Stránka 1 z 2

SMAZAT PROSÍM, PRODÁNO !!!

Napsal: 14 úno 2015 20:23
od David S.
Prodám Fiat 125p, r.v. asi 1971, doklady mám u rodičů, spz je v depozitu. Je to pozůstalost po dědovi, je k tomu i dost náhradních dílů. Je tam i legální zástavba LPG, jinak je vše originál, krásný stav. Existuje k tomu tzv.kniha řidiče, kde je zapsán každý servis či náhradní díl. Nyní již pár let zaplachtováno v suché stodole.
Cena 50.000 Kč.
Tel. 724 728 478
email: david.solnicky@atlas.cz........

Re: FIAT 125P

Napsal: 14 úno 2015 20:26
od David S.
další

Re: FIAT 125P

Napsal: 14 úno 2015 20:28
od David S.
další

Re: FIAT 125P

Napsal: 14 úno 2015 23:03
od forester
Tak toto poznám!15 rokov som sa pod tým váľal kým to otec predal.Tento typ bol montovaný z origo talianskych dielov ako prvé vozidlá,niektoré diely sa museli kupovať na Taliana lebo z Poliaka nepasovali.Je zázrak v akom je to stave na svoj vek(aj keď prdné blatníky niesú origo z tohoto typu patria tam úzke chrómové smerovky)Želám dobrý predaj takýchto nebude veľa na trhu.

FIAT 125P

Napsal: 15 úno 2015 12:20
od David S.
Dekuju za info. Vzdycky mi to tak deda tvrdil a ja mu moc neveril. Nekdy v roce 1973 auto jelo do Italie a udajne cely servis fiat se sebehnul aby poznavali co je origo italske a co ne [emoji51]. Ty blatniky - je mozne, ze na nich byla tupka rezu a deda je okamzite vymenil. Na zimu to auto bylo vzdy ve vytapene garazi, na spalcich, brzdy byly dany do oleje [emoji74]. Stav je moc pekny.

Re: FIAT 125P

Napsal: 17 úno 2015 08:13
od BeerRudolf
Nebyla původně u těchto prvních šaltrpáka pod volantem ?

Re: FIAT 125P

Napsal: 17 úno 2015 18:01
od spata
Ne nebyla.

Re: FIAT 125P

Napsal: 17 úno 2015 18:21
od merlin
Sorry for of topic
Měl jsem origo, 1600, 2xOHC 100 koní hranaté světla. V době žigulů a stovek to bylo neskutečný brko. Ale šel do světa protože hnil rychleji než jezdil :-)
Dokonce existuje video, kde jede tak rychle až ho krabicoidní tvar zvedne a převrátí

Re: FIAT 125P

Napsal: 17 úno 2015 18:35
od spata
Byly doby,kdy byla Italska auta nejlepšejší,ježišiprostě,jak jsem rad za Angličáky

Re: FIAT 125P

Napsal: 17 úno 2015 20:17
od forester
spata píše:Ne nebyla.
A to teda bola!
Teda na tom našom určite.Postupne to zmenili na radenie na podlahe.Dokonca aj na bokoch blatníkov za predným kolom sme mali ozdobný nápis (LICENCIA FIAT).Ten som tiež na žiadnom nikdy nevidel.Toto na svoju dobu bolo neskutočné delo(1500)Rýchle a pohodlné,akurát to žralo aj lístie okolo cesty(11l/100).

Re: FIAT 125P

Napsal: 17 úno 2015 23:41
od default
Já jsem u tohoto vozu byl naprosto unešen tím "digitálním" tachometrem...
Žádná ručička - pod těmi čísly na tachometru jezdí červený proužek, který ukazuje rychlost...

Re: FIAT 125P

Napsal: 19 úno 2015 09:01
od BeerRudolf
Teď si vybavuji že otec měl jednoho s těchto prvních a nějaká baba mu ho zrušila. Ta šaltrpáka je správně na podlaze :yes Teď jsem mluvil s otcem :mt

Re: FIAT 125P

Napsal: 19 úno 2015 10:30
od stiinek
Já mluvil se strejdou, který měl stopětadvacítky dvě. Říkal že šaltrpáka na podlaze byla od zřejmě od 1972, že toho prvního kupoval právě po této změně.
Na sloupku volantu je i na fotce vidět zaslepená díra, kde původně řadička byla.

Re: FIAT 125P

Napsal: 19 úno 2015 12:46
od David S.
Klucí, já si to auto odjaktěživa pamatuju s pákou na podlaze, ale děda, budiž mu země lehká už mi neprozradí jak to bylo doopravdy.. Podívám se do papírů jaký je to rok výroby.

Re: FIAT 125P

Napsal: 19 úno 2015 13:12
od Franta D1
My ho měli taky. Rv 1973 a když to tak vezmu v době trabošů, dacií, š 100... to bylo kulevalošfaro.
Já jsem s ním najezdil ještě v roce 97-98 cca 20000 km. Když ho táta prodával v r 98 tak měl v parádním stavu původní kastli bez hniloby najeto měl skoro 300 tis a nikdy se na tom nic nevysralo. Ke konci začínala lehce zlobit elektrika, ( už v r. 73 to mělo všude relata), což pro mne nabyl zase takovej problém. Ten chlap co ho koupil s ním jezdil asi 2 roky a pak se i s autem odstěhoval. Dál nevím. :inlove

Re: FIAT 125P

Napsal: 19 úno 2015 13:31
od stiinek
Nemyslím tím, že byla pod volantem na tomhle autě, ale že používali ten sloupek s dírou dál, jen do něj nacpali v továrně zátku ;)

Re: FIAT 125P

Napsal: 19 úno 2015 14:36
od astero
Fiat 125p bolo moje prve auto, mal som rv 1968, radenie na stĺpiku volantu. Prvé série vyrábal poliak z časti z talianskych dielov. Tie mali vzadu delené smerovky od brzdových, novšie verzie s radením od podlahy mali v zadu svetlá kombinované. Určite sa však objavil pri prechode aj mix variant. Interiér auta bol luxusný, chróm a koža.
V zime sa s tým jazdilo ťažko, pretože predné brzdy sa ostávali visieť, a ľahká zadná náprava ho občas na snehu a ľade nedokázala pohnúť. Riešilo sa to závažím v kufri :lol:

Re: FIAT 125P

Napsal: 19 úno 2015 19:44
od forester
Tak na brzdy bolo najúčinnejšie kladivo ,keďže to boli jednostranné plávajúce strmene stačilo sa zohnút a poriadne jeb..úť po strmeni.Do prvého zabrzdenia bolo opravené :punch

Re: FIAT 125P

Napsal: 20 úno 2015 08:05
od BeerRudolf
Ten otcův byl z roku 1973. Co jsem zjistil tak rok 1973 byl přelomový cca do půlky řadička pod volantem a dále na podlaze jak zde píše Stíínek. Takže je - li tento z roku 1971 měl by ji mít podle všeho pod volantem a nebo je mladší, nebo předělaný.
Mimochodem to mělo kotouče i na zadku :yes Na rozdíl od Oltcita i s posilovačem :kiss

Re: FIAT 125P

Napsal: 09 bře 2015 15:07
od David S.
Kluci chystá se na auto nějaká "polská spojka", tak pokud jste si na něj někdo dělal zálusk, dejte mi vědět. Díky David