SMAZAT
Napsal: 08 bře 2015 12:00
Prodám Defender 110 300 Tdi, r.v. 1998, 9 míst, najeto 310 xxx km, TK 09/2016, barva zelená metal Epsom Green Micatallic,
koupeno jako dovoz z D od Cyrila na konci roku 2012, 2. majitel, první majitel vedl servisku až do prodeje (290 000 km), mám faktury k dalším opravám...
Celkově dobrý stav, povrchová koroze rámu, karoserie
Hned po koupi udělány rozvody, včetně kladek, víka rozvodů, klakda řemene, termostat,vodní pumpa, těsnění vodní pumpy
výměna všech náplní (oleje měněné aždý ro včetně filtrů)
výměna palivové nádrže
zaslepení EGRu
vyčištění intercooleru, montáž silikonových hadic
výměna prvního dílu výfuku
montáž elektrického předehřevu Calix do mrazové zátky, včetně elektrického ventilátoru do interiéru
vloni výměna komplet spojky včetně gufera na klice, vypínací HD páka, pomocný spojkový válec
nové tlumiče Britpart cellular dynamic, podvozek standardní,
výměna gurefa PP kolo
výměna poloosy včetně unašeče PZ kolo, renovace třmenů včetně nerezových pístků a části brzového potrubí, nové kotouče vzadu, nové destičky, brzdová kapalina...čepy řízení..
nastavení předvstřiku
vyměněny LP a LZ a páté dveře
nové přední sedačky, nové postranní lavice v kufru
výměna spínače světel, dřevěný volant s menším průměrem, čirá světla, regulátor napětí alternátoru, pochozí plechy na blatníky
dodělaný nájezďák, A-bar, nosič rezervy na páté dveře, kryt zadního diferenciálu
obuto na 235/85/16, nové Nokian Hakkappallitta, 30 mm duralové podložky, černé al disky
V TP zapsáno více rozměrů kol, včetně 255/85/16, naviják a zahrádka
Auto je denně v provozu, svítí, brzdí i když kvičí destičky mintex, troubí, díky předehřevu žádné studené starty, nicméně jsem s ním najel jen 20 tkm po silnicích, v terénu nejeté
k závadám,
povrchová koroze již zmíněná, trochu víc u LZ dveří, ošklivý tapec 5. dvěří, lehce ťuklý LZ růžek,
lehce prosakuje hlavní spojkový válec, mám ho k autu, příležitostně vyměním
lehce drhne synchron 2 kvaltu, záleží na náladě
nesvítí kontrolka mezinápravy, mám nové čidlo
někde zlobí kostra, ještě jsem to neobjevil, přez zimu na chodníku se mi to nechtělo hledat
zlobí doběh stěračů, mám nový,
klika PP dvěří, ještě opravím nebo dodám,
K autu je druhá řada sedaček z pumy, další tažné, zmíněná čidla, páčka vypínače blinkru, panty dveří, zrcátka, stará světla, několik náhradních světel pozičních, tapec dveří, rádio a vysílačku a další věci, které jsem k tomu různě dokoupil...
Cena k jednání 180 000 kč
K autu můžu nabídnou ještě za nějakou balíčkovou cenu celou sadu kol, šnorchl a prahy, které jinak inzeruji zvlášť
koupeno jako dovoz z D od Cyrila na konci roku 2012, 2. majitel, první majitel vedl servisku až do prodeje (290 000 km), mám faktury k dalším opravám...
Celkově dobrý stav, povrchová koroze rámu, karoserie
Hned po koupi udělány rozvody, včetně kladek, víka rozvodů, klakda řemene, termostat,vodní pumpa, těsnění vodní pumpy
výměna všech náplní (oleje měněné aždý ro včetně filtrů)
výměna palivové nádrže
zaslepení EGRu
vyčištění intercooleru, montáž silikonových hadic
výměna prvního dílu výfuku
montáž elektrického předehřevu Calix do mrazové zátky, včetně elektrického ventilátoru do interiéru
vloni výměna komplet spojky včetně gufera na klice, vypínací HD páka, pomocný spojkový válec
nové tlumiče Britpart cellular dynamic, podvozek standardní,
výměna gurefa PP kolo
výměna poloosy včetně unašeče PZ kolo, renovace třmenů včetně nerezových pístků a části brzového potrubí, nové kotouče vzadu, nové destičky, brzdová kapalina...čepy řízení..
nastavení předvstřiku
vyměněny LP a LZ a páté dveře
nové přední sedačky, nové postranní lavice v kufru
výměna spínače světel, dřevěný volant s menším průměrem, čirá světla, regulátor napětí alternátoru, pochozí plechy na blatníky
dodělaný nájezďák, A-bar, nosič rezervy na páté dveře, kryt zadního diferenciálu
obuto na 235/85/16, nové Nokian Hakkappallitta, 30 mm duralové podložky, černé al disky
V TP zapsáno více rozměrů kol, včetně 255/85/16, naviják a zahrádka
Auto je denně v provozu, svítí, brzdí i když kvičí destičky mintex, troubí, díky předehřevu žádné studené starty, nicméně jsem s ním najel jen 20 tkm po silnicích, v terénu nejeté
k závadám,
povrchová koroze již zmíněná, trochu víc u LZ dveří, ošklivý tapec 5. dvěří, lehce ťuklý LZ růžek,
lehce prosakuje hlavní spojkový válec, mám ho k autu, příležitostně vyměním
lehce drhne synchron 2 kvaltu, záleží na náladě
nesvítí kontrolka mezinápravy, mám nové čidlo
někde zlobí kostra, ještě jsem to neobjevil, přez zimu na chodníku se mi to nechtělo hledat
zlobí doběh stěračů, mám nový,
klika PP dvěří, ještě opravím nebo dodám,
K autu je druhá řada sedaček z pumy, další tažné, zmíněná čidla, páčka vypínače blinkru, panty dveří, zrcátka, stará světla, několik náhradních světel pozičních, tapec dveří, rádio a vysílačku a další věci, které jsem k tomu různě dokoupil...
Cena k jednání 180 000 kč
K autu můžu nabídnou ještě za nějakou balíčkovou cenu celou sadu kol, šnorchl a prahy, které jinak inzeruji zvlášť