Stránka 1 z 1
spojka td4
Napsal: 14 pro 2007 20:36
od Daniel
Zkoušel jsem vytáhnout težší auto za tažný a auto se ani nehlo a pak mi zasmrděla mi spojka, fakt hnusnej smrad. Co mě může potkat pěknýho? Řadit jde bez problému, otáčky v normálu. Možná mám zbytečný obavy, ale člověk nikdy neví. Díky
Napsal: 15 pro 2007 01:53
od Maxsel
Já se zase jednou snažil cpát do stoupání určený opravdovým offroadům. Spojka smrděla ještě asi 14 dní, ale jinak byla OK.
A vyjel jsem!

Napsal: 15 pro 2007 10:23
od Daniel
Díky tak uvidíme. Tak mě napadlo co by stálo přidělíní navijáku na free.
Napsal: 15 pro 2007 11:08
od Hunter
S tou spojkou mam taky takovy zkusenosti, za moc nestoji a smrdi jako... Tuhle jsem si v lese delal misto na ceste, musel jsem preriznout a odtahnout kus spadleho kmene, a to bylo neco. A obecne, obcas jde spatne radit, obcas ne, no nevim

Napsal: 15 pro 2007 17:27
od De Lite
Spojku jsem měnil nedávno, bylo to na cca 120 tis. km. Stálo to kolem 20 tis. Kč u Admina v Nové Pace a to jsem měnil spojku, ložisko i přítlačák. Jinak spojka mi smrdí v terénu skoro pořád, prokluzovat mi začala až na těch 120 tisících. Takže bych se toho moc nebál...
Napsal: 15 pro 2007 17:43
od Mahatma
Pěkně zdravím!
Jsem tu nový, Freelandera TD4 mám necelý rok, je to koupená předváděčka v akci. (více na moje.auto.cz).
Auto funguje bez problémů, až právě na spojku. Poprvé odešla při couvání v prudkém kopci v terénu a od té doby pořád problémy. Už dvakrát ji v rámci záruky měnili.
Jinak je Landík paráda...
Napsal: 15 pro 2007 18:00
od De Lite
A co konkrétně odchází?
Napsal: 15 pro 2007 21:41
od zidzo
Ahojte , mám podobnú skusenosť, ťahal som za sebou švagrove Super B, do mierneho kopca, ale myslel som že horím... tak to smrdelo. Ale zatiaľ všetko OK.

Napsal: 15 pro 2007 23:31
od Maxsel
Byl jsem dnes s přítelkyní ve Vaňkovce na nákupech (Brno). Na nájezdu nahoru na střechu na parkoviště byla kolona a po jednom se popojíždělo, jak závora na parkoviště pouštěla. A zase ten smrad.
Trochu mě to zamrzelo u auta určeného do terénu (i když jen do lehčího). Na druhou stranu to ale na rozjezdech ani jízdě není znát, možná je to jen horší materiál obložení.
Napsal: 17 pro 2007 07:17
od Mahatma
Po výměně obložení spojky (to byla moje chyba, do prudkeho kopce je lepší jet na 1 než couvat) spojka zlobila, takže výměna komplet. Pořád to nebylo ono, až jednou Landík zůstal stát (nefunkční spojkový pedál). Vyměnili pedál a vše okolo a spojkový válc.
Teď je půl roku klid, ale spojka jde pořád ztuha a rychlost občas zaskočí se slyšitelným cvaknutím.
Napsal: 18 pro 2007 11:51
od Admin
Maxsel píše:Trochu mě to zamrzelo u auta určeného do terénu (i když jen do lehčího). Na druhou stranu to ale na rozjezdech ani jízdě není znát, možná je to jen horší materiál obložení.
Freelander nemá redukci takže všechno tahá spojka. Je to o řidiči a jeho umu. Někdo spálí spojku i bez vleku.
Napsal: 14 úno 2008 21:48
od Hunter
Mahatma píše:Po výměně obložení spojky (to byla moje chyba, do prudkeho kopce je lepší jet na 1 než couvat) spojka zlobila, takže výměna komplet. Pořád to nebylo ono, až jednou Landík zůstal stát (nefunkční spojkový pedál). Vyměnili pedál a vše okolo a spojkový válc.
Teď je půl roku klid, ale spojka jde pořád ztuha a rychlost občas zaskočí se slyšitelným cvaknutím.
Jsme na tom podobne, s tim rozdilem, ze u me se zacalo zatim vrchnil valeckem, po vymene z pocatku dobre, ale uz to zase zacina blbnout. Tez mi obcas rychlost zaskci obcas s cvaknutim, ale navic obcas i ztuha a obcas i s odporem

Takze mne asi ceka komplet vymena, snad to pak bude jiz OK. Nebo s tim mate nekdo zkusenosti?
Napsal: 21 bře 2008 16:08
od haasan
Co se týká spojky u motorů td4: Ten motor je od BMW ja pracuju v bmw už
dlouho a za celou dobu byl se spojkou problem jen jednou,nevím jestly LR
používá stejnou spojku jako BMW musel bych jí vidět,pokud ano tak výška pedálu musí být celou dobu životnosti stejná stejně i doba záběru je to proto že je tam specialní přítlačák který se o to stará tato spojka se nedá měnit v garáži je k tomu třeba spec.přípravek kdo to udělal sám tak mu to asi nefunguje jak má a spojka mu hoří.Ten motor se montuje i do Bmw X3 takže tíha vozu na to nemá vliv ať tak nebo tak spojka za jízdy bez přišlápnutého pedálu nemůže smrdět pokud ano je v ní chyba a musí se vyměnit samozřejmě se musí vyměnit uplně všechno lamela přitlačák ložisko a v některých případech i setrvák to je na posouzení profika.samozřejmě může být chyba i ve spojkovích valcích jak primar.tak sekundárnim ale to je zavadějící info dobré tak pro lidi typu: ale možná to nejede protože tam upadl nějaký drátek

Napsal: 21 bře 2008 20:03
od haasan
haasan píše:Co se týká spojky u motorů td4: Ten motor je od BMW ja pracuju v bmw už
dlouho a za celou dobu byl se spojkou problem jen jednou,nevím jestly LR
používá stejnou spojku jako BMW musel bych jí vidět,pokud ano tak výška pedálu musí být celou dobu životnosti stejná stejně i doba záběru je to proto že je tam specialní přítlačák který se o to stará tato spojka se nedá měnit v garáži je k tomu třeba spec.přípravek kdo to udělal sám tak mu to asi nefunguje jak má a spojka mu hoří.Ten motor se montuje i do Bmw X3 takže tíha vozu na to nemá vliv ať tak nebo tak spojka za jízdy bez přišlápnutého pedálu nemůže smrdět pokud ano je v ní chyba a musí se vyměnit samozřejmě se musí vyměnit uplně všechno lamela přitlačák ložisko a v některých případech i setrvák to je na posouzení profika.samozřejmě může být chyba i ve spojkovích valcích jak primar.tak sekundárnim ale to je zavadějící info dobré tak pro lidi typu: ale možná to nejede protože tam upadl nějaký drátek

Tak jsem se díval na ten přítlačák na td4 a je tam obyčejný
Napsal: 21 bře 2008 20:14
od Karab