Stránka 1 z 1
Hydroštel, jak poznám že je špatný?
Napsal: 03 led 2015 21:16
od ludarover
Zdar chlapy, měnim těsnění na 1.8 benzín z duvodu voda v oleji, vyčistil jsem hydroštely a skusil pružnost, některé pruží a některé se ani nehnou. Je to vada? Nebo se naplní olejem a bude to v poho?
Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?
Napsal: 05 led 2015 14:23
od ludarover
Tak nikdo nenapsal, musel jsem si poradit sám šlehnul jsem s nim třikrát o stůl a hydroštel se rozpadl na tři kousky které jdou vyčistit a dolít novým olejem a zase sesadit. Když bude někdo potřebovat tak podrobně poradím a postup vysvětlím. Jde to.
Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?
Napsal: 05 led 2015 17:04
od Trewor - ségra
Hydroštely se povětšinou nemění ze dvou důvodů:
1) aftermarket jsou často méně kvalitní než origo
2) zdvihátka skoro vždy cvakaj kvůli zavzdušnění nebo jejich zanešení a následné netěsnosti a né kvůli opotřebení.
Odvzdušňujou se cyklickým pomalým zvýšením do středních otáček se stejně dlouhými pauzami na volnoběh.
Bordel může rozpustit průplach motoru, ale jistota je je vyndat a buď propláchnout čistidlem a pak napustit olejem za použití drátku nebo je rozebrat a párátkem, čistidlem a uchošťourama vydrbat do čista.
Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?
Napsal: 05 led 2015 18:37
od Zizal
Nebo si ho hodis do benzinu a pekne v prstech rozchodis. Jak je tvrdy, tak cvaka, protoze nesteluje... Kdyz je venku ma pekne pruzit jen ta pruzinka uvnitr. No a pred montazi je dobre ho naplnit olejem. Jinak to celkem trva nez se naplni a do te doby to rachoti jak sici stroj a mohlo by se stat neco nemileho.
Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?
Napsal: 05 led 2015 20:51
od ludarover
Zizal píše:Nebo si ho hodis do benzinu a pekne v prstech rozchodis. Jak je tvrdy, tak cvaka, protoze nesteluje... Kdyz je venku ma pekne pruzit jen ta pruzinka uvnitr. No a pred montazi je dobre ho naplnit olejem. Jinak to celkem trva nez se naplni a do te doby to rachoti jak sici stroj a mohlo by se stat neco nemileho.
No v tom benzínu jsem to poprvé zkoušel a bylo to ještě horší až to nešlo vubec. Každá součástka musí být rozmontovatelná jsem si říkal tak jsem s tim šlehnul o dřevěný stůl a rozlítlo se to, pak se to dá velice dobře vyčistit s hadrem hrotem a zahlím šroubovákem a hlavně vzduch, ředidlo a nejlepší je hasící kapalina z hasičáku, teď si nevzpomenu jak se jmenuje. Emulze se blbě čistí.
Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?
Napsal: 05 led 2015 20:56
od ludarover
Trewor - ségra píše:Hydroštely se povětšinou nemění ze dvou důvodů:
1) aftermarket jsou často méně kvalitní než origo
2) zdvihátka skoro vždy cvakaj kvůli zavzdušnění nebo jejich zanešení a následné netěsnosti a né kvůli opotřebení.
Odvzdušňujou se cyklickým pomalým zvýšením do středních otáček se stejně dlouhými pauzami na volnoběh.
Bordel může rozpustit průplach motoru, ale jistota je je vyndat a buď propláchnout čistidlem a pak napustit olejem za použití drátku nebo je rozebrat a párátkem, čistidlem a uchošťourama vydrbat do čista.
Jo to jsem taky zjistil, dají se vyčistit zaplať pánbů. Mění se pouze když se hydroštel zasekne v hliníkovém pouzdře a vačka stlačuje neotočný hydroštel a vyšoupe v něm drážku. Hydroštel se v těle samozřejmě má pootáčet.