Stránka 1 z 1

Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 17 kvě 2014 11:20
od azni
Zacal mi tect zadni diferencial. Vymenil se simering a vydrzel cca 50 km. Vymenil se dalsi a po cca 50 km to zase zacalo kapat.. :( Deje se to asi tim stylem, ze se doplni olej po hranu plniciho otvoru, pak olej pomalu ubyva az se udela hladina cca 1,5-2 cm niz a pak uz to nekape, jen lehce vlhne.
Kardan "nebrni", vule nema, neni ani ohnuty vyvod z prevodovky, po dotazeni neni ani vule u diferaku, drazky na unasecich nejsou od gufer take vyjete, odvzdusneni funguje, olej novy, ...
Napada me jeste pouzit nejake jine, kvalitni, gufero nez je original, pak uz nevim... Nebo se smirit se soucastnym stavem ? :( Neresil jste nekdo uz podobny problem ? Diky !

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 17 kvě 2014 12:26
od Tomanus
Jsem laik ale kontroloval jsi obal difencialu nemůže tam být drážka rejpanec kudy by to podtejkalo kolem gufera.

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 17 kvě 2014 12:31
od azni
Ne, ne, to jsem kontroloval peclive - tece to kolem vyvodu. A jeste to ani tak moc netece za jizdy (to byva od oleje ohazenej zadek auta) jako pri zastaveni. To pak 1-2 kapky ukapnou rychleji...

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 17 kvě 2014 23:20
od Hanys_a_Kaca
azni píše:Ne, ne, to jsem kontroloval peclive - tece to kolem vyvodu. A jeste to ani tak moc netece za jizdy (to byva od oleje ohazenej zadek auta) jako pri zastaveni. To pak 1-2 kapky ukapnou rychleji...
že to po zastavení udělá dvě tři kapky rychlejc za sebou je jen jev, kdy to co je roztáhlé po celeém obvodu steče teda naráz, když přestanou pusobit odstředivé síly.
Neřekl bych, že to po zastavení víc teče. Jinak určitě to není ideální stav, tedy určitě existuje možnost opravy, ale já bych to třebas asi docela dlouho neřešil, mě by k tomu donutilo až to, když mám od oleje celé zadní dveře, to mi trochu vadí, ale jenom pokud lezu dozadu, když jezdim sám a prázdnej, tak mi ani zadní dveře od oleje nevaděj... Důležitý je hlídat, aby to jezdilo na suchu, ale jestli je tam o cenťák méně a olej je v dobré kondici (!!!) tak :Pohoda:

Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 17 kvě 2014 23:38
od Rover
Pokud je na unašeči vyjetá drážka od gufera tak to bude téct i s novým sebelepším guferem... S tímhle jsem se taky natrápil u Defa, pomohla nakonec výměna unašeče, když je všechno v pořádku musí to byt úplně suché...

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 17 kvě 2014 23:47
od azni
Rover : precti si muj uvodni prispevek - pisu ze drazky nejsou...

Hanys a Kaca : mas recht, budu se tvarit jako by nic - jen nevim jak dlouho mi bude pani domu tolerovat fleky na zamkovce... ;) Ale vazne, jezdim dost dalky, takze budu vozit nejakej olej s sebou a hlidat to, abych mel neco alespon na spicce prstu...

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 17 kvě 2014 23:57
od Hanys_a_Kaca
Moje zkušenost s těmadle unikama je, že jsou relativně dost stabilní, že když zjistíš, že ti to na pět tisíc vychčije o cenťák, a doleješ, tak to tak bude nejspíš za pět tisíc zas. Neřikám, že to nemáš kontrolovat mezitím, ale já v podstatě hlídám, jestli se zadní dveře nešpiněj víc než obvykle a jezdím. Může to při totální destrukci gufera vytéct i během kilometru, ale je to technicky dost nepravděpodobné, a to pak zadní dveře vypadaj, že na ně někdo hodil kýbl oleje.
Je to moje teorie - znát bolesti vozu a sledovat je a hlídat, není to teorie vznešenější než mít všechno stopro, ale u landroveru přijatelná a ekonomicky zajímavá. Když ale někdo sere uplně na všechno, dochází pak k velkým škodám kvůli původně banalitám, není lehké najít rozumnou střední cestu, to je boj každého z nás.

