Stránka 1 z 2

Range Rover Sport 3,6V8 TD - problémy

Napsal: 05 lis 2015 13:02
od coltik
Tak jsem se stal čerstvým majitelem tohoto vozu.
Koupil jsem ho jako lehce havarované na přední část.(chladiče, nárazník,....)
Dal jsem ho do kupy a toto je výpis závad s kterými teď budu bojovat.
-zatuhlá regulace u jednoho turba. Turbo musí ven :Ja blb: Jezdí to v nouzovém režimu s hodně sníženým výkonem.
-levý přední měch při nejnižším spuštění a při pohupování uchází.(při standardu a off road, drží bez problému)
-nefunkční parkovací senzory(nemohu se dostat diagnostikou do jednotky)
-nefunkční vyhřívání předního okna(pojistka a relé o.k.-proudy do nich jdou)
-při "zatažení" ruční brzdy motorek nezvykle řve, pak se to zabrzdí, vyhodí to chybu a nejde odbrzdit.(po vypnutí a zapnutí klíčku to už zase odbrzdit jde)
-zadní hydr.stabilizátor vykazuje únik oleje a při nejnižší pozici vyhodí chybu a auto se pak strašně začne houpat.
-z přední a zadní nápravy se při jízdě ozývá ťukání(pravděpodobně čepy nebo tyčky stabilizátoru)
-nefunkční zásuvky na 12V

Ale jinak to bude mazlik :D

Děkuji za každou radu ohledně těchto chyb. je to můj první Landý na zkoušku.
Jinak sháním kryt na motor, levý kryt na baterku a pojistkovou skříň, kdyby někdo měl.

Díky moc za každé info...

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 05 lis 2015 13:40
od MadTom
Ad vyhřívání čelního skla - na všech autech kde jsem to měl nebo mám to postupně více nemo méně umíralo, dost tomu pomohly kamínky a podobně. Ale je to super, takže to chci i nadále.

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 05 lis 2015 13:50
od Lukasino
ad to okno, nefunguje vůbec? Často umírá jak píše MadTom, ale alespoň část vyhřívá....

ad regulace turba, v tom případě musí kastle "dolu", nebo se pletu? :mrgreen:

ad parkovací senzory, když si je poslechneš, "cvakají" všechny? Nevím jak u RRS, ale RR dost trpí na uhnilou kabeláž u čidel v nárazníku, stačí jedno KO čidlo nebo kabel a celý systém se odpojí

ad přední měch, to je docela divný, že při spuštění uchází a při offroad režimu ne, je to určitě měch?

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 05 lis 2015 13:58
od xxx
coltik píše:Tak jsem se stal čerstvým majitelem tohoto vozu.

-při "zatažení" ruční brzdy motorek nezvykle řve, pak se to zabrzdí, vyhodí to chybu a nejde odbrzdit.(po vypnutí a zapnutí klíčku to už zase odbrzdit jde)


Díky moc za každé info...
bych řekl - vytáhnout a promazat, hlavně lanovody, než umře motor. Za chvíli to budeš muset odbrzdit "ručně"

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 06 lis 2015 07:58
od coltik
Tak včera se mi podařilo rozhýbat regulaci u turba, takže už to fičí :ty jeden...: chyba smazána, kontrolka nesvítí. Uvidíme na jak dlouho to pomohlo.
Okno nechce vyhřívat vůbec, což je divný. Po zapnutí tlačítka výhřevu relátko cvakne a v pojistce je taky proud. Jen nevím, kde jsou zahrabaný konektory na výhřev u okna.
S tím měchem je to bohužel tak jak píšu. Je to slyšet u měchu někde zeshora. Zkusím ho vyndat a prohlídnout, kde je chyba....
Ohledně parkovacích čidel. Nevím, že by měli "cvakat" :nech Jsou to přeci jen senzory. Kouknu na tu kabeláž, ale během demontáže a montáže jsem si ničeho nevšiml.
Na zadní brzdu jsem se ještě nestihl kouknout.
Jo a náhodou nevíte, kdy má zapnout přídavný topení(bufík)? Případně, jestli se dá nějak manuálně otestovat jeho funkčnost.

Díky moc... :mrk

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 13 lis 2015 09:31
od coltik
Tak jsem vyndal levý tlumič s měchem a fouká to buď z popraskané části nebo mezi pístnicí a o-kroužkama.
Ty jsem zkusil dát nové plus popraskanou část odmastil a zalil vulkanizačním roztokem a navrch ještě o-kroužek, který vše přes podložku přitlačuje.
Bohužel se to moc k lepšímu nezměnilo.
Řešil to už někdo....je mi jasný, že nový je nový. Jen zkoušim hokusy pokusy.
Odkud se dá nejlépe nový koupit, aby to bylo cenově přijatelný?
Případně nějaké varianty cena vs kvalita?

