Stránka 1 z 1
Rada
Napsal: 26 lis 2014 20:11
od Pacholda
Je možné aby 3 dveřévý Discovery I byl s 2 litrovým motorem o výkonu 100 Kw moc se mi to nezdá proto se dotazuji presněji udavají objem motoru 1994 ccm s emisní normou euro 2?
Nejlépe pro představu zde je odkaz co jsem našel a nezdá se mi rád bych nějaké vyjádření od skušenějších děkuji Ondra
Re: Rada
Napsal: 26 lis 2014 20:13
od MadTom
2.0 MPI nebo něco podobného se do D1 dávalo snad v Itálii, kvůli jejich předpisům. Ale řekl bych že to bude spíš unikát a že to není ideální motor - spotřebou to snad mělo být jako V8 s podstatně horším výkonem. Holt jsou to velmi těžká auta.
Re: Rada
Napsal: 26 lis 2014 20:26
od Mira 101
Jo 2,0 mpi ,100KW,jeden je několik let na sauto.
Re: Rada
Napsal: 26 lis 2014 21:46
od Pacholda
děkuji za rady takže od toho ruce pryč díky moc
Re: Rada
Napsal: 26 lis 2014 21:53
od mulder
Ten motor je shodný jako v Roveru 420 a v Roveru 620 byl s turbem a měl 200 koní. Jak se píše výše ty auta jsou všechny z Itálie.
Re: Rada
Napsal: 26 lis 2014 22:07
od MadTom
Jestli ruce pryč to si netroufnu radit, ale pravděpodobně by jsi byl jedinej, kdo takové auto v ČR má. S dílama to nebude také žádná hitparáda a se servisem tuplem. Ale motor není všechno.
Re: Rada
Napsal: 27 lis 2014 10:05
od Acon
Na SK vo Zvolene to chalan mal a možno aj má. A jazdí na CNG. Len dojazd asi 100km. Motor slabý a spotřeba určite nižšia jako V8 no ten výkon by možno stačil na jazdu redukciou po lese.
Re: Rada
Napsal: 27 lis 2014 11:00
od Mirko
Re: Rada
Napsal: 27 lis 2014 13:25
od Koudy
Nejvíce používaný tento motor byl v Rover 800 a to s turbem i bez. Kromě úniků oleje moc problémů neměl, ale jako vhodný agregát do Discovery určitě není...
Už v R800 byl "rozežraný", takže v Disco. to bude ještě o dost horší.
Re: Rada
Napsal: 27 lis 2014 20:35
od Pacholda
Všem moc děkuji za reakci a názor kdyby někdo věděl o něčem lepším byl bych jedině rád ale nemohu si dovolit nic dráhého jen aby to mělo tp a po motorový stránce to jezdilo a byl to dieslik nejlepe 200 td ale i 300 td by nebolo marný vím že je to stejný jen 300 je novější ale nevím táhne mě to k 200 víc
Re: Rada
Napsal: 27 lis 2014 21:17
od Mira 101
Děkujeme za poděkování,najdi D1 300tdi,mám pocit že už jsou od 40 tis,což jsme všichni dali několikanásobek,a v klidu opravuj,přetvářej k obrazu svému,a hlavně čti LRF.
Re: Rada
Napsal: 27 lis 2014 22:53
od Steve
Pacholda píše:Všem moc děkuji za reakci a názor kdyby někdo věděl o něčem lepším byl bych jedině rád ale nemohu si dovolit nic dráhého jen aby to mělo tp a po motorový stránce to jezdilo a byl to dieslik nejlepe 200 td ale i 300 td by nebolo marný vím že je to stejný jen 300 je novější ale nevím táhne mě to k 200 víc
Pročpak?
Dvoustovek je daleko míň než třístovek, ND jsou méně dostupné, je to holt starší model, auta jsou starší než s třístovkou (= shnilejší

), zvenku prakticky stejná auta......
Třístovka je spolehlivá a jednoduchá, dvoustovka taky, ale asi do ní dáš víc peněz (které nemáš). I tak jich bude relativně dost. Ale opravy nejsou náročné, bez elektriky je to ještě pořád lépe opravitelné.
Lanďák je sice pomalý a s vyšší spotřebou, ale zato je poruchový
Pokud koupíš něco z období Dvoustovky (okolo r.1995) a budeš na něm jezdit, tak věř, že se o jeho konstrukci dozvíš víc než bys chtěl
Ale přesto mám tu krabici rád

Re: Rada
Napsal: 27 lis 2014 23:07
od Mira 101
Re: Rada
Napsal: 28 lis 2014 09:34
od habakuk
Vono těch lidí co projeli Svět s Discovery moc nebude páč na takové cestování je to auto prostorově méně vhodné než Def.
Re: Rada
Napsal: 28 lis 2014 19:53
od Steve
Psal jsem "Lanďák" - to se týká obecně LR, nejen "třístovky".
Ta je poruchová víceméně stejně jako jiné verze, jen je jednodušší a opravitelnější. Údajně stačí jen kladivo

Je jednodušší a závady jsou obvykle zřetelnější. U elektroniky se to hledá daleko hůř a čím je jí víc, tím víc závad se může objevit.
Re: Rada
Napsal: 01 pro 2014 07:21
od Pacholda
eště jednou děkuji za další rady a názory se kterými budu určitě pracovat snad se brzy někde setkáme na nějakým srazu