Stránka 1 z 1
Discovery3 versus Discovery1/2 na expe
Napsal: 09 črc 2014 22:05
od Acon
Zdravím. Chlapi čo majú skúsenosti, jako to vidíte s prechodom z D2 na D3 na účel Rumunsko, Albánsko, Ukrajina..... Ak niekto na tento účel vlastnil D2 na MT s navijákom, pevnostné nárazníky, prahy, lift... skrátka nárazuvzdorné auto. Vyzerá, že sa mi dramaticky zmení situácia (len ešte neviem či k dobrému

) a ak áno, tak by som pustil do světa moju D2 a postavil niečo na D3. Len teda nie som presvedčený o odolnosti v porovnaní s D2. Lebo váham, či dokončiť D2 (len výmena silenblokov podvozku, zadný dif TT alebo oba TT, doladiť nedostatky jako únik oleja z piestu ACE a prevodky riadenia. Inak je auto už roky spolahlivé, odskúšané a bez problémov by som sa na ňom pustil cez pol světa. No láka ma D3 a zaujala ma jedna ponuka v Hamburgu... Je to hodné tie peniaze?
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/lan ... 80795.html
Re: Discovery3 versus Discovery1/2 na expe
Napsal: 14 srp 2014 00:30
od Misto
Ahoj, ja som vo firme podobnú dilemu riešil pred rokom. Na prácu i súkromné účely sme využívali Disco I a II. Upravené, nič extrémne, ale boli. Báli sme sa prechodu na D3 práve z dôvodov o ktorých píšeš. No opak bol pravdou.
Disco 3 si neviem vynachváliť, používame ho pri práci v teréne, občas naozaj extrémnou po celom Slovensku. A jazdím s ním i súkromne. Úpravy na aute: pevnostný nárazník ARB, šnorchel, naviják, ochrana zadných svetiel. Záhradku neberiem ako úpravu. Pneu mám Continental crosscontact AT, opäť nič extrémne, ale v spolupráci s perfektnou elektronikou má auto lepšiu priechodnosť ako stará Disco I s uzávierkami. Auto nešetríme, dostáva patrične zabrať. Pokiaľ by ťa zaujímalo niečo konkrétne pýtaj sa

Re: Discovery3 versus Discovery1/2 na expe
Napsal: 14 srp 2014 10:35
od cyril
Je to podle konkrétního stavu auta. My předloni s D3 z Albanie ani nedojeli domů. Odporoučelo se ložisko v zadním kole, a s tím i celá náprava a protože řidič jel dokud to nezačalo šmatlat, holt je to lékař a ne mechanik, skoro upadlo kolo. (My jeli sólo na motorkách) Potom hned přišla výměna obou předních poloos a následně kompresoru vzduchu. Ale možná je to tím, že auto před tím dost jezdilo expedice (bylo koupené od místního člena, který s ním podobné aktivity dělal - myslím že PavelB) Osobně si myslím, že odolnost či spolehlivost D2 - D3 bude podobná. D3 má výhodu v komfortu, lepším automatu a pokrokovějším interiéru. Kdybych volil auto na výlety, které mohou zavánět offroadem a špatným zacházením, určitě bych se radši poohlédl po zachovalé D1 v automatu s klimou. Nikdy jsem neměl spolehlivějšího Land Rovera.....Myslím, že to díky počtu aut této značky, které mám, mohu docela objektivně posoudit. Původně jsem chtěl na podobné cesty předělat svoji D4, ale nakonec jsem radši postavil Defíka. A nelituju.
Re: Discovery3 versus Discovery1/2 na expe
Napsal: 28 srp 2014 22:41
od Misto
Presne tak, je to podľa stavu vozidla. O veciach, ktorých píšeš sú bežné diely, ktoré som už ja na aute všetky menil. Samozrejme záleží to aj na tom, kde na tom človek jazdí. Akurát kompresor stále fahčí. Ja nedám na D3 dopustiť i keď náklady na údržbu sú samozrejme o trocha vyššie ako pri D1.