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 13 lis 2015 11:19
od eliott
No rozhodně se nevyplatí měnit jen měch, protože rozdíl v ceně proti celé sestavě s tlumičem je v originále cca 800,- bez DPH a navíc se celá sestava dělá v druhovýrobě za cca 6000,- + DPH

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 13 lis 2015 13:10
od coltik
jj, právě přemýšlím, když už by k výměně došlo, tak že bych dal rovnou oba přední komplety.
Můžeš mi poslat prosím odkaz, odkud berete?

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 15 lis 2015 13:24
od MILUNAK
coltik píše:jj, právě přemýšlím, když už by k výměně došlo, tak že bych dal rovnou oba přední komplety.
Můžeš mi poslat prosím odkaz, odkud berete?
Já nakupuji tady......a pozor na TDV8 jsou tlumiče jiné než na TDV6.

http://lr.brau.cz/2992-lr016416-predni- ... sport.html

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 15 lis 2015 20:48
od eliott
coltik píše:jj, právě přemýšlím, když už by k výměně došlo, tak že bych dal rovnou oba přední komplety.
Můžeš mi poslat prosím odkaz, odkud berete?
http://land-rover.eliott.in/ pokud něco není v nabídce, stačí napsat email.

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 17 lis 2015 10:53
od Tonny
coltik píše:Můžeš mi poslat prosím odkaz, odkud berete?
Ptát se prodejce odkud bere, to je docela funny :chuckle

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 17 lis 2015 11:04
od xxx
Tonny píše:
coltik píše:Můžeš mi poslat prosím odkaz, odkud berete?
Ptát se prodejce odkud bere, to je docela funny :chuckle
vzhledem k tomu, že je nový, tak se asi neorientuje. kdo je tady prodejce

coltík: jinak se můžeš podívat i na http://www.litep4x4.cz/

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 17 lis 2015 15:47
od coltik
Tonny píše:
coltik píše:Můžeš mi poslat prosím odkaz, odkud berete?
Ptát se prodejce odkud bere, to je docela funny :chuckle
Nějak mě to nedocvaklo, ale už jsem trochu v obraze... :Sorry:

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD

Napsal: 03 led 2016 22:38
od coltik
Tak po dlouhé době píšu zase nějaké dojmy a pojmy.....
Po měsíci čekání na zavaření 3ks disků, což jsem nepředpokládal, že budu někdy řešit, tu aktualizuji soupis věcí a závad, který stále nejsou dořešeny a závady, který jsem úspěšně opravil.
Nefunkční výhřev okna- nějak se samo rozpohybovalo :wink:
Nefunkční ruční brzda- opět se sama rozpohybovala :wink:
Nefunkční parkovací senzory- u jednoho předního byl přerušený kabel.
Problém s levým předním měchem- vyřešeno koupí nového.
Bouchání z přední a zadní nápravy- vymačkané gumy na stabilizátorech.
Přídavné topení- taky se samo rozpohybovalo :wink:
Zatuhlá regulace na turbu vyřešena rozhýbáním a už 2tis.km zatím bez problémů.
A teď pár věcí, co ještě potřebuju dořešit:

1)Při spuštění auta do nejnižší polohy, levé přední kolo signalizuje "závadu" blikajícím červeným symbolem výškové úrovně(jestli se to dá takto popsat).
Když auto zamknu v této poloze, tak mi to po chvilce jízdy napíše, ať jedu pomalu nebo zvednu auto a po další chvilce se automaticky zvedne a ještě před tím vyhodí chybu(žlutá kontrolka aktivního stabilizátoru)
U polohy standard a off road je vše v pořádku.
Mohlo by to být špatně ukazující čidlo, případně na co se zaměřit?

2)Další věcí je docela nepříjemné houpání auta(jako na lodi- ze předu dozadu), když se jede přes hrbolatou silnici, případně po dálnici...normální osobák by se choval jinak, ale tohle mi přijde moc i na takto těžký auto.
Tipoval bych to na zadní tlumiče, jelikož když přejedu třeba přes retardér, tak přední náprava se jen zhoupne a hned se zklidní a zadek se houpe znatelně dýl, než se dá do klidu.
Nebo nevím, jestli to můžou mít za následek i ty aktivní stabilizátory, ale u nich bych to tipoval spíš při jízdě do zatáčky(naklánění), atd..

3)A poslední věcí je spotřeba. Stále jezdím za 14-15ltr. měřeno několikrát dotankováním do plna... i když mám hodně lehkou nohu...
Jednotka motoru nevykazuje žádnou chybu.

