Stránka 1 z 1

RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 17 srp 2015 17:24
od DiscoDrak
Nazdar chlapci a děvčata, tak nějak přemýšlím že bych vyměnil svoji D2 za RR L322. Jenže D2 mám již docela dost upravenou do terénu (šnorchl, povnosťáky, naviják zvednuto, větší kola, MT pneu, podložky pod kola) no a když se na ty krasavce RR koukám, tak teda nevím jestli mám přemýšlet o tom, že bych takové úpravy dělal na L322... Máte někdo takto upraveného Rovera?? Jezdíte někdo v "tvrdším" terénu s L322? Dá se přenastavit výška auta s původníma měchama (viděl jsem nějakou sadu pro zvýšení auta na měchách pro D3), nebo se to musí hodit na pružiny? Jak velká kola L322 snese? Dá se sehnat pevnosťák pro L322,...?
Hoďte sem nejlépe i fotky úprav L322, a´t se pochlubíte jak to může vypadat!! :call :call

Líbil by se mi RR L322 pro delší cestování s výše popsanýma úpravama - Rumunsko,... atd..
Tak jestli to někdo tak pácháte, tak se ozvěte

Jo, a vůbec nejlepší bude, když mi to rozmluvíte! Páč mě tím ušetříte hodně peněz... :rofl :rofl

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 17 srp 2015 17:46
od DiscoDrak
DiscoDrak píše:Nazdar chlapci a děvčata, tak nějak přemýšlím že bych vyměnil svoji D2 za RR L322. Jenže D2 mám již docela dost upravenou do terénu (šnorchl, povnosťáky, naviják zvednuto, větší kola, MT pneu, podložky pod kola) no a když se na ty krasavce RR koukám, tak teda nevím jestli mám přemýšlet o tom, že bych takové úpravy dělal na L322... Máte někdo takto upraveného Rovera?? Jezdíte někdo v "tvrdším" terénu s L322? Dá se přenastavit výška auta s původníma měchama (viděl jsem nějakou sadu pro zvýšení auta na měchách pro D3), nebo se to musí hodit na pružiny? Jak velká kola L322 snese? Dá se sehnat pevnosťák pro L322,...?
Hoďte sem nejlépe i fotky úprav L322, a´t se pochlubíte jak to může vypadat!! :call :call

Líbil by se mi RR L322 pro delší cestování s výše popsanýma úpravama - Rumunsko,... atd..
Tak jestli to někdo tak pácháte, tak se ozvěte

Jo, a vůbec nejlepší bude, když mi to rozmluvíte! Páč mě tím ušetříte hodně peněz... :rofl :rofl

A ještě jeden dotaz - řešil jste někdo spaní uvnitř L322? Foto?
Dík.

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 17 srp 2015 18:54
od krestak
trochu hledej nedávno tady byla fotka se spanim v L322 :wink:

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 17 srp 2015 19:00
od Dobrák
DiscoDrak píše:
DiscoDrak píše:Nazdar chlapci a děvčata, tak nějak přemýšlím že bych vyměnil svoji D2 za RR L322. Jenže D2 mám již docela dost upravenou do terénu (šnorchl, povnosťáky, naviják zvednuto, větší kola, MT pneu, podložky pod kola) no a když se na ty krasavce RR koukám, tak teda nevím jestli mám přemýšlet o tom, že bych takové úpravy dělal na L322... Máte někdo takto upraveného Rovera?? Jezdíte někdo v "tvrdším" terénu s L322? Dá se přenastavit výška auta s původníma měchama (viděl jsem nějakou sadu pro zvýšení auta na měchách pro D3), nebo se to musí hodit na pružiny? Jak velká kola L322 snese? Dá se sehnat pevnosťák pro L322,...?
Hoďte sem nejlépe i fotky úprav L322, a´t se pochlubíte jak to může vypadat!! :call :call

Líbil by se mi RR L322 pro delší cestování s výše popsanýma úpravama - Rumunsko,... atd..
Tak jestli to někdo tak pácháte, tak se ozvěte

Jo, a vůbec nejlepší bude, když mi to rozmluvíte! Páč mě tím ušetříte hodně peněz... :rofl :rofl

A ještě jeden dotaz - řešil jste někdo spaní uvnitř L322? Foto?
Dík.



