RR 4.4 Jag motor
Napsal: 06 úno 2015 14:15
Chlapy mate niekdo skusenosti z týmto motorom? nejde mi o BMW motor ale o ten z Jaguaru hlavne spolahlivost a pod.
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Myslím, že mám ten samý ve své D3 a je v pohodě, mám na něm nalítáno cca 175 tisíc milkapscha píše:Chlapy mate niekdo skusenosti z týmto motorom? nejde mi o BMW motor ale o ten z Jaguaru hlavne spolahlivost a pod.
Jestli máš na LPG najeto víc než 100 000 km, tak je potřeba seřídit ventilystan píše:Myslím, že mám ten samý ve své D3 a je v pohodě, mám na něm nalítáno cca 175 tisíc mil
a zvuk té V8, když se to vytočí, je úžasný
eliott píše:Jestli máš na LPG najeto víc než 100 000 km, tak je potřeba seřídit ventilystan píše:Myslím, že mám ten samý ve své D3 a je v pohodě, mám na něm nalítáno cca 175 tisíc mil
a zvuk té V8, když se to vytočí, je úžasný
Neklan píše:AJV8 motor znám z Jaguaru XK, se kterým ročně najezdím pár tisíc km, přesto, že mi nepatří a ten motor (v tomto případě atmosferický 4,2 l) miluji. V Jaguaru pochopitelně nepřipadá konverze na LPG vůbec v úvahu (to auto žere stejně nebo často i míň benzinu, než Discovery nafty), ale tohle píší JE Engineering o možných problémech s hlavami u tohoto motoru při konverzi na LPG:
However, the AJV8 engine has been found to be susceptible to valve recession when using LPG due to the valveseat
material used in OE manufacture, and the "dry" nature of the gas with no lubrication additives as found in petrol. JE
have developed two alternative configurations to overcome this problem.
S/V Cylinder Heads: JEmodified heads with 16 all new sintered tungsten carbide valve seats per head. Valve seats
machined, cut and ground to the optimum shape for performance and long life. Valves individually handground to fit
individual seats, ports shaped to improve gas flow and camshafts and followers fitted to optimise minimum tolerance
specifications. Per pair (exchange) £1328.00 Fitting £1015.00.
For total peace of mind, especially when intending to cover very high mileages, it is wise not to rely entirely on
'FlashLube' with an LPG converted normally aspirated AJ engine and to fit the JE modified heads. In any event, LPG
converted cars should always be run on neat petrol from time to time.
Kdo mne zná, tak ví, že bohužel u aut jsem nadšený a plně spokojený (a snad i šikovný) uživatel - řidič. S opravama je to u mne ale horší. Sám moc nezvládnu a musím si vše nechat spravovat v servisu... Nicméně ke scé D3:Neklan píše:
Já jsem původně je chtěl udělat, ale ukázali mi to a byli naprosto OK...eliott píše:Tak to ty ventily snad udělali.
Raz som sa viezol v tej D3 4.4l a ta kultura chodu tak to je dovidenia krasny zamatový a tichý chod motorastan píše:Já jsem původně je chtěl udělat, ale ukázali mi to a byli naprosto OK...eliott píše:Tak to ty ventily snad udělali.
Dělali jsme před Vánoci auto, co mělo najeto 100k na LPG a některé ventily už vůbec nedovíraly.stan píše:Já jsem původně je chtěl udělat, ale ukázali mi to a byli naprosto OK...eliott píše:Tak to ty ventily snad udělali.
Asi mám štěstí na dobře udělaný plyn. Je fakt, že původní majitel byl nadšenec a nechal si to vyšperkovat...eliott píše: Dělali jsme před Vánoci auto, co mělo najeto 100k na LPG a některé ventily už vůbec nedovíraly.