Stránka 1 z 1

Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 14 kvě 2014 10:11
od antonin kral
Zdravím všechny příznivce LR

Mám dotaz, prolejzám forum už dva dny a nenašel jsem odpověď.
Chci koupit staršího RR a rozhoduji se mezi 3.0 a 3.6 nafta, nejde mi o to že 3.6 má o 70Kw větší výkon, spíš mě zajímá, který motor je odolnější a spolehlivější...

Poradí někdo?

zatím mám v merku RR 3.0 D, rv 2006, 150tis najeto...

díky za odpověd

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 14 kvě 2014 10:46
od Sláma Karel
Já bych spíš řešil to, že v tom 3,0 je automat GM a ten je pěkně na hovno. Kdežto v té 3,6 už je ZF a ty by měly být OK.

K :dance

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 14 kvě 2014 11:41
od pan klobouk
Já bych už dneska šel minimálně do 3,6. Ten výkon opravdu chybí...

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 14 kvě 2014 14:02
od Kokesek
u 3,6 je na hovno motor
u 3,0d zase prevodovka.
idealni varianta by byla 3,0d s 6hp26... :wink:

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 14 kvě 2014 18:51
od MILUNAK
Taky jsem se tenkrát rozhodoval jestli 3.0 nebo 3.6 a dnes jsem rád, že jsem se rozhodl pro 3.6. Má to výkon a krouták a docela pěkně to frčí oproti 3.0D. Svez se v obou a pak se rozhodni sám.

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 14 kvě 2014 19:50
od Kokesek
Kokesek píše:u 3,6 je na hovno motor
u 3,0d zase prevodovka.
idealni varianta by byla 3,0d s 6hp26... :wink:


doplnuji ...z pohledu mechanika.

jinak svezeni jasne lepsi v 3.6, ale taky spotreba je lepe vetsi.

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 18 kvě 2014 18:16
od antonin kral
díky všem za odpověď.

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 05 črc 2014 22:47
od hnizdo2
Mel jsem oba. Ted aktualne mam 3,6 a fakt super. U toho 3.0 sla fakt prevodovka do haje a hned po ni kardan, vstrikovace (ale to je nekvalitni naftou v CR) 3,6 fakt zatim v pohode a tukam :-):-)

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 22 zář 2014 14:03
od Acon
Chlapi, kde to má nasávanie :coze:
Obrázek
Obrázek

Re: Range rover 3.0 D nebo 3.6 D ?

Napsal: 22 zář 2014 14:22
od Mirko
Proč řešíš nasávání L405 ve vlákně o starých nafťácích L322?
Má to brodivost 900mm a nasávání je řešeno na každé straně dvouma komínkama na blatníku, které zasahují až do kapoty, takže můžeš zalít i tu škvíru mezi blatníkem a kapotou, ale pak už je to začína být o fous, nicméně všechny ostatní vozy bez šnorchlu nebo 40" kol se tou dobou už utopili.
http://surrey604.com/wp-content/uploads ... 24-431.jpg