Tady najdeš odkaz na spaní :yes


http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=240

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 17 srp 2015 19:16
od DiscoDrak
Super - díkec. Šlo mě hlavně o to jak se dají složit ty zadní sedačky - vypadá to, že se pod to rozumně vlezou a nahoře je ještě dost místa.

No a jak to vidíte - jezdí s L322 někdo opravdu vofrout?? Koukal jsem na YouTube a našel jsem jen neupravené L322. Jen jedna měla pevnosťák s navíjedlem a MT vzorek, ale kola cca stejně velké...

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 18 srp 2015 12:22
od Lassard
zkus Jirku116 tady z fóra, ten měl trochu offnutou L322, určitě ti řekne jestli jo nebo ne. Nebo zkus kluky z DEF-TEC, ty maj jednu L322 v oranžádě G4.

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 18 srp 2015 18:25
od jirka116
Jezdi to super měl jsem benzin s lpg baštilo to 28 lpg na ukrajině. Off se s tim dá ale ... Sáni nezvedneš je to elektrárna tzn. Časté máčení tomu nesvědčí. Zvednout se to dá chytrou krabičkou cca o 5cm oproti serii ,ale neda se s tim moct jet strašně to mláti. Do terenu je ho škoda je to aristokrat s vlastnostmi offrouda ,ale radši po nezpevněných cestách aby ti vydržel. Bylo mi ho lito tak jsem ho vyměnil za defika a teď jsem si koupil ještě D2.

Odesláno z mého Vodafone Smart ultra 6 pomocí Tapatalk

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 18 srp 2015 19:52
od NOTIX
to snad radsi D3 :mrgreen:

Re: RE: Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 18 srp 2015 20:05
od jirka116
NOTIX píše:to snad radsi D3 :mrgreen:
Souhlas ;)

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 18 srp 2015 21:37
od Lukasino
Nevím co myslíš tvrdší terén, pokud technický terén, tak je L322 stejně dobrá volba, jako D3. Pokud myslíš bahenní koupele a díry plné bahna, tak na to není dobrý ani jedno.

Osobně si myslím, že nejlepší setup je originál, dát AT pneu, CB, spaní, max. dopředu naviják a můžeš jezdit téměř všude.

Byl jsem už na dvou výletech s HST a jeho D3 a ty auta jsou naprosto srovnatelné, co dá on, dám já a naopak.

Ty auta jsou hrozně podobné a přitom dost jiné :) Osobně to vidím takhle, technika 4x4 dá se říct stejná, ano, první L322 nemá možnost volbu režimu terrain responce, ale nikdy mi to nikde nechybělo, ať už to bylo bahno, písek na sahaře, šotolina v alpách, atd.

L322 má luxusnější výbavu a nějaké vychytávky co D3 nemá. Na druhou stranu D3 je oproti BMW L322 modernější, má uvnitř o dost víc místa (vzadu) a je na ní víc doplňků.

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 18 srp 2015 22:10
od hifi
L322 ma menej miesta v zadu ako D3 ? myslis na zadnych sedackach ? podla pohladu zvonka bych to ani netipoval.

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 19 srp 2015 00:20
od jirka116
Nevim D3 jsem neměl tak nemohu soudit :-) interier dle mého je u L322 mnohem lepší. Já osobně jsem zničil přídavku netrvalo to dlouho třikrát výjezd "kopečku" v bělé a bylo po ni :-(. Ano jsem kokot ono pod plným na redukci v 4,4 benzínu co se dá čekat ta planetová přídavka je fakt hned pryč. Na hrubší zacházení to není :-(

Odesláno z mého Vodafone Smart ultra 6 pomocí Tapatalk

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 19 srp 2015 06:26
od NOTIX
v D3ce je daleko víc místa ovšem RR je vic pohodlnejsi něco je i tady
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=26305

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 19 srp 2015 07:46
od Lukasino
hifi píše:L322 ma menej miesta v zadu ako D3 ? myslis na zadnych sedackach ? podla pohladu zvonka bych to ani netipoval.
Nevím jak zadní sedačky, ale kufr, D3 je ještě větší krabice :mrgreen: s kolmou zádí, což je hrozně znát + vyšší střecha + to, že se zadní sedačky sklopí do roviny s kufrem (alespoň u 7mi místné verze).

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Napsal: 19 srp 2015 19:49
od NOTIX
zadni sedacky taky :mrgreen: