Stránka 1 z 1

L322 off road úpravy co lze a co ne?

Napsal: 24 kvě 2015 23:32
od Dommy
Dospel jsem k nazoru, ze DII jako daily car neni to pravy orechovy, brichoplaz mne nebavi a tak jsem dospel k nazoru, ze poridim L322 V8, o spolehlivosti, poruchovosti se bavit nechci.

Jde mi o to, ze se mi nelibi RR na nizkoprofilovejch gumach, prilepeny k zemi ospojlerovany atd.... Podle me je to king of off road a tak by tak mel i vypadat....nehlede na to, ze dost casto bezhlave vyrazim mimo cesty a tak bych chtel i aby to v ramci moznosti fungovalo. Vygooglil jsem, ze dost lidi tam dava 305/55 R20 a nejaky 2" lift a pak uz to auto vypada hezky a evidentne i najezdovy uhly a vyska jsou nekde jinde. Jde mi o to, jestli to tam nekdo z Vas ma a jak to funguje? A co jsem nasel tak lift lze resit prestavbou na pruziny a nebo i nejakym oblbnutim cidel na mechy??? S cim mate zkusenost? Co na to potom poloosy, ramena, cepy atd?

Na spotrebu seru, na hukot od pneu taky, jen bych si chtel zachovat rangeroveri komfort. Nerikam ze to bude praskat Defendery, ale zase je podle me skoda z toho delat ryze silnicni povoz.

Tak sem s tim a kdybyste meli nejaky foto pro inspiraci, nezlobil bych se.

PS: omlouvam se za gramatiku, ale pisu z takovy debilni placicky...

Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?

Napsal: 25 kvě 2015 08:43
od merlin
Přečti si "můj život s L322"
A největší kola na nejmenším disku tam dáš 265/70 r 18
Dobrá volba auta


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?

Napsal: 25 kvě 2015 15:36
od Dommy
Vlákno jsem prolezl...je dobrý, spousta užitečných rad... Našel jsem pár pacientů co tam ty kola dali (viz. foto) a jelikož já jsem taky pacient, tak je chci taky:-) Jo a kdybyste někdo věděl o nějaký kloudný 4.4 v ČR tak dejte vědět...jinak asi vyrazím někam do světa pro něj.

Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?

Napsal: 26 kvě 2015 15:55
od Lukasino
Nevím kam jezdíš nebo co jezdíš, ale osobně mám rád originální řešení. Tzn. vzít 18", dát na to odpovídající AT, sundat z předního nárazníku spodní plasty a zvládne to fakt dost.

Případně ještě přes diagnostiku (nebo IID Tool) to zvednout na měchách.

Záleží co jezdíš, RR / D III-IV mají rády technický terén, ne hromadu bahna a bahenní díry... A na ten technický terén je podle mě originální řešení s dobrými AT ideální.

Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?

Napsal: 26 kvě 2015 20:15
od desmosedici-rr
tady je docela velký výběr pneu
http://www.pneu4x4.cz/