Stránka 1 z 2

35ky na D1

Napsal: 31 črc 2016 21:34
od Frili
Čaute roveráci.

Už istú dobu plánujem svoje Disco obuť do 35iek, no som si vedomí že bez prerábky pohonu to nepôjde. Plánujem v diferákoch prehodiť pomer z pôvodných 3,54 na 4,75:1. Takto teoreticky by som získal naspäť stratenú silu čo zaberú väčšie kolesá. To že to chce spevniť diferák poloosy a upraviť blatníky, atď je my jasné (pôjde tam aj diferák z Ashcroft), chcel by som vedieť len názor tých čo to obuly na podobné kolesá že aké majú s tým skúsenosti.

Tá 300tdi sice je slušný motor, ale robím si starosti či samotná prerábka diferákoch kompenzuje za veľké kolesa.

Re: 35ky na D1

Napsal: 31 črc 2016 22:01
od sixfeet.under
Já měl na 200 T3 v rozměru 285/75 16 můžu říct že v terenu na redukci vpohodě.. jen na cestě jsem 5 rychlost moc často nezařadil. Podle mě je to na disco zbytečné ale když to chceš mít podle svojich představ ak proč ne :wink: jo a diferýky a vše ostatní jsem měl origo.

Re: 35ky na D1

Napsal: 31 črc 2016 22:11
od hok300
Hele ty jo tohle bych asi nedelal ja na defovi mam 255/85r16 a jako rict ze v terenu bez redukce nee. A presne jako sixfeet.under na 5ku moc casto jsem nejel :D 33" max jinak budes smutnej

Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk

Re: 35ky na D1

Napsal: 31 črc 2016 22:15
od discovery1liptov
Zmenit prevody a pridrbat na cerpadle vycistit cooler a pojde to....

Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku

Re: 35ky na D1

Napsal: 31 črc 2016 22:16
od Frili
[quote="hok300"]Hele ty jo tohle bych asi nedelal ja na defovi mam 255/85r16 a jako rict ze v terenu bez redukce nee. A presne jako sixfeet.under na 5ku moc casto jsem nejel :D 33" max jinak budes smutnej

Prevody si nejako prehadzoval v diferáku alebo v redukčnej prevodovke?

Re: 35ky na D1

Napsal: 31 črc 2016 22:52
od hok300
Hele tak mezinaprava u defa je trosku jina. pokud se nepletu 1:32? U diskoteky je 1:24? Presne nevim. Hele a to i mam pridano na cerpadle. Myslim si ze na 33" das vetsi sou nez patrol na 35"

Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk

Re: 35ky na D1

Napsal: 01 srp 2016 05:36
od sixfeet.under
myslim ze ideal jsou rozmer 255 a pokud chces at to vypada sirsi tak 265tky ty mam na discu a je to naprosta pohoda. A krok s patrolama drzim, mozna kvuli celkove hmotnosti jsem o krok dal :mrgreen: nadruhou stranu pokud chces vylozene 35" tak proc ne..kazdy si delame auto podle svoji predstavy :yes

Re: 35ky na D1

Napsal: 01 srp 2016 11:59
od teslo
vsetko ide. Otazka je nakolko chces, aby to bolo dobre, nakolko si zrucny - od toho zavisi kolko to bude stat penazi. 35 uz budu za vyrazne viac ako 33. Ale ked to spravis dobre, tak sa to oplati :wink:

Ked sme pri detailoch, nedaval by som prevod 4.7, ale ashcroftove pevnostne 4.1 a diff pegging.

Re: 35ky na D1

Napsal: 01 srp 2016 13:14
od discovery1liptov
Teslo diff pedig to je to zosilnenie od ashcroftu?

Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku

Re: 35ky na D1

Napsal: 01 srp 2016 13:25
od gibson
jo, dotlaca to tanier

Obrázek

Re: 35ky na D1

Napsal: 01 srp 2016 13:29
od RišoKE
ja som dal ashcroft prevody 4,1 a pri štandartnej disco rozvodovke 1,2 a 33-kách to ide približne tak, ako sériová disco..
Myslím si, že pri 35-kách by to na ceste už bolo dosť lenivé

Re: 35ky na D1

Napsal: 01 srp 2016 14:17
od MadTom
Ashcroft má na webu pěknou kalkulačku na převody. Sice by to šlo i ručně, ale oni tam mají předvyplněné převodové poměry převodovek.

Re: RE: Re: 35ky na D1

Napsal: 01 srp 2016 20:41
od discovery1liptov
RišoKE píše:ja som dal ashcroft prevody 4,1 a pri štandartnej disco rozvodovke 1,2 a 33-kách to ide približne tak, ako sériová disco..
Myslím si, že pri 35-kách by to na ceste už bolo dosť lenivé
Risko a na 35 aky prevod do difov?

Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku

Re: 35ky na D1

Napsal: 02 srp 2016 20:19
od Frili
Keď som sa rozhodol pre 35-ky neišlo o výraz, ale len o jazdné vlastnosti v teréne. Úprimne povedané to že ako to vyzerá je pre mňa neni dôležité.

V podsate nemám nič proti 33-kám, len sa mi zdalo že to čo 35-ky dajú na výške je tiež užitočné. Momentálne tam mám 2palcový zdvych na podvozku a 245/75-ky.

Teraz vážne zvažujem že zostanem pri tých 33-kách, prípadne niečo mädzi 33-33,5 palcov. Na jazdu do blata aký rozmer by ste odporúčali, myslím tým aj šírku, ako aj veľkosť disku.

Re: 35ky na D1

Napsal: 02 srp 2016 20:23
od gibson
255/85R16 su 33,3 :wink:

Re: 35ky na D1

Napsal: 03 srp 2016 09:54
od teslo
35*10.5
Frili píše: Na jazdu do blata aký rozmer by ste odporúčali, myslím tým aj šírku, ako aj veľkosť disku.
35*10.5 disk 15", alebo 16"

Re: 35ky na D1

Napsal: 03 srp 2016 14:01
od gibson
cisto teoreticky - nebol by vacsi vyber pneumatik na 17tkach?
jasne ze by som to komplikoval diskami z D2 a rozsirovacimi podlozkami so zmenou roztece...
mne len pride uz 33ka na 16kach ako balon tak si neviem predstavit jazdit s 35kou na 15tkach
takze otazka na zasieranie vlakna je ci nieje lepsia 35ka na 17stkach? :wink:

Re: 35ky na D1

Napsal: 03 srp 2016 14:13
od MadTom
Já bych řekl, že ve stejném celkovém rozměru bude 17ka o kus dražší guma. Pokud vůbec bude reálně k sehnání. On se nám ten výběr poslední dobou docela omezuje. :hmm:

Re: 35ky na D1

Napsal: 03 srp 2016 15:27
od teslo
poziadavka bola do blata, tak som reagoval na terennu pneu, kde je prave vyska bocnice vyhodou

ale ked uz sme aj pri cestnom jazdeni, tak na RRC jazdim ako cestnu sadu 35*12.5R15 BFG AT na 8" disku. Je to relativne OK. Na to, aby sa pneu chovala spravne je potrebne mat zladeny aj disk aj pneu. Nieje dobre davat siroku pneu na uzky disk a ani opacne, inak nieje mozne pneu nafukat na spravny tlak a robi to psie kusy.

Re: 35ky na D1

Napsal: 03 srp 2016 20:30
od discovery1liptov
Teslo musime niekedy prehodit jedno koleso na moje ze ako ta 35 tam smakuje...;@) vopred pytam pivko...

Odoslané z SM-G388F pomocou Tapatalku