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 18 kvě 2014 01:41
od azni
Jsem rad, ze tohle slysim i od nekoho dalsiho - uz roky nemam silu ani chut udrzovat auta v bezvadnym stavu. Naprosto souhlasim s tim "sledovanim a hlidanim bolesti vozu". Byl jsem ale u Pajer zvykly, ze se prakticky nic nesypalo a kdyz uz vyjimecne ano, oprava vzdy byla stoprocentni na prvni pokus... :S

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 18 kvě 2014 20:05
od Hanys_a_Kaca
No tohle není pajero. Ne nadarmo se říká, žě land rover je často nemocný, ale nikdy není mrtvý. Já teda říkám, že je děsně statečnej, protože hodně aut má skvělé výkony ve svých kategoriích, když jsou v top stavu, ale land rover táhne, ikdyž se nedaří. Je to pes, co se na tebe nevysere, ani když je nemocnej, je mu zima a má hlad - není to ani nejrychlejší chrt ani výstavní pudl.

Když jsem někde uprostřed stepi v Kazachstanu montoval přední nápravu říkal jsem: kurva defíku, mi se bez tebe domu nedostanem, ale ty bez nás taky ne, tak pojď ještě to spolu chvíli potáhneme, a táhnul. Jsem rád, že jsem tam nebyl pajerem.

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 18 kvě 2014 20:09
od Rover
Aha tak to se ti omlouvám, to jsem přehlídl, že tam drážky nejsou, bez háčků a čárek se mně to blbě čte...

Osobně mám diferáky naprosto suchý... u auta kde mají diferáky najeto asi 450 000km... jen vzadu nový unašeč... a kvalitní gufera...

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 18 kvě 2014 20:30
od azni
Rover : jo, v pohode, i ja se omlouvam ale jak jsem psaval s diakritikou, tu chvili se nekde neco sypalo nebo neslo cist - az jsem si to odvykl...
Prosim Te - jaky gufera a odkud pouzivas ? Ja mel podvakrat nejaky origa z Litep. Je ale klidne mozny, ze zrovna byla i nejaka vadna serie, to prodavaci neovlivnej a mechanik nedomeri... :(

Hanys_a_Kaca : ale jo, ja nic nerikam, mam ho teprv druhej mesic, takze spolu mame najeto jen neco malo pres dvacet tis. S Pajerama jsem za ty roky natocil nesrovnatelne vic, menil jsem je vzdy po cca 500tis - ale ne pro zavady ale proto, ze shnily... Na hranaty 2,3 a 2,5 se nesahalo vubec a na modely 2,8 uz vubec nedam dopustit, mel jsem je od sameho zacatku. Pojezdil jsem se vsim co ma kola ale nic lepsiho jsem nikdy nenasel. Vecna skoda, ze shnily a uz se nevyrabeji... Ta 3,2 uz pro opravdovy jezdeni proste neni... :(
Do Rovera jsem sel proto, ze vsichni chvalili prave to, ze se da "lepit" donekonecna, nehnije a nezere. A za tu uspornost mu toho lenocha rad odpustim ! :) Az jednou dostanou japonci rozum a vyrobi neco podobnyho ale s jejich kvalitou, pohodlim, vykonem a parametry, dockam se auta svych snu. Nebo az si to Rover necha vyrabet od japoncu... ;)

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 18 kvě 2014 20:44
od azni
Hanys_a_Kaca : jinak velkej obdiv za tu asijskou cestu, je to paradni pocteni !! :) Myslel jsem nejdriv, ze to jela nejaka cela expedice...klobouk dolu !

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 19 kvě 2014 11:28
od Hanys_a_Kaca
Jojo to byla veká expedice, osmset nosičů a devět kuchařů:-) My takhle jezdili na sibiři na vodu, to neni nic divnýho, to pár magorů dělá, ale mi jezdili jednim plavidlem. Nás dycky v rusku někod potkal na nadraží a říkal,
"jasně vodáci a kolik se vás plaví lodí?"
my říkáme: "jedna."
A oni: "jasně dycky obtížnej úsek jede jedna loď, ale musí jich bejt víc, aby je jistili, dávali záchranu a tak, tak kolik vás jede lodí, tři? čtyři?"
a my: "ne jedna".
"Aha, jasne, máte partu horolezcu a ty vas jistej ze skal po stranach"
a my. "ne nás je pět, vlezem si na jednu loď a jedem to sami"
v tu chvili se na sebe rusove podivali a řekli si: "rusky mluvej docela dobře, ale vůbec nechápou na co se ptáme"
Podotýkám, že jsme v rusku jezdili i docela vraždy, na který se vydá jen pár expedic ročně, takže ta jména těch řek a úseků jsou docela známá, něco jako mezi horolezci jsou známé jména osmitisícovek, takže ty dialogy byli fakt komický.

