DII pojistka č.11 pořád vypadává
Napsal: 31 črc 2014 21:29
Udělal sem si radost a koupil po Samurai trošičku větší hračku. Disco II TD5 2003. Ale aby té radosti nebylo moc tak mě začala hořet pojistka č.11.
Už když sem se na to auto byl kouknout tak sem si všimnul že nesvítí levé zadní světlo. Původní majitel vyměnil pojistku, prošel technickou, já to dovezl domů a po dvou dnech zase odešla. Kouknul sem do zadního světla na konektor a na napojení zásuvky tažného - kabely jsou nacvakané takovýma "potvorama" přímo na kabely kousíček pod konektorem světla. Nic divného tam nebylo. Tak sem zkusil novou pojistku (desítku nemaje vrazil sem tam pětku) a voalá, zase pár dní v pohodě jezdil. Teď zařvala znovu. Už jsem zkoušel zadní světlo odpojit, kabely co vedou k zásuvce na tažném odpojit, dole pod světlem je na svazku nějaký konektor (asi na origo tažné) tak ten sem taky rozebral a vyčistil, obě přední lampy sem odpojil, konektor z ovladače naklápění světel a teď už fakt nevím co dalšího mám zkusit nebo kudy se dostat ke kabelům abych je mohl změřit. Pořád mě to ukazuje při vyplých světlech a vytažené pojistce proti kostře odpor jenom cca 1,1ohm . Podle mě by to nemělo být vodivě spojené s kostrou bez pojistky, s vyplým vypínačem a odpojenýma světlama. (nebo při 13,5V a když to udržela 5A pojistka tak odpor přes vlákna žárovek a jiné sračky minimálně! 3ohm)
Fakt už nevím kde a jaký konektor změřit ať zjistím kde a co to může být a taky kudy jsou vlastně tažené kabely kdyby byl některý prodřený či co.
Už když sem se na to auto byl kouknout tak sem si všimnul že nesvítí levé zadní světlo. Původní majitel vyměnil pojistku, prošel technickou, já to dovezl domů a po dvou dnech zase odešla. Kouknul sem do zadního světla na konektor a na napojení zásuvky tažného - kabely jsou nacvakané takovýma "potvorama" přímo na kabely kousíček pod konektorem světla. Nic divného tam nebylo. Tak sem zkusil novou pojistku (desítku nemaje vrazil sem tam pětku) a voalá, zase pár dní v pohodě jezdil. Teď zařvala znovu. Už jsem zkoušel zadní světlo odpojit, kabely co vedou k zásuvce na tažném odpojit, dole pod světlem je na svazku nějaký konektor (asi na origo tažné) tak ten sem taky rozebral a vyčistil, obě přední lampy sem odpojil, konektor z ovladače naklápění světel a teď už fakt nevím co dalšího mám zkusit nebo kudy se dostat ke kabelům abych je mohl změřit. Pořád mě to ukazuje při vyplých světlech a vytažené pojistce proti kostře odpor jenom cca 1,1ohm . Podle mě by to nemělo být vodivě spojené s kostrou bez pojistky, s vyplým vypínačem a odpojenýma světlama. (nebo při 13,5V a když to udržela 5A pojistka tak odpor přes vlákna žárovek a jiné sračky minimálně! 3ohm)
Fakt už nevím kde a jaký konektor změřit ať zjistím kde a co to může být a taky kudy jsou vlastně tažené kabely kdyby byl některý prodřený či co.