Freelander 1 problémy všeho druhu
Napsal: 02 srp 2016 09:27
Ahoj všichni. Máme doma Freelandera 1 rv 99-2000, motor 1.8 benzín 88kw.
Problém nastáva ak je vonku víc teplo, otáčky po pridani a pak uvolneni plynového pedálu vystoupají občas i nekde mezi 2-3000. Po čase spadnou, ale auto hučí a zle se s ním manevruje.
Také jsem si všiml že auto lépe jezdí a reaguje když je chladno, poprípade nejlepší chladno a vlhko.
Další problém nastáva na pumpe. Tankovaní trvá hrozně dlouho, pistole mě porád vypíná, musím tankovat pomalu. Profoukávali sme už hadici od nádrže, nepomohlo.
Také auto lépe reaguje když má plnou nádrž, když je benzínu míň odezva auta je znatelne horší.
Nedávno začal pískat klinovej řemen, postrikali sme ho pripravkem na remeny, nepomohlo. Stačí dotáhnout, nebo rovnou vymenit?
Do auta sme si nechali namontovat manuální spínač na VENTILÁTORY, protože ty se za 3 roky zapli samy jenom když jsem jel 20 minut do strmýho kopce, zapínáme pro lepší ochlazení motoru.
KAždá rada dobrá, ďekuji všem předem za ochotu.
HEzký den.
Problém nastáva ak je vonku víc teplo, otáčky po pridani a pak uvolneni plynového pedálu vystoupají občas i nekde mezi 2-3000. Po čase spadnou, ale auto hučí a zle se s ním manevruje.
Také jsem si všiml že auto lépe jezdí a reaguje když je chladno, poprípade nejlepší chladno a vlhko.
Další problém nastáva na pumpe. Tankovaní trvá hrozně dlouho, pistole mě porád vypíná, musím tankovat pomalu. Profoukávali sme už hadici od nádrže, nepomohlo.
Také auto lépe reaguje když má plnou nádrž, když je benzínu míň odezva auta je znatelne horší.
Nedávno začal pískat klinovej řemen, postrikali sme ho pripravkem na remeny, nepomohlo. Stačí dotáhnout, nebo rovnou vymenit?
Do auta sme si nechali namontovat manuální spínač na VENTILÁTORY, protože ty se za 3 roky zapli samy jenom když jsem jel 20 minut do strmýho kopce, zapínáme pro lepší ochlazení motoru.
KAždá rada dobrá, ďekuji všem předem za ochotu.
HEzký den.