Nic, radši končim, nebo se vzbudí nejakej neurotickej admin a začne mít pochybnosti, jak to souvisí s guferem zadního diffu. :rock

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 19 kvě 2014 11:40
od petmic
azni píše:Zacal mi tect zadni diferencial. Vymenil se simering a vydrzel cca 50 km. Vymenil se dalsi a po cca 50 km to zase zacalo kapat.. :( Deje se to asi tim stylem, ze se doplni olej po hranu plniciho otvoru, pak olej pomalu ubyva az se udela hladina cca 1,5-2 cm niz a pak uz to nekape, jen lehce vlhne.
Kardan "nebrni", vule nema, neni ani ohnuty vyvod z prevodovky, po dotazeni neni ani vule u diferaku, drazky na unasecich nejsou od gufer take vyjete, odvzdusneni funguje, olej novy, ...
Napada me jeste pouzit nejake jine, kvalitni, gufero nez je original, pak uz nevim... Nebo se smirit se soucastnym stavem ? :( Neresil jste nekdo uz podobny problem ? Diky !
Tiez som mal problem s guferami na zadnom dife a aj v rozvodovke. Ked som tam dal gufera Corteco (OEM vyrobca) a poriadne namazal vazelinou tak odvtedy ani kvapka oleja. Ta vazelina je podla mna obvzlast dolezita.

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 19 kvě 2014 19:38
od azni
Hanys_a_Kaca : jj, budte radi ze budete mit na co vzpominat... :)

petmic : diky, to je zajimavy. Odkud jsi, prosim, ta gufera bral ? Ja to omaznul olejem, myslis ze ta vazelina je rozdil ? Jakou jsi tam pouzil ?

Jeste malickost - cim tahate to vodici "curo" z diferaku ? Zavazim nebo je nejakej jednodussi (a hlavne "cestovni") zpusob ?

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 19 kvě 2014 20:17
od petmic
http://www.island-4x4.co.uk/diff-pinion ... -5635.html

vazelina je jedno aka podla mna. Niektore nove gufera su s vazelinou (vacsinou tie drahsie), niektore bez.

Ono nerobil som to sam, ale robili mi to v servise pod mojim dohladom. Dva krat menili gufero, ktore dodali oni. Neviem co to bolo zac, tipujem Britpart alebo cosi pod. Obidve som si zobral (mam vo zvyku vyziadat si pouzite nahradne diely). Po tom ako tieklo druhe gufero, spekuloval som preco. To prve gufero nemalo ziadnu stopu vazeliny, ked som pozrel lupou na tu hranku co sa ma akoze dotkat unasaca bolo vidiet ze nie je hladka - proste to gufero islo na sucho. Tak som si povedal idem reklamovat druhy krat, a teraz si kupim vlastne gufero a dam im poriade namazat vazelinou unasac aj gufero. Moc sa im to nezdalo, krutili hlavou ale odvtedy je pokoj. Btw to druhe gufero vyzeralo uplne rovnako ako prve - zhorene.

Uplne rovnaky problem som mal s guferom na vystupe na zadny kardan na rozvodovke - tiez ho menil ten isty servis. Podarilo sa to ale na druhy pokus - uz som vedel kde je pes zakopany. Potom som ale musel menit brzdove pakne ktore boli pekne mastne.

zaver: vsetky gufera mazem vazelinou (zadne gufero na kluke je asi vynimka)

Re: Tekouci zadni diferencial na D II

Napsal: 19 kvě 2014 22:16
od Hubert
1. zkontrolovat odvzdušnění nápravy .

2. pokud bude odvzdušní průchozí tak doporučuji CR kroužek na unašeč.

Já měl drážku a také jsem fur měnil gufera vazelínu dávám vždy ale tady už to neudržela. ten CR kroužek sice stojí 500 Kč ale je to furt lepší než novej unašač a hlavně kroužek nerezaví.
Dával jsem tam přesně tento: Kroužek SKF CR 44.45 x 52.4 x 14.3 (99174)