Stránka 1 z 1

Vybita baterie R322

Napsal: 03 črc 2014 17:19
od budha07
Ahoj,mam dotaz.Auto mi cca 10 dni stalo,dnes jsem chtel nastartovat a smula...Baterka je kupovana nova v lednu...Mam TD6.Nemate nekdo nejakou radu co to muze byt?Dik.

Re: Vybita baterie R322

Napsal: 04 črc 2014 07:17
od BeerRudolf
Vlastnost auta :wink:

Re: Vybita baterie R322

Napsal: 04 črc 2014 13:15
od pan klobouk
Těžko říct ,vlastnost to není... :ty jeden...: Může toho být hodně. Zkoušet a měřit. Kolegovi to například dělal diodový můstek v altiku.

Re: Vybita baterie R322

Napsal: 04 črc 2014 15:58
od akrij13
mě to dělalo rádio, přepojili jsme ho aby při vyplým klíčku do něj nešel proud a vše ok.

Re: Vybita baterie R322

Napsal: 04 črc 2014 16:20
od Lukasino
Zkus to projít, není to těžký, stačí ampérmetr (nebo samozřejmě multimetr s tou funkcí), viz.: http://web.telecom.cz/rozsini/puntomk1/elbs.htm :wink:

Re: Vybita baterie R322

Napsal: 04 črc 2014 23:25
od ssang
Problém může klidně být i v baterce, to že je skoro nová vůbec nic neznamená :doh .

Re: Vybita baterie R322

Napsal: 11 črc 2014 18:35
od vladaz
Ahoj, měřením na pojistkách se to spolehlivě najde. Je to jen zdlouhavé a je třeba si u toho uvědomit pár věcí:
- odběr auta celkem cca 20-30mA je v pořádku. (To znamená, pokud je auto v pořádku, vybije 100Ah baterku za půl roku. To se dřív aku vybije samovybíjením...)
- autu trvá cca 18min než se úplně uklidní a uspí se všechny jednotky.
- měří se na baterii, postupně se trhají pojistky. Nevracet hned zpět, některé jednotky pak obživnou a nezbude než čekat ;-) Pozor - některé jednotky reagují na vytažení různých pojistek - to aby to bylo dobrodružnější.. :-))) Jde to měřit i pojistkovou sondou, ale je to o to delší proces. Dobře se osvědčil klešťák co umí DC proudy.
- objevující se žrouti baterky jsou: HEVAC, ježek topení, motorky stěračů světel, dioda na alternátoru, navigační počítač, kutiské úpravy elektriky.
Přeju hodně štěstí při hledání - pak napiš, co to bylo.

Re: Vybita baterie R322

Napsal: 11 črc 2014 20:01
od MadTom
Jenom doporučení - klešťový ampérmetr co umí i stejnosměrné proudy stojí do cca 1500Kč. Hledat takovej, co má co nejmenší rozsah - 40A už je docela dost - ono tam potom malé proudy nejsou vidět. Dá se tomu ale pomoc, když se drát na kterém se měří kleštěmi protáhne několikrát (omotá se jím jedno rameno kleští) - když je omotáno dvakrát, tak to měří dvojnásobek proudu, když 10krát tak desetinásobek - takže se vlastně zvětší citlivost.