Děkuji moc za každou radu :Sorry: ...

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD - problémy

Napsal: 08 led 2016 08:59
od coltik
Tak včera jsem vyndal čidlo výškové úrovně levého předního kola, jelikož při spuštění do polohy acces signalizuje červeně.
Myslel jsem si, že se do něj podívám, ale bohužel, nerozebiratelné. Překvapilo mě, že držáky čidla jsou jen přilepený nějakým lepidlem, ale i tak se na tom docela hýbe.
Tak nevím, jestli to nemá nějakou spojitost.
A ještě jedna "hloupá" otázka. Lze v poloze acces při zamčení polohy takto normálně jezdit? nebo se standardně jezdí v poloze normal?
Předem se omlouvám za takovéto otázky, ale je to pro mě první offroad :wink:
Jelikož mi přijde, že když to je spuštěné dolu, tak jsou kola strašně do áček.

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD - problémy

Napsal: 14 led 2016 19:03
od strycek2
neviem ako tomu bolo v roku 2006 ale u mňa sa dá poloha zamknúť len do určitej rýchlosti, po jej prekročení sa auto samé dá do polohy NORMAL :smirk

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD - problémy

Napsal: 14 led 2016 22:12
od špáca
teda, že je to tvůj první, tak se v něm hrabeš jak v pátým :grin: seš dobrej, že se tý jemný anglický techniky nebojíš, tak ať ti to vydrží a auto slouží :clap

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD - problémy

Napsal: 14 led 2016 22:38
od MILUNAK
strycek2 píše:neviem ako tomu bolo v roku 2006 ale u mňa sa dá poloha zamknúť len do určitej rýchlosti, po jej prekročení sa auto samé dá do polohy NORMAL :smirk
To je ale normální stav, že se ti to vrátí do polohy normal to je u všech LR stejný co mají vzduch. podvozek.

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD - problémy

Napsal: 14 led 2016 22:41
od cyberax
coltik píše:Tak včera jsem vyndal čidlo výškové úrovně levého předního kola, jelikož při spuštění do polohy acces signalizuje červeně.
Myslel jsem si, že se do něj podívám, ale bohužel, nerozebiratelné. Překvapilo mě, že držáky čidla jsou jen přilepený nějakým lepidlem, ale i tak se na tom docela hýbe.
Tak nevím, jestli to nemá nějakou spojitost.
A ještě jedna "hloupá" otázka. Lze v poloze acces při zamčení polohy takto normálně jezdit? nebo se standardně jezdí v poloze normal?
Předem se omlouvám za takovéto otázky, ale je to pro mě první offroad :wink:
Jelikož mi přijde, že když to je spuštěné dolu, tak jsou kola strašně do áček.
Ahoj,
jazdí sa v polohe normal, access je napr. keď vykladám plné auto, aby nebolo auto tak vysoko a uzamknutý access je určený do podzemnej garáže, pokiaľ ma garáž nízky strop nech sa nezačne dvíhať.

Mám presne ten istý problém s výškou predného kolesa, ale na pravej strane. Pravidelne je trochu nižšie ako ostatné 3 mechy a v access výške taktiež bliká červená kontrolka nad kolesom. Postrehy: vzduch neuniká, aj keď auto stojí týždeň tak neklesá. Vymenil som 4x mech s tlmičom /tlmiče boli zlé a a neoplatí sa to meniť samostatne/, 4x čidla výšky /zadierali, chodili strašne ťažko a auto stálo šikmo aj keď bolo zrovnané/, následne kalibrácia podvozku. Nič z toho nepomohlo tak som ešte vymenil predný vyrovnávací vzduchový ventil, to ale nemalo absolútne žiadny efekt. Samozrejme diagnostika nevykazuje žiadnu závadu na systéme /mám IID tool od GAP Diagnostic/. Chystám sa ešte skontrolovať kabeláž, ale až keď bude vonku dobré počasie.

Nedávno som postrehol, že keď som sadol do auta a naštartoval, podľa displeju bolo auto úplne v rovine a zrazu úplne bez dôvodu pravý predný mech asi o 1cm spustil dolu a o pár sekúnd sa zas dofúkal /podotýkam deje sa to len keď je auto naštartované/.

Ak dojdeš na niečo daj vedieť. Ja mám síce Disco 3 a nie RRS, ale to má prakticky skoro rovnaký podvozok.

Re: Range Rover Sport 3,6V8 TD - problémy

Napsal: 14 led 2016 22:47
od mipr
cyberax píše:Chystám sa ešte skontrolovať kabeláž, ale až keď bude vonku dobré počasie.
Natiahni si novu kableaz k pp snimacu a uvidis... :yes