Stránka 1 z 2
D2 cierny dym
Napsal: 12 srp 2014 20:24
od petr pp
Mam problem: diskoska po akceleracii zahuli na cierno mam tam chip od kokeseka ale ten tam uz je pol roka a vsedko bolo v poriadku ,hadice od turba su v poriadku, turbo je len minimalne od oleja,interkoler cisti, pri otackach nad 2000 a plinule jazdenie uplne v poriadku skusal som aj novu vahu vzduchu diagnostika bez zavad a este nemam egr.a ked odpojim cidlo na sacom potruby tak nedimy ale ani netaha. Este ma napadaju trisky ale to by asi dymcovalo stale ale mne to cmudi len ked sa rozbieham.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 19:47
od petr pp
Tak uz som skusil cidlo v sacom potr. Ventil na ovladanie turba a aj napriamo bez neho a stale pri akceleracii to iste mohol sa potentovat chip?
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 20:15
od MadTom
Pokud auto jede, tak se "čip" neměl jak pokazit - on je to v pricipu stejnej software, jako tam byl dřív, ale se změněnýma kalibračníma hodnotama.
To co popisuješ vypadá, jako by se ti někde ztrácel za turbem vzduch. Není něco prasklé? Občas to není pořádně vidět.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 20:25
od petr pp
Uz som mal 3krat vonku hadice 1krat chladic a maral som tlak budikom pricom pri akceleracii vybehol na 1.5 a potom okamzite spadol na 0.9az0.8.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 20:30
od libovka
Klidně můžeš mít fouklé těsnění pod svodama.Taky se mi to stalo.Turbo se pak netočí naplno a jde do motoru málo vduchu.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 20:36
od petr pp
No tak to ma nenapadlo mam ho stare 2 rok ale nebolo origo musim to pozret. A v tvojom pripade to bolo podobne?
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 20:50
od libovka
Jo přesně stejné příznaky a taky jsem to hledal jak blázen. Těsnění máš sice dva roky staré,ale co svody? Nechal si je srovnat?Máš ty upravené svody?Taky praskaly štefty takže je dobré dá pevnostní.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 20:53
od MadTom
Z toho co popisuješ to ještě může být přidřená ta regulační klapka v turbu. Zkusil bych jí rozhýbat.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 20:57
od petr pp
Nedal som ich zrovnat a mam standartne - tak to rozoberem a dam prebrusit specialne sa daju kde zohnat a v com su lepsie - nekrutia sa?
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 20:59
od petr pp
Regulacia ide uplne navolno bez akeho kolvek odporu.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 07 zář 2014 21:59
od libovka
Štefty praskaj hlavně u 1 a 5 válce jak se svody prohnou.Je to taková nemoc a hlavně u chipnutých motorů kde je vyšší teplota spalin.Nech svody srovnat a odfrézovat příčky mezi vstupama.Oni se pak nekroutí.A dej ty pevnostní štěfty.Vše má kdyžtak Eliott.Dokonce má i upravené svody.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 08 zář 2014 11:22
od petr pp
takze na 1 valci podfuknute a ani to nebolo pocut a zvody su na freze rozdiel na rovnej platni 3mm.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 09 zář 2014 21:30
od petr pp
Zatial zlepsenie o cca o 80%
Re: D2 cierny dym
Napsal: 11 zář 2014 14:58
od Kokesek

ja uz myslel ze ti tam liju moc nafty...
Re: D2 cierny dym
Napsal: 11 zář 2014 15:30
od Hanys_a_Kaca
dijagnoza by měla ukázat tlak před a za turbem, z toho se dá dost usoudit, jestli tlačí nebo se jen točí...
Re: D2 cierny dym
Napsal: 11 zář 2014 16:03
od PavelU
petr pp píše:Zatial zlepsenie o cca o 80%
A nemohl jsi jenom natankovat nějakou špatnou naftu...

Re: D2 cierny dym
Napsal: 11 zář 2014 16:37
od Hanys_a_Kaca
Když přemejšlim o tom, jak funguje td5, tak pokud jedou všechny válce apod, motor normálně běží, a kouří mu to černě, tak to prostě znamená málo vzduchu. To může být buď přicpáním něčeho (překážka) nebo že málo tlačí turbo (z ruzných duvodů).
...nebo takovej poslední zoufalej napad, jestli není ucpanej kat.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 11 zář 2014 17:05
od petr pp
Naftu som skusal asi na 6 cerpackach. Turbo som meral len pred chladicom. Diagnoza bez zavad. Ale po zfrezovani zvodov citelne polepsenie uz to dymcuje len na tristvrte plynu ked dam plne gule tak je skoro priehladny.
Re: D2 cierny dym
Napsal: 11 zář 2014 19:24
od MadTom
Jedna možnost - je to plné sazí a je potřeba je vymést - tohle se mi několikrát stalo, když někdo přijel, že chce polepšit s výkonem. Normálně to nekouřilo, přidali jsme, kouřilo, po 200km přestalo a už nekouří. Těch 200km s tím majitel jel podstatně živěji než jezdil do té doby, takže se to prostě vymetlo.
A pokud to nepomůže, tak diagnostiku a projet to ve dvou lidech - jeden řídí, druhej kouká na diagnostiku a zkontrolovat, že všechny hodnoty chodí jak mají. Zvlášť údaje z váhy vzduchu a z čidel tlaku vzduhu v airboxu (nasávaný vzduch) a v sání (tlak za turbem) - ty se docela mění podle zatížení. Dále kouknout na teploty, že jsou rozumné.
A máš to čipnuté? Pokud ano, tak co zkusit návrat k originálu - pokud to pomůže, máš alespoň odkud začít.
A zkusil jsi odpojit váhu vzduchu a projet to?
Re: D2 cierny dym
Napsal: 11 zář 2014 19:31
od petr pp
Mam tam chip od kokeska a skusal som tam dat spat origo ale nefungoval asi som ho pri odpajkovani poskodil a mal som tam aj druhu vahu a aj cidlo na sani .