Stránka 1 z 1

Nespoľahlivé a nefunkčné turbo

Napsal: 19 pro 2014 13:20
od Bushdog
Všetkých Vás zdravím. Prišiel som sem s dôverou, že nájdem podporu a pomoc u skúsených, praxou a užívaním LR zušľachtených autorít, a možno niekomu pomôžu moje skúsenosti.
Trápi ma nie LR ale služby spojené s jeho servisovaním. V tejto veci tu hľadám podporu. Mám FREELANDER 2, ktoý mi slúžil k plnej spokojnosti až do posledného pol roka, kedy mi začalo odchádzať turbo. Je v záruke, tak som hľadal servis v záručnej opravovni. ZLÉ SKÚSENOSTI ! ! !
Pol roka - konkrétne sedem servisných opráv - a auto mi stále nechodí, ako má. :angry
Poraďte mi, prosím, je v strednej Európe niekto (servis), kto rozumie svojej robote, má profesnú česť a váži si zákazníka?

Podrobnosti poruchy a prístup spomínaného značkového servisu, samozrejme aj s presnou identifikáciou a adresou pre varovanie ostatných majiteľov LR, sem napíšem neskôr.

Vás zdravím, Bushdog.

Re: Te salutant... .... servis a jeho kvalita

Napsal: 19 pro 2014 22:34
od Bushdog
Tak k veci :
Slabý výkon motora sa prejavuje tým, ako by motor postupne strácal turbo až jeho výkon ide na úplnú nulu. Zaujímavé je to, že keď je motor studený, turbo podáva výkon stopercentný. Akonáhle sa dostane motor do prevádzkovej teploty, presnejšie na hornú hranu normálnej prevádzkovej teploty, "výkonnostná krivka" turba stráca strmosť - výkon turba nabieha pomalšie, účinok turba sa začína prejavovať stále pri vyšších otáčkach, až nakoniec turbo zmizne úplne a z auta je čistý soft diesel. Ak ale auto odstavím a nechám motor úplne vychladnúť, tak zase turbo beží na plný výkon. Samozrejme, čím je vonku teplejšie, tým rýchlejšie ide turbo do kolien. Diagnostika palubného počítača neukáže žiadnu závadu, motor nejde do redukovaného výkonu, diagnostika v servise nenašla žiadnu závadu - ani stopa po poruche - ani pri okamžitom meraní, ani v pamäti porúch. Asi systémom pokus-omyl "servismeni" vymenili škrtiacu klapku nasávaného vzduchu, vymenili snímač nasávaného vzduchu a dnes vymenili celé turbo aj s hadicami. NIČ ! ! ! - Stále to isté. Keď sa motor zohreje, môžem na plynovom pedále stepovať jak Korn, reakcia na výkone auta žiadna. "Odborníci" zo servisu posielali vraj údaje načítané z auta do Anglicka do fabriky a tie výmeny vraj robili na základe odporučení od výrobcu. Tak buď angličania nevedia čo vyrobili, alebo ma páni v servise ojebabrávajú! Tudy cesta nevede.
Ak už niekto z Vás zažil takýto zázrak s turbom - dajte echo čo s tým mám robiť.

Re: Te salutant... .... servis a jeho kvalita

Napsal: 19 pro 2014 22:47
od popeye
madzichladic stlaceneho vzduchu ?? :whew

Re: Te salutant... .... servis a jeho kvalita

Napsal: 19 pro 2014 22:57
od Bushdog
Ďakujem za typ. 4o by s tým medzichladičom mohlo byť - deravý?, špinavý?, ..., nefunkčný? ... ja som stavbár autám rozumiem len ako užívateľ... :wasntme

Re: Te salutant... .... servis a jeho kvalita

Napsal: 19 pro 2014 23:40
od Balú
odkial si ? skus pootravovat Kokeska memberlist.php?mode=viewprofile&u=2627 je to šikovník šikovný do elektriky, samozrejme aj mechaniky a landroverom rozumie,mal by si to mat z SK k nemu najblizsie ...mozno by si mal zmenit nazov vlakna :wink:

Re: Nespoľahlivé a nefunkčné turbo

Napsal: 22 pro 2014 08:59
od Bushdog
Som z Rimavskej Soboty = každý servis ďaleko. Ale ak treba, musí ísť hora za Mohamedom.

Re: Nespoľahlivé a nefunkčné turbo

Napsal: 22 pro 2014 16:55
od Balú
hmmm tak to teda byvas fakt trochu bokom ,skusal si mu pisat SZ,alebo telefonovat ? on totiz dost casto chodi aj na SK (ale netusim ci aj do vasich koncin...) a v tomto vynimocnom pripade by mozno mohol prist mohamed k hore ,alebo by sa mohli objekty stretnut niekde... hlavne to chce komunikovat s ním,ja ti ho len mozem odporucit ako sikovneho odbornika na LR ...napis mu SZ,lepsie zavolaj isto sa nejako dohodnete.

Re: Nespoľahlivé a nefunkčné turbo

Napsal: 22 pro 2014 21:51
od Bushdog
Ďakujem Balú, napísal som mu SZ - teraz trpezlivo čakám na odpoveď.

Re: Nespoľahlivé a nefunkčné turbo

Napsal: 08 čer 2019 11:02
od ZdenaT
Dobrý den,neřešili jste někdo stejný problém?Po zahřátí a při vyšší venkovni teplotě přestane jít turbo,auto vůbec nejde do otáček.EGR,váha vzduchu už měněna.Diagnostika psala váhu vzduchu.