Stránka 1 z 1
Range Rover P38-namontovať mechy alebo nechať struny?
Napsal: 10 pro 2014 22:15
od stanislav013
Na aute dal predchádzajúci majiteľ namontovať struny, oplatí sa mi zainvestovať do vzduchového podvozku, kúpiť nové mechy alebo použité? Čo všetko by som potreboval a koľko by to stálo? Keď som mal auto na zdviháku, všimol som si, že sú tam namontované snímače výšky, nádrž na vzduch a hadičky k mechom. Kde nájdem kompresor a ako by som ho vyskúšal, či je funkčný? Elektronika je asi vyblokovaná, lebo mi nehlási chybu podvozku.
Vopred ďakujem za cenné rady a želám príjemný večer.
Re: Range Rover P38-namontovať mechy alebo nechať struny?
Napsal: 11 pro 2014 00:20
od ssang
Ahoj, když se podíváš do starších příspěvků v sekci RR, tak k tomuto tématu je toho napsáno hodně, bohužel dnes nemám už čas, abych Tě navedl, ale určitě to najdeš

.
Re: Range Rover P38-namontovať mechy alebo nechať struny?
Napsal: 11 pro 2014 06:13
od peti78
měl jsem možnost svést se z rr na měchách a řeknu že to neni až takovi rozdíl jak tady ostatní píšou skoro to nepoznáš jelikoz jsem o tom kdysi taky uvažoval že to vratím na mechy ale potom jsem si dal liftove pružiny a už nic měnit nebudu naco potom řešit problemy z měchama co tu řeší jiní
Re: Range Rover P38-namontovať mechy alebo nechať struny?
Napsal: 13 pro 2014 18:36
od pma1
Měl jsem měchy a teď mám péra. Záleží na okolnostech a je to na delší diskuzi, ale péra jsou v oukeju. Žadná tragická změna v komforu. "Spis naopak", věčně nemusím čekat než se to nafoukne v zimě nemusím mít strach, že mi to zalangsamuje, a před barákem auto nevypadá jak zmoklá slepice. A kompresor mám v kufru na dofukovaní kol
Ale každej to má jinak...