Stránka 1 z 1
RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 17 pro 2014 21:34
od stanislav013
1. Neviete mi poradiť, čo mi môže spôsobiť nepravidelný chod motora? Naštartujem na brnk, ide na 6 valcov, asi za 1 minútu začne niektorý valec vynechávať, aj po pridaní plynu. Keď sa motor zohreje, potom už ide pravidelne.
2. Kde nájdem poistku alebo relé tempomatu, nedá sa zapnúť, ani nepočuť zopnutie relé?
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 17 pro 2014 23:17
od cibajs
Ak to máš manual, tak ten pocit nepravidelneho chodu môže robiť aj dvojhmota.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 18 pro 2014 09:40
od Tazik1992
Dle schema tempomat samostatnou pojistku nemá. Je napájen přímo z řídící jednotky (BCM).
Dost ele.zařízení (nad rámec sdělení manuálu) visí na pojistkách F1 až F10 v modulu v kabině.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 18 pro 2014 16:05
od Stanislav Bedi
odkial mas taku dobru schemu kde sa to da stiahnut
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 18 pro 2014 18:37
od Kokesek
stanislav013 píše:1. Neviete mi poradiť, čo mi môže spôsobiť nepravidelný chod motora? Naštartujem na brnk, ide na 6 valcov, asi za 1 minútu začne niektorý valec vynechávať, aj po pridaní plynu. Keď sa motor zohreje, potom už ide pravidelne.
2. Kde nájdem poistku alebo relé tempomatu, nedá sa zapnúť, ani nepočuť zopnutie relé?
ad1 to muze delat ridici vstrikovac, vytahany retez nebo regulace predvstriku.
ad2 pokud sel a tedka nejde tak postupne...spinac spojky, spinac brzdy,rele, krouzek pod volantem, tlacitka. Tempomat se neda diagnostikovat, nema vlastni ridici jednotku. je to pouze rozsireni stavajici ridici jednotky motoru o rele ktere dava signal ridici jednotce motoru na zaklade komparace napeti. V tom relatku odchazeji tranzistory.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 19 pro 2014 14:29
od hrabiko
Stanislav Bedi píše:odkial mas taku dobru schemu kde sa to da stiahnut
pošli email a nasdílím ti ho. Je toho 50MB.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 19 pro 2014 14:37
od Tazik1992
Stanislav Bedi píše:odkial mas taku dobru schemu kde sa to da stiahnut
Tušim, že to je z RAVE a nebo se to poflakuje po netu samostatně vypreparované.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 21 pro 2014 20:56
od JSK
Já se přidám s novou závadou.
Při ubrání u studeného nebo mírně ohřátého motoru problikne kontrolka vstřikování, při řazení (manuál) zároveň rychle spadnou otáčky, takže z řazení je začátečnický škubanec. Je to špatný řídící vstřik?
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 21 pro 2014 21:50
od hrabiko
Nejsem odborník, ale problém s řídícím vstřikem jsem měl. Nebylo to vynechávání některého válce ale všech současně na jeden nebo max.dva cykly. Pak vše zase ok. Přes diagnostiku nebylo vidět nic (podle kokeska zase tak chytrá není), pomohlo až zkušebně ten vstřik vyměnit. Vidět to šlo jenom na osciloskopu jako chybějící signal od onoho řídícího vstřiku.
Ale jak píšeš, školácké cuknutí při rozjezdu. U mne to ale dělalo studený i teplý motor.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 21 pro 2014 22:43
od dava
Dožhavuje ti?? mrkni na relátka a pojistky.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 22 pro 2014 14:32
od JSK
Dělá to dokud se neohřeje na provozní teplotu, takže se žhavením to nebude mít souvislost, a pak taky chybí souvislost žhavení s probliknutím kontrolky. Zkusím ten řídící vstřik, někde v garážovém bordelu bych měl mít jiný.
Re: RR P38 2.5 DSE-nepravidelný chod motora
Napsal: 22 pro 2014 14:41
od dava
JSK píše:Dělá to dokud se neohřeje na provozní teplotu, takže se žhavením to nebude mít souvislost, a pak taky chybí souvislost žhavení s probliknutím kontrolky. Zkusím ten řídící vstřik, někde v garážovém bordelu bych měl mít jiný.
Motory dožhavují za chodu při nízké teplotě a v nějakém nižším spektru otáček, řídí to jednotka podle teploty vody. Souvislost tam s kontrolkou být může