Stránka 1 z 1
Únik chladící kapaliny
Napsal: 03 kvě 2015 10:32
od vrtich
Chtěl jsem se zeptat těch co tahají těžší věci s Dll je normální když máte zařazenou redukci a kvůli síle to musíte vytáčet k 3000 otáčkám tak jestli je normální že u hadic které jsou napojeny buď to k chladiči nebo u motoru že to v tom rosí nebo dokonce kape i když to tam je stažený normal železnou utahovací páskou? Jak tomu úniku mohu předejít? Díky.
Re: Únik chladící kapaliny
Napsal: 03 kvě 2015 11:29
od kupec18
vrtich píše:Chtěl jsem se zeptat těch co tahají těžší věci s Dll je normální když máte zařazenou redukci a kvůli síle to musíte vytáčet k 3000 otáčkám tak jestli je normální že u hadic které jsou napojeny buď to k chladiči nebo u motoru že to v tom rosí nebo dokonce kape i když to tam je stažený normal železnou utahovací páskou? Jak tomu úniku mohu předejít? Díky.
Nemuže byt praskla hadice, nebo špatna stahovaci paska, popřipadě, nějak poškozana (většinou silně nahryzana korozi), ta plocha kam dosedá hadice a těsní?
Ja řešil něco podobneho na topení a musel jsem ty spony měnit snad 3krat hadici jsem byl liny kupovat.
Re: Únik chladící kapaliny
Napsal: 03 kvě 2015 11:30
od vrtich
Zkusím ty spony protože hadice jsou dva týdny nové
Re: Únik chladící kapaliny
Napsal: 03 kvě 2015 13:27
od MadTom
Je pravda že nic extra těžkého většinou netahám, ale na redukci jedu většinou na podstatně nižší otáčky, nad 3000 jedině v ostrém stoupání, kde je potřeba se doopravdy rozjet.
Ale mám auto s manuální převodovkou, pokud máš automat, tak ten ve standardním provedení ty 3000 potřebuje.
Re: Únik chladící kapaliny
Napsal: 03 kvě 2015 16:44
od vrtich
MadTom píše:Je pravda že nic extra těžkého většinou netahám, ale na redukci jedu většinou na podstatně nižší otáčky, nad 3000 jedině v ostrém stoupání, kde je potřeba se doopravdy rozjet.
Ale mám auto s manuální převodovkou, pokud máš automat, tak ten ve standardním provedení ty 3000 potřebuje.
Mám manuál Td5 a tahám s tím klády v lese a občas když se někde víc zareje musím hold přidad a když pak jdu druhý den k autu tak mám louži pod autem a když kouknu pod kapotu tak u hadic kde jsou napojeny tak je viděd že to kapalo. Když ale jezdím normal po silnici tak těchto otáček málo kdy dosáhnu jezdím kolem 100-110 km/h max někdy 130 když potřebuju předjed ale to je málokdy a po zastavení druhý den pod autem nic jen když s tím autem pracuju. To potom po pár kládách druhý den doleju i půl expanzky

Re: Únik chladící kapaliny
Napsal: 03 kvě 2015 17:30
od harvy
Zkus očistit místa kde sedí hadice dát nové spony a asi si kup víčko expanzní nádobky (je vněm přetlakový ventil ) když se přidře nebo ucpe tak ti potom vzniká veliký tlak který prostě spony neudrží !
Re: Únik chladící kapaliny
Napsal: 03 kvě 2015 17:33
od vrtich
Dobře děkuju za radu jen jak bude čas hned to udělám a uvidíme
Re: Únik chladící kapaliny
Napsal: 03 kvě 2015 19:49
od MadTom
Rád koroduje výstup na hlavě, kde je napojená hadice s odvzdušňovákem. Před pár měsíci jsem měnil odvzdušňovák za mosaznej a při té příležitosti jsem tu hadici z hlavy sundal, oškrábal tu trubku od kamene a dal novou pásku, místo originál pružinové, od té doby mám klid. A na Defu mě to čeká taky.
No a jestli ti nestačí výkon, tak je furt možnost to čipnout, ale nejdřív proběhnout na diagnostice, jestli není KO některé čidlo.
Re: Únik chladící kapaliny
Napsal: 22 črc 2015 22:13
od radekd
Zdravím, řeším únik kapaliny u DII Td5 někde v zadní části motoru , protože mi kapalina stéká na převodovku u startéru a určitě to není chladič/ohřívač nafty i hadice k topení jsou suché. Mám podezření jestli to nejde někde z bloku. Nemá s tím někdo zkušenost.
Dík za případné reakce.