Váha D2 TD5
Napsal: 17 pro 2007 11:49
Tak jsem si pro zajímavost s tou mojí diskoškou zajel na váhu a se vším všudy váží 2470kg s plnou nádrží. Oproti v techničáku co je 2155kg rozdíl je 315kg pro nazbrojenou diskošku
Miloš II

Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Skoda, ze sem nechodi Radek D 2,8Tdi. Ten posledni vazeni mel 2540kg a ted tam nalozil roll cage a zadni Warn 9,5i.karel píše:To MilošII: to už těžce konkuruješ D3kám
Este som tu ja.....erik píše:Skoda, ze sem nechodi Radek D 2,8Tdi. Ten posledni vazeni mel 2540kg a ted tam nalozil roll cage a zadni Warn 9,5i.karel píše:To MilošII: to už těžce konkuruješ D3kámTak to typuju na 2700.
Pak uz je jen kategorie Slama-Mamut
DanoDEF píše:Este som tu ja.....erik píše: Skoda, ze sem nechodi Radek D 2,8Tdi. Ten posledni vazeni mel 2540kg a ted tam nalozil roll cage a zadni Warn 9,5i.Tak to typuju na 2700.
Pak uz je jen kategorie Slama-MamutDef 110SW v technicaku 1950kg pri poslednom vazeni predna naprava 1290kg a zadna 1390 kg co je 2680kg....
To není možnýerik píše:Skoda, ze sem nechodi Radek D 2,8Tdi. Ten posledni vazeni mel 2540kg a ted tam nalozil roll cage a zadni Warn 9,5i.karel píše:To MilošII: to už těžce konkuruješ D3kámTak to typuju na 2700.
Pak uz je jen kategorie Slama-Mamut
Samozřejmě že lehčí, důležitý je poměr váha vůči výkonu.Jedinou výhodu těžšího auta vidím při jeho použití jako vyprošťovacího vozidla pomocí kurtny.Jinak je velká váha problém při výjezdech, sjezdech a hlavně bočních náklonech při spojení s nevhodným těžištěm je to vražda.Těžší auto se ti více boří, hůř se vyprošťuje a v neposlední řadě má i vyšší spotřebu.Pokud někoho napadá i jiné argumenty , může doplnitStavros píše:jenom takova kontrolni otazka: v terenu je lepsi mensi nebo vetsi vaha?
Stavrosu.Stavros píše:Ja snad hodim do kufru paletu cementu, abych byl nejtezsi.
erik píše:Stavrosu.Stavros píše:Ja snad hodim do kufru paletu cementu, abych byl nejtezsi.
Je jasne, ze lehci auto je v terenu lepsi.... No nastrojeny tezky terenwagen je mimo pragmaticky pristup...
ja kdyz jsem mel vzdy plnne nalozeny auto tak jsem mel pocit ze se mi opotrebovava dvojnasobne uplne vsechno...karel píše:Ještě bych doplnil vyšší mechanické namáhání pohonného ústrojí u těžšího auta.
Tak jo, v archivu mám def 4200 kg. Kdo dá víc?erik píše:Panove, chalani. Je to dobry navrh na nove thema: Nejtezsi LR
Tak to my nerekoname ani nahodou. Ikdyz moje vaha se psy je +210kgSam píše:Tak jo, v archivu mám def 4200 kg. Kdo dá víc?erik píše:Panove, chalani. Je to dobry navrh na nove thema: Nejtezsi LR
Předpokládám, že je důležité nepřekročit celkovou hmotnost, což ovšem při expedici může být problém.low píše:nenech se mylit, v rakousku kamaradovi vazili motorku)) samozrejme byl pres a mel z toho nejake drobne opletacky