Stránka 1 z 2
Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:21
od emo
Nazdar vie mi niekto poradit kde by som mohol zohnat smerovu rucnu brzdu tak aby som vedel zabrdit len jedno koleso vzadu dik

Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:23
od patrik
emo píše:Nazdar vie mi niekto poradit kde by som mohol zohnat smerovu rucnu brzdu tak aby som vedel zabrdit len jedno koleso vzadu dik

To určiťe len tak nekupiš - všetko je domaci tuning
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:27
od emo
Da sa to kupit v amerike cely set len niektory ludia su skupy na informacie tak treba k tomu nejaky rozdelovaci ventil plus paku ....
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:34
od petr pp
To je kvapalinova alebo vzduchova

Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:38
od SJ410
To se asi bude muset zabrousit do rallye. Dat tam např, dvě hydr. ruční brzdy....
http://www.speedpro.eu/brzdy-rucni-brzdy-c-25_59.html
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:44
od emo
Tak by som ale mal tri rucne ak tomu rozumiem, ono by to malo byt tak ze paka by bola v strednej polohe pohybom dole je jedno kolo a potiahnutim hore je druhe..
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:48
od mipr
emo a načo to chceš používať ?

Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:51
od petr pp
To by sa dalo z dvoma valcamy pod sebou .
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 20:52
od emo
mipr píše:emo a načo to chceš používať ?

Aby som sa vedel dobre zatocit pri triale lebo teraz musim niektore sekcie na dva krat tocit a to su sekundy

Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 21:20
od emo
Pozri video 1.28 tam je hendikep preto potrebujem smerove brzdy
https://youtu.be/dFkraJUYwZI
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 21:36
od mipr
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 05 srp 2015 23:42
od VencaZE
Rozdělovač brzdnýho účinku měl Zetor I UŘ ze šedesátých let- přepínání hydrauliky mezi zadními koly

.
http://www.agrozetshop.cz/rozdelovac-hy ... 88-c-1462/
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 06 srp 2015 00:20
od sudajs
někde na offroadforu sem tak před rokem zahlíd že někdo prodával elektromagnetický ventily na brzdy, tj zablokuješ trubku na jednom kole tim padem ti to kolo nebrzdí. To by taky mohlo bejt zajímavý řešení.
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 06 srp 2015 00:41
od Hanys_a_Kaca
Já bych napáchal na každá kolo zvlášť další brzdič a zapojil ho uplně samostatně, ovládání taky komplet samostatně.
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 06 srp 2015 15:44
od Bebop
A nešlo by nějak použít řešení, který si dával Skřítek na svýho Range, když chtěl vynechat klasickou ručku na kardanu?? Použil nějaký díl ze staré škodovky. Sice s ev tom nevyznám, ale nešlo by to upravit zvlášť pro každé kolo?? Viz tady:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=280
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 06 srp 2015 16:05
od Hanys_a_Kaca
kritek to mel tak, ze mu rucka zavrela funkci nožního pedalu na obě zadní kola, což si myslim neni uplne vhodny, stejne tak byl ten extra spojkový válec neustále součástí okruhu brzd, což bych také vyděl jako minus - spíš možná filosofické než reálné. Já bych do normální původní funkce brzd hrabal co nejméně. To se dostaneme jinak k tomu, že nejsnazší je to udělat elektricky přes kostku TC.

Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 06 srp 2015 17:43
od špalek
Na traktoru jsou dva brzdové pedály, za normálu spojené do jednoho širokého, dva brzdové válce, mezi nimi vyrovnávač tlaku. Při brždění přidat ruční plyn. Zajdi za nějakým zemědělcem, má to každej Zetor.
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 06 srp 2015 19:16
od Hanys_a_Kaca
taky se to řešilo v historii na změdělských strojích vahadlem za pedálem na válcích, který bylo možné rozvažovat (to vahadlo), ale to je trochu slepá vývojová větev - už se to nedělá myslim vůbec.
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 06 srp 2015 21:56
od forester
Najednoduchšie by bolo tam hodiť brzdiče z nejakého auta čo má ručnú brzdu v strmeni a do kabíny vyviesť na každé koleso samostatnú ručku.Riešiť to cez kvapalinu je koledovanie si o prúser.
Re: Smerova rucna brzda
Napsal: 07 srp 2015 00:54
od VencaZE
Mě se líbí sudajsovo nápad s elektroventilem na každé větvi. Rychlý a jednoduchý řešení. Do kabiny pak stačí čtyři dráty a čtyři tlačítka. Nožní brzda zabrzdí všechny kola a elventil pak nedovolí odbrždění zvolených kol. Řekl bych že je to i bezpečný pokud se to udělá pečlivě.