Stránka 1 z 1
nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 19 zář 2015 14:52
od filip.mlynar
Ahoj, vyměnil jsem své free DI za Discovery 2 ( r.v. 2000 ) potřeboval bych dvě rady
1. je to automat. V horním rozsahu při zmáčknutí tlačítka mode se na displeji rozsvítí kontrolka S a auto funguje jak má ( řadí při vyšších otáčkách), ale bohužel při dolním rozsahu na redukci a zmáčknutí opět tlačítka mode se nerozsvítí kontrolka M ( manualní režim ) , ale opětovně kontrolka S - nevíte co to může být???
2. další věc, která mi dělá starosti je nefunkční asistent sjezdu, při zmáčknutí tlačítka pouze bliká zelená kontrolka asistentu na palubce a vydává to přerušovaný tón, žádné přibrždování.
Ještě při otočení klíčku v zapalování všechny kontrolky svítí, poté postupně pozhasínají a nehlásí to žádnou chybu( nic nezůstává svítit )
Děkuji všem předem za rady
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 19 zář 2015 20:55
od Balú
filip.mlynar píše:Ahoj, vyměnil jsem své free DI za Discovery 2 ( r.v. 2000 ) potřeboval bych dvě rady
2. další věc, která mi dělá starosti je nefunkční asistent sjezdu, při zmáčknutí tlačítka pouze bliká zelená kontrolka asistentu na palubce a vydává to přerušovaný tón, žádné přibrždování.
Ještě při otočení klíčku v zapalování všechny kontrolky svítí, poté postupně pozhasínají a nehlásí to žádnou chybu( nic nezůstává svítit )
Děkuji všem předem za rady
a mal si zaradenu redukciu ? funguje to iba pri redukovanych rychlostiach ,ak ti funguje ABS a TC a nevysvecuju traja kamosi tak by to malo ist
z automatom ti neporadim sice ho sam mam,ale som to este neskusal

,vzdy jazdim len na D-cku ,pripadne ked si chcem brzdit motorom,tak tam dam priamo 1 ,alebo 2 ale ja z autom nejazdim ziadny extrem,lebo za prve ho mam celkom rad a nechcem ho roz...at a za druhe si myslim ze DII nato nieje moc vhodna
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 20 zář 2015 07:09
od filip.mlynar
jo,jo, redukce byla zařazená... zatim jsem neměl možnost abs pořádně vyzkoušet, ale tc maká... jsem z toho nějaký zmatený... ABS snad taky, při nastartování to klepne do pedálu....jestli je to stejné , jak u bývalého Free, tak by to mělo chodit. Ale díky za postřeh.
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 20 zář 2015 07:38
od MadTom
Jestli jsi měl zařazenou redukci a HDC nefunguje, tak napíchnout na diagnostiku. HDC je první, co se v případě nějakého problému odstaví. A hledat chybu bez diagnostiky je trošku jako hledání jehly v kupce sena. Může to být klidně jenom ptákovina jako vadnej spínač zařazené redukce.
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 20 zář 2015 13:53
od filip.mlynar
Díky, kde by se měl ten spínač nalézat? Dávalo by to rozum i s tím nerozsvíceným symbolem M při redukci... Diagnostika mě stejně asi nemine
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 20 zář 2015 14:03
od MadTom
Nerozebirat, napichnout na diagnostiku, ta umí i precist hodnoty z čidel a spinacu.
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 20 zář 2015 17:50
od filip.mlynar
O.K.díky
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 20 zář 2015 17:58
od filip.mlynar
ještě jedna rada: když chci při redukci a manuálním režimu řadit 1-2-3-D, řadí se přes pojistku na páce nebo to má jít i bez ní- já to raději zatím nezkoušel, ale rád bych to zkusil, zda třeba neblbne pouze něco v elektrice ( myslím rozsvícení těch kontrolek na palubce S a M)
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 20 zář 2015 21:03
od nico
Z D do 3 to ide bez poistky, nižšie potom do 2,1 cez poistku. Inak na redukcii v teréne, príp. pri triale nechávam 2 v manuále, keď treba samože preradím vyššie (so svietiaci "M"-kom), pekne to berie od spolu a nehrabe pri rozjazde do kopca ako pri jednotke, od ktorej sa to rozbieha v "D"-čku.
Odoslané z C6903 pomocou Tapatalku
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 22 zář 2015 19:45
od libovka
To HDC funguje pouze při redukci a na zařazenou jedničku.
Nicméně vzhledem k tomu,že ti nepřepíná s redukcí, automat z S na M a nejspíná ti HDC tak to tipuju,že jednotky nedostávaj signál o tom že je zařazená redukce.Takže to tipuju na špatné nebo špatně seřízené čidlo nebo vedení k němu.
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 23 zář 2015 09:50
od Acon
libovka píše:To HDC funguje pouze při redukci a na zařazenou jedničku.
...
ee, funguje na D no samozrejme v redukcii. Ja v teréne M takmer nepoužívam. Ozaj výnimočne. Zo začiatku som zasahoval a považoval som to za užitočnú funkciu no po čase.... no je to zbytočné. Automat je v zábere nonstop a na redukcii neexistuje situácia, kedy by nevládal. V najhoršom prípade ak by som chel aby skor podradil, tak to spravím ja no v auto režime. Samozrejme chápem, že to irituje ak niečo nefunguje aj keď to nie je úplne najužitočnejšia funkcia.
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 23 zář 2015 21:40
od filip.mlynar
diky...a kde se to cidlo nachazi? Nechci to nijak odpojovat,jeo mrknout,jestli k nemu nejsou odpojene draty atd
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 19 říj 2015 18:09
od filip.mlynar
tak ABS maka normalne,dnes vyzkouseno na mokre trave...nevite nikdo, kde je to cidlo na zarazeni redukce? diky F.M
Re: nefunkční manualni režim na automatické převodovce
Napsal: 20 říj 2015 15:53
od dava
jsou tam na převodovce čidla blbě se k tomu může, ale zprava nad kardanem předku se tam dá posvítit. Pokud bude vypadlej konektor, tak asi budeš mít problém to najít jak patří, bo tam bývají i volný kontakty na uzávěrku. Nebo někdo už ty štekry blbě zapojil před tebou, třeba když dělali něco kolem.
Že to je tím je na 99% jistota, obě ty funkce jsou právě dostupný jen v redukci.
Vlez na ulozto.cz a najdi si tam RAVE , je to servisní manuál PDF a tam najdeš obrázky co je co a taky schémata podle kterých to identifikuješ podle barev případně.
Instalace RAVE je jednoduchá, akorát tu jeho složku musíš u některých verzí nechat na ploše, aby se ti to spouštělo správně.