Stránka 1 z 1

Offroadizace RRS S/C

Napsal: 13 dub 2014 21:55
od yorkin
Zatím jsem tu nenašel žádné vlákno, které by se věnovalo offroadovým úpravám RRS (tím méně S/C). Já vím, že to není ideální základ, ale když už u mne to auto skončilo a nikdo ho nechce vyměnit za pěkného defíka :devil, uvažuju o úpravách, které by ho mírně offroadizovaly (stejně se nedonutím jezdit jen po silnicích, tak ať to aspoň nějak vypadá...). Trochu se chci nechat inspirovat tímhle vláknem na ExPo: http://www.expeditionportal.com/forum/t ... over-Sport, ale vzhledem k tomu, že půlka těch věcí je u nás nedostupná, bude to jen celkem vzdálená inspirace.
Na to do listu mám:
-šnorchl: http://www.ebay.co.uk/itm/Range-Rover-S ... 231edb1f7b
-ochrana předních i zadních světel: http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/2 ... 01930.html
-dog guard: http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/2 ... g1062.html
-ochrana olejové vany: http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/4 ... a7536.html
-ochrana převodovky: http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/4 ... a7532.html
anebo je lepší se praštit přes kapsu a pořídit kompletní krytí podvozku od Matzkera? http://www.matzker.de/Parts-Accessories ... :3501.html
A tím se dostáváme k věcem, o kterých bych se potřeboval poradit. Jak na zvýšení podvozku? Budou fungovat táhla na čidla pro DIII třeba od Luboše M.? Nebo spíš použít dražší sw řešení IID (to by mělo přidanou hodnotu v podobě možnosti snížit access mode jako prevenci botičkám)? Jaká kola? Zatím se mi nepodařilo verifikovat možnost použití devatenáctek z DIII (osmnáctky jsou kvůli obřím Brembo brzdám zabité rovnou), tak uvažuju o větších gumách místo 275/40R20. Vešly by se po liftu Cooper Zeon LTZ 275/55 R20?
Díky předem za každý input! :talk

Re: Offroadizace RRS S/C

Napsal: 13 dub 2014 22:03
od MadTom
Co začít od kol a případného dokalibrování podvozku kousek výš spolu se srovnáním geometrie. Možná potom zjistíš, že další ovládání podvozku nepotřebuješ. Jiné gumy než silniční jsou podle mě základ. A s těma 18" kolama se to řešilo na D4 - existují nějaké hodně drahé disky, které pasují i přes brzdiče. Možná to tady bude podobné.

Re: Offroadizace RRS S/C

Napsal: 13 dub 2014 22:12
od yorkin
To jsou Compomotive 1881 http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp ... eels-18-13. Ty by se skutečně na RRS s Bremby měly vejít (http://www.comp.co.uk/news/index.asp?pa ... -period-35), ale jsou skoro nekoupitelné (někde jsem četl, že výrobce snad loni zbankrotoval a byl restrukturalizován), nenašel jsem žádného reálného prodejce v dosahu. Ideální by byly samozřejmě použité, protože stejně budou po pár jízdách dobité...

Re: Offroadizace RRS S/C

Napsal: 14 dub 2014 06:55
od MadTom
http://www.expeditionportal.com/forum/t ... otive-back

Tady se o tom něco píše - nestudoval jsem celé, ale utkvělo mi to v paměti.
Cena disků je relativní - je třeba započítat cenovej rozdíl mezi 18" a 19" gumama a samozřejmě užitnou hodnotu.

Re: Offroadizace RRS S/C

Napsal: 14 dub 2014 07:53
od yorkin
Jj, já nemyslel, že by byly nekoupitelne z hlediska ceny, ale spíš reálné dostupnosti. Nenasel jsem žádný obchod, kde by to nějak normálně prodávali. Levnější ty gumy moc nebudou (zeony 20" stojí asi 5 tis.), ale pouzitelnejsi určitě. Pěkné by byly goodyeary mt/r jako na originalnich g4kach :-)

Re: Offroadizace RRS S/C

Napsal: 14 dub 2014 08:57
od xxx
yorkin píše: ...
Jaká kola? Zatím se mi nepodařilo verifikovat možnost použití devatenáctek z DIII (osmnáctky jsou kvůli obřím Brembo brzdám zabité rovnou), tak uvažuju o větších gumách místo 275/40R20. Vešly by se po liftu Cooper Zeon LTZ 275/55 R20?
Díky předem za každý input! :talk
měli jsme RR Sport 4.2 Supercharged (asi 2007) a po prodeji nám zůstaly 19", které mám teď na D3, takže si myslím, že obráceně to půjde taky.

Re: Offroadizace RRS S/C

Napsal: 14 dub 2014 10:01
od yorkin
Skvěle, takže budu hledat devatenáctky ... Díky!