vzduchu "šnorchl" + velký cyklon filtr "Knecht", zesílené podvozkové části (řídící a spojovací tyče a nápravová ramena. Přední upravená pro úhel). Zapsáno v technickém průkazu: Litá nebo obyčejná kola 33x12,5 R15 nebo 31x12,5 R 15 Tažné zařízení 2800/750 kg Vůz prodávám se vším příslušenstvím tak jak byl vůz používán a je nutno na něm udělat některé renovace a servisní kontroly. K tomu v ceně vozu přidám plechařinu a hromada dalších dílů včetně podvozkových, posilovače brzd a př. třmenů. Vozidlo je možno vidět v Brně
S autem jsem hodně cestoval a je to na jeho plechařině znát. Nic ale co by se nedalo řešit. RR mi stojí na zahradě a čas od času provětrávám motor. V současnosti nejsem schopen žluťáka dál udržovat. V případě zájmu zašlu detailní fotky obvykle kritických míst e-mailem.
Tel: 603 338 599 nebo e-mail rangerover72@seznam.cz CENA K JEDNÁNÍ: 75000,-Kč
r.v. 1979 s klimatizací. Vůz je bez jakékoliv elektroniky, tedy 2x karburátor. RZ v depozitu magistrátu od r. 2010 Stav úměrný stáří a opotřebení avšak funkční kromě předních brzd (třmeny a potrubí nutno vyměnit) -agregát ok -originál převodovky ok (původní, festovní čtyřrychlostní s redukcí a uzávěrkou) -zadní zesílená náprava z Defendera 110 s diferenciálem Salisbury -nevýrazná koroze karoserie (žádné díry durch kromě boků uvnitř motorového prostoru nahoře, kde jsou spoje mezi ocelovým skeletem a hliníkovým blatníkem) -rám podvozku ok. Úpravy ověřené provozem a zkušenostmi: Lift podvozku na vysokých pružinách + tlumiče, nové pneu MAXXIS 33x12,5 R 15, naviják ComeUp DV9500, přední pevnostní nárazník (nerez/ocel) s masívními tažnými oky, CB, střešní xenonová rampa, spodní kryty (vrstvený dural), zadní kryt nádrže (vrstvený dural), kryty diferenciálů, podlahy v interiéru slza hliník, sání vzduchu "šnorchl" + velký cyklon filtr "Knecht", zesílené podvozkové části (řídící a spojovací tyče a nápravová ramena. Přední upravená pro úhel). Zapsáno v technickém průkazu: Litá nebo obyčejná kola 33x12,5 R15 nebo 31x12,5 R 15 Tažné zařízení 2800/750 kg Vůz prodávám se vším příslušenstvím tak jak byl vůz používán a je nutno na něm udělat některé renovace a servisní kontroly. K tomu v ceně vozu přidám plechařinu a hromada dalších dílů včetně podvozkových, posilovače brzd a př. třmenů. Vozidlo je možno vidět v Brně
S autem jsem hodně cestoval a je to na jeho plechařině znát. Nic ale co by se nedalo řešit. RR mi stojí na zahradě a čas od času provětrávám motor. V současnosti nejsem schopen žluťáka dál udržovat. V případě zájmu zašlu detailní fotky obvykle kritických míst e-mailem.
Tel: 603 338 599 nebo e-mail rangerover72@seznam.cz CENA K JEDNÁNÍ: 75000,-Kč