Stránka 1 z 1

Range Rover Rozdily

Napsal: 10 črc 2014 22:31
od Stew1988
čus chlapíci,

jsme tu nový a chci se zeptat jaké velké rozdíly jsou mezi roky 2003 až 2006 a pak od roku 2007nahoru
a co který má nevýhody a výhody a po případě jaký motor si mam pořídit zvažuji o koupi tohoto auta BMW 7 mě omrzelo

a ptám se na to protože mám zálusk na tůto http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 11:49
od Lukasino
Jiný majitel (automobilky) - jiné motory - jiná elektrika - jiná výbava - atd. ;)

02-05 to mělo BMW, takže najdeš v BMW známé motory V8 4,4 a 3.0d TD6
05-10 to měl Jaguar, takže Supercharged 4.2, pak jejich 4,4 V8 myslím a 3.6TDV8

BMW motory nejsou tak výkonné, ale jsou to držáci. Bohužel TD6 byla v kombinaci s nevhodnou převodovkou, která díky tomu dost odchází

TDV8 je jiný svezení, motor má výkon, má správnou převodovku, ale ten motor je zase dost komplikovanější a teoreticky poruchovější

Zkus zagooglit tady na foru, už je toho řečeného hodně ;)

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 15:03
od pan klobouk
Jen bych doplnil,že 3,6TD a 4,4TD jsou klony HDíček Peugeot,Ford...

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 15:38
od Neklan
Jestli vývoj těch motorů měl na starost Ford nebo PSA nevím, každopádně se jedná o TDV6 s přidanými dvěma válci a TDV6 se vyrábí jak na linkách Fordu v GB, tak PSA ve Francii. Co jsem slyšel, tak TDV8 by měl být již vychytaným a celkem spolehlivým motorem, konec konců s menšími klony TDV6 jsem již najel 290 tisíc km v součtu dvou aut a bez závad na motoru. Nicméně na servis to musí být docela peklo. Když jsem viděl na jednom rozebraném motoru ten zadní řemen na pohon vodní pumpy či čeho to je nebo nutnost nadzvednout celou kastli z rámu v případě výměny výfukových svodů u RRS, tak servisovatelnost asi není nejsilnější stránkou současných modelů LR.

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 16:48
od Stew1988
mě spíše jde o výbavu auta jako jsou tam ty tlačítka a tak protože u staršího modelu nechápu jak fungují ty pácky atd.. a u Fl se mě moc líbí toho systemu jednoduchost teda zda se nepletu sa jizdni vlastnosti by mely byt stejne ne

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 17:44
od pan klobouk
u výbavy bych řekl za mě,že čím mladší,tím lepší (a hezčí)

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 21:23
od Kokesek
2006 nahoru
-brzdy brembo dost mizerna kvalita proti modelu 2002-2005.
-vice optiky ve svazcich, vice poruch konektoru vedoucim pod autem
-Slaba antikorozni ochrana o proti modelu 2002-2005.
-Jiny typ kompresoru na air suspension.
-propracovanejsi interier, lepsi dostupnost a pripojitelnost diagnostiky.
-vykony tdv8 s velmi nakladnym servisem, vysoka poruchovost proti BMW TDV6
-dostatecna prevodovka 6HP26

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 21:36
od Stew1988
takže radsi doporučujete do roku 2005 kupovat pred facelifta

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 22:50
od Mirko
tři L322 co jsem viděl s poruchou motoru letos v servise byli všechno Diesely - 2x tdv8 a 1x TD6. Jednu z těch tdv8 znám od koupi a majitel ji opravdu "dával", za což se mu odvděčila po 230 tis. km celkem nákladnou opravou.
Osobně bych vybral to, co nám jezdí v rodině: benzín 4,4 před faceliftem - Důvody: Range "nechrochtá", spolehlivý výkon z obsahu bez "přifouknutí", dobrá převodovka ZF ale hlavně design exteriéru i interiéru ještě čistý a nezkažený pozdějšími zásahy (což je pochopitelně otázka vkusu) Samozřejmě je potřeba myslet na to, že to jsou 10 a více let stará auta, takže spousta spotřebních věci je blíž konci než začátku.

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 11 črc 2014 23:00
od Stew1988
Dik za radu stou 4.4 ale tu nechci z hlediska toho ze jsme ten motor mel v 740i e38 a to je hrozna popelnice na to ze tam lehaji vanose atd... ten motor nemam rad :( a chci jit cestou nafta pac do nakladu se me to hodi vic jak benzin a zas nechci predelavat benzin na LPG

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 12 črc 2014 08:27
od Acon
Tak choď do novšieho (2006<) s V8 4,4 a ten je od Jaguaru (4.2l zvýšený na 4.4l kvôli Nm) a tie motory sú všeobecne popvažované za najúspornejšie a jedny z najkultivovanejších. X350ka so 4.2 dokonca nemá v motorovom priestore ani na motore žiadne tlmenie. Aj keď v tomto prípade by som išiel do TDV8. Dojazd,Nm dieslu je v týchto autách neoceniteľná vec a to, ž eobčas niekomu klakne motor... komu nie? A hlavne ak niekto pracuje v servise, tak sa logicky stretáva práve s tými pokazenými, dobré tam neprídu. Ide o pomer fatálnych porúch k počtu predaných kusov.
Mňa najviac štve, že TDV8 nie je v D3

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 13 črc 2014 08:43
od Kokesek
TDV8 urcite neni totalni pruser pruser. Majitel ma moznost mu davat pekny kour a to se casem podepise na vsem.
Ten pravy problem zpociva v tom ze cokoli chces na motoru udelat musi kastle dolu (sport,disco TDV6 2.7). Neni nikde normalni pristup.
Potom je cena servisu dost nakladna.
My nemame problem na tdv8 cokoliv opravit, popr vymenit motor. Jen musi zakaznik pocitat zhruba s trojnasobnou cenou co u TDV6 3.0

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 13 črc 2014 12:13
od Acon
Kokesek píše:...
Ten pravy problem zpociva v tom ze cokoli chces na motoru udelat musi kastle dolu (sport,disco TDV6 2.7).....
To vážne? Kvůli napr výmene rozvodov musí ísť karoséria dolu? :shock:

Re: Range Rover Rozdily

Napsal: 13 črc 2014 12:55
od Kokesek
rozvody 2.7tdv6 jdou udelat na aute, jinak snad kvuli vsemu karoserie dolu...