Stránka 1 z 2
RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 19 úno 2016 17:30
od s_vlacil
Zdravím pánové, hledal jsem tady na fóru, ale nikde jsem můj problém nenašel nebo si tématu asi nevšiml, tak se případně omlouvám ze repost. Při jízdě ve svém RR za studena řadí v klidu, když se zahřeje, tak při přeřazování nahoru či dolů prvních dvou stupňů to s celým autem tak trochu "cukne". Když řádí dolů, připadne mi to cuknutí větší a je slyšet i takové jakoby klapnutí pod autem. Už jste se s tímhle někdo setkali, popřípadě jak problém odstranit. Díky předem za odpovědi.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 19 úno 2016 18:19
od spata
Čti vic,vymena oleje....atd..
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 19 úno 2016 19:42
od s_vlacil
Olej jsem měnil cca před 10tis. Teď tam mám Mobil1 ATF, Dexron 3. Před ani po výměně až do teď nic.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 01 bře 2016 08:34
od Strosek
s_vlacil píše:Olej jsem měnil cca před 10tis. Teď tam mám Mobil1 ATF, Dexron 3. Před ani po výměně až do teď nic.
Tak to ten dextron III po 10 tkm nakurvil. Protože tam má být Dextron II.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 04 bře 2016 19:15
od Kokesek
Strosek píše:s_vlacil píše:Olej jsem měnil cca před 10tis. Teď tam mám Mobil1 ATF, Dexron 3. Před ani po výměně až do teď nic.
Tak to ten dextron III po 10 tkm nakurvil. Protože tam má být Dextron II.[/quote]
tak na to zapomente ...
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 04 bře 2016 19:21
od eliott
Blbost, jezdil jsem 30000 km Dex.III a nyní už 20000 TYK500050
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 04 bře 2016 19:38
od teslo
tiez sa pripajam k nazoru Kokeska a Eliotta. DIII funguje uplne v pohode (uz v troch prevodovkach). Davam ho aj do serva. Mal by mat vyssiu teplotnu odolnost.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 05 bře 2016 01:22
od jbizik
Pripajam sa k nazoru Dextron III...tiez ho mam v AT v D2 a aj v serve a nemam problem.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 05 bře 2016 08:56
od KDB
Dávám DII (217 až 285.000) a stále v pořádku (klop, klop). Mám 4,6/1995.
Je pravda , že jen v první verzi příručky je DII, potom je udávaná DIII.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 06 bře 2016 20:11
od Strosek
Strosek píše:s_vlacil píše:Olej jsem měnil cca před 10tis. Teď tam mám Mobil1 ATF, Dexron 3. Před ani po výměně až do teď nic.
Tak ještě jednou - před výměnou oleje v automatu to bylo v pohodě, cca 10 tkm po výměně oleje začaly problémy. Já bych v tom příčinou souvislost klidně hledal. Celou dobu tam byla nějaká náplň a nový Dextron III mohl rozpustit usazeniny a ty něco někde ucpaly, nebo naopak něco utěsňovaly, co začlo to propouštět (ztráta tlaku,.. ).
Zažil jsem více servicemanů, kteří výměnu oleje v automatech nedoporučují. Říkali, jezdí ti to bez problémů ? Tak se do toho neser.
Podobně se to může stát u diferenciálu. Po výměně oleje začne po čase hučet.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 06 bře 2016 20:21
od eliott
No tak to jsou rady nad zlato...

Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 06 bře 2016 20:41
od Kokesek
nemam na to
.. tohle komentovat
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 07 bře 2016 14:02
od teslo
Strosek píše:
Zažil jsem více servicemanů, kteří výměnu oleje v automatech nedoporučují. Říkali, jezdí ti to bez problémů ? Tak se do toho neser.
Bohuzial som na takeho "odbornika" mal kedysi za mojich mladych cias stastie aj ja.

Bol som mlady a veril som odbornikovi vo velkom autorizovanom servise ci hlavnom importerovi znacky, ci ako sa to vola. Kym som zistil, ze ich odbornost je na

,bolo po prevodovke.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 07 bře 2016 14:06
od MadTom
Až to o neměnění oleje napíše oficiálně výrobce převodovky, tak se o tom můžeme začít bavit. Bohužel fůra opravářů některým věcem nerozumí, ale i tak je jejich základním zájmem vydělat a tedy zachovat si zákazníka pro sebe. A výsledky mohou být různé.

Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 07 bře 2016 14:21
od teslo
MadTom píše:Až to o neměnění oleje napíše oficiálně výrobce převodovky, tak se o tom můžeme začít bavit. Bohužel fůra opravářů některým věcem nerozumí,
Ja skor hovorim o servisnych intervaloch popissanych v servisnych manualoch. Bohuzial pre niektorych myslitelov to, ze nevidia olejovy filter bielej, alebo ciernej farby a interval vymeny ja az 90000km, znamena to iste ako by tam bolo napisane: SEALED FOR LIFE. ...BTW. poznate ten vtip s blondynkou a napisom 7IO ?
MadTom píše:
ale i tak je jejich základním zájmem vydělat a tedy zachovat si zákazníka pro sebe. A výsledky mohou být různé.

V mojom pripade teda pohoreli na celej ciare.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 07 bře 2016 15:15
od Strosek
Kokesek píše:nemam na to
.. tohle komentovat
Takže to, že vyměnil olej a po cca 10 tkm mu to začalo dělat problémy spolu nemůže souviset ?
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 07 bře 2016 15:44
od eliott
Ne, pokud by měl nový olej něco způsobit, bylo by to do 1000 km, spíš ale dřív.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 07 bře 2016 15:48
od KDB
Může, pokud např. vypustili břečkovitý olej a rovnou, bez proplachu dali celou novou náplň.....
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 07 bře 2016 16:19
od eliott
KDB píše:Může, pokud např. vypustili břečkovitý olej a rovnou, bez proplachu dali celou novou náplň.....
Nevydrží to 10000 km jezdit.
Re: RR P38 2,5DSE (automat) cuká při přeřazování
Napsal: 07 bře 2016 17:38
od s_vlacil
Auto mám teprve cca 15 tis km. Olej jsem měnil preventivně. Ten co jsem vypouštěl byl čistej, červenej, žádná spálenina ani piliny. Jen jsem třeba myslel, jestli tahle převodovka nemá nějaký neduh, který řeší nějaká opravná sada. Např. jako u převodovek ZF 5HP30(problém s cukáním a zpátečkou...), že bych za den vyměnil pár pružinek a kuliček a bylo by po problému.