Stránka 1 z 1
Problém s podvozkem D4
Napsal: 11 bře 2016 22:05
od chiefcip
Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.
Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.
Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...
Re: Problém s podvozkem D4
Napsal: 12 bře 2016 07:43
od Lukasino
Kompresor, pokud je na stejném místě jako u D3, tak je na levé straně, cca pod levými zadními dveřmi. Sundej kryt a podívej se, zda není obalen hroudou bahna, nebo tam není něco podobného, co by zabraňovalo chlazení

Re: Problém s podvozkem D4
Napsal: 22 bře 2016 17:05
od HST
chiefcip píše:Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.
Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.
Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...
A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Re: Problém s podvozkem D4
Napsal: 28 bře 2016 21:11
od chiefcip
Lukasino píše:Kompresor, pokud je na stejném místě jako u D3, tak je na levé straně, cca pod levými zadními dveřmi. Sundej kryt a podívej se, zda není obalen hroudou bahna, nebo tam není něco podobného, co by zabraňovalo chlazení

Jojo je tam stejně, ještě jsem pod to nekoukal, měl jsem to rozebrané akorád u D3
Re: Problém s podvozkem D4
Napsal: 28 bře 2016 21:13
od chiefcip
HST píše:chiefcip píše:Mám problém na D4 rok 2012 s podvozkem, respektive, na silnici normálně funguje, v terénu se z ničeho nic rozsvítí že je přehřátej kompresor na dofukování a auto se automaticky sfoukne do nejnižší polohy.
Kdyby aspoň zůstalo tam kde je, potom logicky je potřeba hodně vzduchu aby se zas nafouklo a tím pádem se kompresor hřeje o to víc.
Takže nezbývá než si dát půl hodinky odpočinek a pak se nastartuje a nafoukne a jede jako by se nic nestalo ...
A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Vyloženě to píše na displayi že je přehřátý kompresor a když to dám na diagnostiku kterou vozím sebou tak má třeba 90 a jak se to vypne tak to pomalu leze dolu.
Re: Problém s podvozkem D4
Napsal: 28 bře 2016 21:50
od xxx
chiefcip píše:HST píše:
A víš 100%, že je to přehřátím? Měl jsi to na diagnostice, chybový kód říká, že je to přehřátím?
Žlutá, či červená kontrolka pérování může znamenat ledasco, přehřátí je pouze jedna z mnoha možností.
Vyloženě to píše na displayi že je přehřátý kompresor a když to dám na diagnostiku kterou vozím sebou tak má třeba 90 a jak se to vypne tak to pomalu leze dolu.
asi máš Honzo vadné čidlo teploty motoru nebo čidlo teploty kompresoru nebo se podívej na konektory v řídící jednotce pérování, jestli mají dobrý kontakt, případně kabeláž. Na konektoru C2030 je pin5 signál z čidla motoru proti pin7 zemi a na C2321 je signál z čidla kompresoru na pin2 proti zemi na pin17, protože nastavený teplotní limit, kdy se odpojí kompresor je podstatně výše.
Pro zvedání je mezi 130-150°C a pro plnění zásobníku je 120-140°C, takže 90°C je normální teplota.